Prolog

3.4K 151 22
                                    

Życie zawsze jest trudne. Świat daje nam różne przeszkody. Gdyby nie cały ból, żal i smutek, ludzie nie docenialiby drobnych cudów, które ich spotykają na codzień.

Życie straciłoby swój sens, zamieniłoby się w bezmyślne istnienie.

Życie jest sztuką, gdzie każdy ma swój scenariusz. Jest on jednak ciągle zmieniany, a role są nieznane.

Niektórzy na początku dostają rolę złoczyńcy. I mowa tutaj o Shiryoku. Jej dar nie pozwolił jej zbyt długo cieszyć się wolnością, gdy zainteresowali się nią złoczyńcy.

Dziewczyna chciała cieszyć się życiem, dlatego zgodziła się na pracę w gangu. Inaczej spotkałaby się ze śmiercią. I to nie swoją. Jej rodzice, młodszy brat...

Dlatego pewnego dnia zaginęła. Policja szukała Waru kilka miesięcy. Teraz mija 5 rok, a wszyscy z jej dawnego otoczenia stracili już nadzieję.

Czarnowłosa chodziłaby teraz do drugiej klasy liceum. Czasami sobie marzy, jakby to wyglądało, gdyby miała normalne życie.

Chodziłaby na profil ogólny w UA. Później poszłaby na studia medycyny. I psychologiczne. I wszystkie inne potrzebne.

Zostałaby psychiatrą. Pomagałaby każdemu, kto by tego chciał i/lub potrzebował. To byłaby jej bohaterka droga.

Szkoda tylko, że to się nie spełni. Na szczęście zawsze istnieje kraina marzeń zwana snem.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lecimy z następną książką :)
Mam nadzieję, że zapowiada się dobrze póki co.
Jeśli pojawią się błędy, to już góry przepraszam i proszę o poprawienie.

Cała akcja dzieje się, gdy główni bohaterowie zaczynają swój drugi rok w UA.

Pozdrawiam z podłogi - dywan.

Do Trzech Razy Sztuka |Hitoshi Shinsou x OC| (zakończone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz