"Ya sen küçük hesap yapa yapa küçüleceksin bi kendine gel sal bi kendini ya. Oyun oynamaktan vazgeç artık büyüdün sen." Yoongi, sinirle Jimin'e bağırmıştı elindeki battaniyeyi uzatırken.
"Ne oyunu ya? Biraz korkutmak istedim sadece." Jimin, sinirlenmiş gibi konuşmaya çalıştıkça gülüşü onu ele veriyordu. "Hem bak nasıl da bana bir şey olacak diye korkup aşağıya indin." dedi Yoongi'nin elindeki battaniyeyi alıp, sırtını ve omuzlarını kapatacak şekilde üzerine örtmüştü.
"Sen ne kadar hata yapsan da akıllanmazsın. Ben boşuna uğraşıyorum." Yoongi, gözlerini devirip, uzun ince parmaklarıyla saçlarını geriye doğru taradı. "Sana olan sevgimi böyle mi test ediyorsun Jimin? Yarın direkt netflix'e senarist olarak başvur."
"Tamam saçmaladım kabul ediyorum. Gönül rahatlığıyla sıç yani ağzıma." Jimin, elini Yoongi'ye doğru uzatıp birkaç adım attığında Yoongi de geri geri yürümüştü. "Ama bana başka yol bırakmadın ki. Hala kaçıyorsun bak."
"Ya sen neden aklını böyle saçma sapan işlere yoruyorsun? Otur bir düşün biraz, çabala mesela nasıl olur?" Kaşlarını çatıp, ciddi bir surat ifadesi ile konuşmuştu Yoongi. "Seni sevdiğimi biliyorsun. Benimle normal konuşmak isteseydin kabul ederdim zaten. Ama sen hala oyun peşindesin Jimin."
"Ne yapayım? Delirttin beni!" Kollarını göğsünde bağlayıp, dudaklarını büzdü. "Yazıyorum, cevap vermiyorsun. Arıyorum, açmıyorsun. Çok sıktım biraz geri durayım diyorum, şehir değiştirmeye kalkışıyorsun. Ne yapsaydım? Gitmeni mi izleseydim belki bir gün geri dönersin diye umut ederek?" Jimin, tekrar birkaç adım atarak Yoongi'ye yaklaştı. "Affet artık hadi lütfen."
"Affetmek istiyorum. Kafam o kadar darma duman oldu ki, affetmek istiyorum kalbim çok istiyor ama yapamıyorum. Aklım yapma diyor. Çıldıracağım." Yoongi, ellerini iki yandan da Jimin'in omuzlarına konumlandırdı. "Affetmek istiyorum, sana yemin ediyorum bak yemin ediyorum her gece seni affetmek için koyuyorum yastığa başımı. Bitsin istiyorum bitsin gitsin. Olmuyor ama. Çünkü senin çabaladığını görmüyorum."
"Tamam, o zaman şöyle yapalım. Sen bana geri yazacağına falan söz ver, ben de kendimi affettirmek için her şeyi yapacağım." Başını hafif bir açıyla yana eğip, sesindeki bebeksi tınıyla teklifini sundu. "Yeni tanışıyormuşuz gibi davranalım. Ben seni tavlamak için çabalayacağım. Olur mu?"
"O zaman ilk işin hile yapmadan, kimseden yardım almadan-" Yoongi, arkasını dönüp, kapı ağzında onları izleyen Taheyung'a bir bakış atıp, devam etti. "Kendi çabalarınla benden numaramı almak olsun. Hatırlarsan ilkinde ben almıştım."
••
umarım toparlayabilmişimdir 😭