jimin-ah👬:
yoongi sevgilim(görüldü)
jimin-ah👬:
beni bir dakika dinlemedin bile(görüldü)
jimin-ah👬:
anlatacaktım sana her şeyi(görüldü)
jimin-ah👬:
kendimi öldürmek istiyorum sana bunu yaptığım için(görüldü)
jimin-ah👬:
bir defa dinle beni lütfen yalvarırım(görüldü)
jimin-ah👬:
seni çok seviyorum lütfen inan bunayoongi yazıyor ...
jimin-ah👬:
bak ben sana çok güveniyorum
yemin ederim çok güveniyorum
ama taehyung bana o fotoğrafı yollayınca
birden öyle görünce ne yapacağımı şaşırdım
beynim durdu düşünemedim(görüldü)
jimin-ah👬:
benden ayrılma nolur
ben senin kadar güçlü değilim dayanamamyoongi yazıyor ...
jimin-ah👬:
bana istediğini söyle istediğini yap ama beni bırakma(görüldü)
jimin-ah👬:
sensizliğe dayanamam ki(görüldü)
jimin-ah👬:
çok istedim söylemeyi
yanlış anladığımı
ama bencil davrandım
olduğundan daha da ilgili davranmaya başladın ve bu sanırım hoşuma gitti
evet hoşuma gitti itiraf ediyorumyoongi yazıyor ...
jimin-ah👬:
ölüm fermanımı mı yazıyorsun
ne yazdın o kadar(görüldü)
jimin-ah👬:
yoongi lütfen kaldıramayacağım şeyler yazma(görüldü)
jimin-ah👬:
ya da yaz
ne istersen yaz ama benden ayrılma(görüldü)
jimin-ah👬:
ben her şeyi hak ettim(görüldü)
jimin-ah👬:
özür dilemek yetmez biliyorum ama bana şans bir şans ver her şeyi düzeltmek için(görüldü)
jimin-ah👬:
mahvettim her şeyi(görüldü)
jimin-ah👬:
yoongi
yolla artık
ne gelecek diye kıvranıyorumyoongi yazıyor ...
jimin-ah👬:
beni sensiz bırakma(görüldü)
yoongi:
sevgilim mi? jimin biz ayrılmıştık sanki öyle hatırlıyorum ben yanlış mıyım? dinlemem tabiki de neyi anlatacaktın? kardeşimle bir olup beni nasıl salak yerine koyduğunuzu mu? yoksa sana olan sonsuz güvenimi ve sevgimi nasıl harcadığını mı? hiç suçum yokken hemde..en çok da bu zoruma gidiyor ya :D suçsuzken nedenini bilmeden özürler diledim, yalvardım, yemediğim laf kalmadı ama yine de pes etmedim, kapında bekledim saatlerce. yine olsa yine beklerdim ama keşke diyorum keşke değecek bir insan için yapsaymışım tüm bunları.
ağır konuşma diyorsun bana, ben bundan sonra hiç konuşmayacağım çünkü kızgın değilim, sinirli değilim sadece kırgın ve hissizim şu an ve bunun tarifi yok. olsa da anlamazsın ki.. kalbim de kırık değil biliyorsun ya hani olmayan bir şey kırılmaz.
amacım intikam almak falan değil jimin ama seni şu an çok iyi anlıyorum. nasıl diyordum nasıl bu kadar çok severken uzak durabiliyor? senin için ölürüm o kadar seviyorum ama bizi bitiren sensin ben değil.
kendimden binlerce kez özür diliyorum yanlış insanı sevdiğim, ona güvendiğim için, beynimi kullanmam gereken yerde kalbimi dinlediğim için, gururumu ayaklar altına aldığım için ama ben bile kendimi affedemiyorum. sen affet jimin, senin kadar alçak olamadığım için affet beni.
ben seni affedemiyorum, bir gün başkası bana sarılırsa sen kendini affet olur mu?
jimin-ah👬:
yoongi..(görüldü)
jimin-ah👬:
bitti mi şimdi?yoongi:
bittitaehyunga söyle korkmasına gerek yok eve gelebilir
bir şey yapmayacağım çünkü o da benim için bittiyoongi çevrimdışı