❤️3❤️

8.5K 1K 105
                                    

[Zawgyi]

Xiao Zhan အိပ္ေမာက်ေနခိုက္ ခႏၶာကိုယ္တစ္ခုလံုးအေပၚကို တစ္စံုတစ္ခုရဲ႕ အိခနဲ တက္ဖိထားျခင္းခံရတယ္...

ဘီလူးစီးသည္အမွတ္ႏွင့္ ပက္လက္အိပ္ေနရာမွ ေစာင္းဟန္ျပင္ေတာ့ သူ႔လက္ႏွစ္ဖက္က မူ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ လႈပ္ရွားလို႔ရဆဲ...

ႏွာေခါင္းထဲ ဝင္လာတာက သစ္သီးအနံခ်ိဳခ်ိဳေမႊးေမႊးေလး..

ရင္ဘတ္ေပၚက ထိုေလးေလးပင္ပင္အရာႀကီးက ၿငိမ္ၿငိမ္မေန.. လႈပ္စိလႈပ္စိ

" Ge Ge ေရ! ထေတာ့ေလ.. သားနဲ႔ အျပင္သြားေပးမယ္ဆို"

ခပ္ခၽြဲခြ်ဲ အသံေလးက နားနားကပ္ၿပီး ၾကားလာေတာ့မွ Xiao Zhan မ်က္စိတစ္ဖက္ကို ခပ္က်ဥ္းက်ဥ္းေလး ဖြင့္ၾကည့္ေတာ

သူ႔အေပၚကေန အုပ္မိူးၿပီး မ်က္လံုးဝိုင္းဝိုင္းေတာက္ေတာက္ေလးေတြနဲ႔ ၾကည့္ေနတဲ့ Yi Bo ေလး...

ဦးထုတ္ေလးေနာက္ျပန္ေစာင္းထားၿပီး ႐ွိဳးစမိုးအျပည့္နဲ႔... ေဖြးဥလံုးခဲေနတာဘဲ...

မနက္အိပ္ရာထတိုင္းသာ ဒီျမင္ကြင္းမ်ိဳးဆို ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ေကာင္းလိုက္မလဲ?

" အင္း.....Yi Bo ေလး ဘယ္ႏွနာရီရွိၿပီလဲ Ge Ge ကေလးေလးရဲ႕"

" ၇ နာရီ... ထေတာ့ အျပင္သြားၾကမယ္"

Xiao Zhan ေခါင္းခါကာ Yi Bo ရဲ႕ ဦးထုပ္ကို ဆြဲခြ်တ္ၿပီး ဆံပင္ ခပ္အိအိေလးေတြကို ထိုးဖြလိုက္ကာ Yi Bo ေလးေခါင္းကို သူ႔ရင္ခြင္ထဲ ျပန္ဆြဲသြင္းရင္း ဖက္ထားလိုက္တယ္..

" အေစာႀကီးရွိေသးတယ္...၁၅ မိနစ္ေလာက္ Ge Ge နဲ႔ အတူတူ အိပ္ၾကရေအာင္"

" Ge Ge အိပ္ပုတ္! ၁၅ မိနစ္ဘဲေနာ္"

" အင္းပါ... "

တင္ပါးေလးကို တပုတ္ပုတ္နဲ႔ Yi Bo ေလးကိုပါ ေခ်ာ့သိပ္ေနမိတယ္..

Xiao Zhan ျပန္အိပ္မယ္လို႔သာေျပာေပမယ့္ မ်က္လံုးအနည္းငယ္က်ယ္သြားၿပီ ျဖစ္တာေၾကာင့္ ခ်က္ခ်င္း ျပန္အိပ္မေပ်ာ္ႏိုင္ေသး..

Yi Bo ရဲ႕ အသီးခ်ိဳခ်ိဳေမႊးေမႊးဆံပင္ၾကားထဲကို ႏွာေခါင္းႏွစ္ၿပီး နမ္း႐ွိဳက္ေနမိတယ္..

ဒီကေလးႀကီး ေတာ္ေတာ္ေလးလာတာဘဲ...

အရပ္ႀကီးရွည္လာၿပီး... လံုးဝ လူပ်ိဴေပါက္ေလးျဖစ္ေနၿပီ..

My Lil Marshmallow Where stories live. Discover now