"İn aşağıya!" Jimin elindeki benzin bidonunun kapağını açarken son kez bağırmıştı. "İnmezsen olacaklardan ben sorumlu değilim." Sinirden yüzü kızarmış ve ne yaptığının farkında bile değildi.
"İnsene aşağıya." Taehyung, perdenin arkasından bahçedeki sinir küpünü keyifle izleyen abisine ürkekçe seslenmişti hafif aralık kapının gerisinden. Yoongi'nin kıkırtısını duyduğunda başını iki yana salladı. Onun nasıl bu kadar umursamaz olabildiğini sorguluyordu içten içe. "Ne gülüyorsun be? Adam evi yakacak farkındaysan."
"Yaksın bakalım. Şu an çok pis etkilendim." Sesinden de belli oluyordu ne derece hoşuna gittiği. Perdeyi kenara çekip pencereyi açtı.
"Yak lan! Yakmazsan şerefsizsin!" diye bağırdı. Jimin'i çok iyi tanıyordu. Bu sözlerin üstüne kesinlikle lafta kalmayacaktı yapacakları.
"Siz çıldırmışsınız! İkiniz de delisiniz!" Taehyung, pencerenin önüne, abisinin yanına gelip Jimin'e doğru seslenmişti. "Jimin, lütfen Yoongi'ye uyma tamam mı? Bırak o elindekini yukarı gel. Konuşun halledin iki normal insan gibi."
"Hayır!" diye bağırdı Jimin. Ses tonu sert ve kararlıydı. "O şerefsiz inecek aşağıya."
"İnmeyeceğim!" Yoongi de aynen onun gibi bağırdığında Jimin, 'öyle mi?" dercesine bir bakış atmış, elindeki bidonu ters çevirip, kapının önünden başlayarak evin etrafına ve bahçeye dökmeye başlamıştı.
"Biraz da kendi üzerine dök." Yoongi, güldüğünü belli ettmemek için dudaklarını birbirine bastırmıştı.
Jimin, dediğini yapıp kendi üzerine de dökmeye başladığında Yoongi, şakanın dozunu kaçırdığını fark etmiş, içine bir korku düşmüştü ve Jimin, cebinden bir çakmak çıkarttığında ise içindeki korku yüzüne yansımıştı.
"Son kez soruyorum; inecek misin inmeyecek misin?" Jimin ne derece gözü kara olduğunu göstermek istercesine çakmağı pencereye, Yoongi'ye doğru kaldırdı sorarken.
"İ-inmeyeceğim."
"Peki madem." Jimin bir saniye bile düşünmeden Yoongi'nin gözlerinin içine baka baka çakmağı ateşleyip yere attı.
••
aslında gidişat böyle değildi ama birilerinin gazına geldim 😑😑
akşama doğru bir bölüm daha atacağım düz yazı halinde ondan sonra tekrar text olarak devam 👉🏽👈🏽