[Zaw Gyi]" သား ရည္းစားထားခ်င္တယ္...ရည္းစားထားခ်င္တယ္ဆို Ge Ge!!! "
ပန္းခ်ီဆြဲေနတဲ့ Xiao Zhan ကို အေနာက္ကေန ကပ္စီးနည္းလို တြယ္ကပ္ ကုပ္ဖက္ၿပီး ဂ်ီတိုက္ေနေသာ Wang Yi Bo...
"Wang Yi Bo!!!! ေစာင္စာကမရ...ေစာင္အသက္ကလက္ေတာက္ေလာက္နဲ႔ ႐ူး႐ူးႏွမ္းႏွမ္းေတြ ေျပာမေနနဲ႔"
ပိတ္ေဟာက္လိုက္ေတာ့ တၿဗဲၿဗဲနဲ႔ လုပ္ငိုကာ မရွိရွိတဲ့ ႏွာရည္ေတြကို မရရေအာင္ညႇစ္ၿပီး Xiao Zhan ေက်ာကုန္းကို သုတ္လို႔ေနတယ္..
အဲဒီ့ ရည္းစားလိုခ်င္တဲ့ ျပႆနာက ဘယ္က စလို႔စမွန္းမသိ စလာေရာ...
သူ႐ုတ္တရက္ႀကီး Wang Yi Bo ဆီကေန ခ်စ္ခြင့္ပန္လိုက္ရတယ္..အဲ့ဒါကလည္း ေပါေတာေတာနဲ႔.
အဲဒီေန႔ကေနစၿပီး ရည္းစားလိုခ်င္တယ္ သူ႔ရည္းစားလုပ္ဆိုတဲ့ ျပႆနာက စတာဘဲ...
အဲ့ေမ်ာက္တစ္ေကာင္နဲ႔ ႐ိုးကိုမ႐ိုးရဘူး..
ဘာတဲ့ သူေျပာတာက...
" ""Ge Ge စဥ္းစားၾကည့္ဗ်ာ သားသူငယ္ခ်င္းေတြအကုန္ ရည္းစားနဲ႔ သားဘဲ မရွိတာ..ၿပီးေတာ့ သားက Ge Ge တစ္ေယာက္ထဲကိုဘဲ ခ်စ္တာေလ.. GeGe ကိုခ်စ္တာသူမ်ားကို ခြဲမေပးႏိုင္ဘူး သားအခု ရည္းစားလိုခ်င္တယ္ သားရည္းစားလုပ္ေပး""" ဆိုဘဲ ဆင္ျခင္က...
" Ge Ge ဟင့္.. ရႊတ္..ဘာစားစရာရွိလဲ?"
ဂ်စ္တိုက္ၿပီး ဗိုက္ကဆာၿပီ...
" ႏွပ္ေခ်းစားေလ... ငါ့အက်ႋကို သုတ္ထားတဲ့ မင္းႏွပ္ေခ်းေတြ .. Wang Yi Bo.. Wang Yi Bo ႐ုပ္ကေလးက သနားကမားနဲ႔ ညစ္ပတ္စုတ္ပဲ့ေနတာဘဲ "
သူေျပာေတာ့ ၾကမ္းျပင္မွာ ထိုင္ ၿပီးေတာ့ ထိုင္ခံုေပၚကသူ႔ခါးကိုလွမ္းဖက္ၿပီး ေက်ာမွာ မ်က္ႏွာ အပ္ထားတဲ့ Yi Bo က...
" အင္းဟာ အင္းဟာ ထြီ ထြီ ထြီ "
" ဟာ!!!!! Wang Yi Bo!!!!! ဘာအက်င့္ေတြ... ေဟ့ေရာင္ ျပန္လာခဲ့!!"
" မားေရ!!!!သားသား ဗိုက္ဗိုက္ ဆာဆာ!!!"
ဘာလုပ္သြားတယ္မွတ္တုန္း!! Xiao Zhan အက်ႌကို လွန္ ေက်ာကုန္းကို လွ်ာ အျပားလိုက္ႀကီးနဲ႔ လ်က္ၿပီး ထြက္ေျပးသြားတာ.. အဲ့ငေပါက..