another_creepy_goddes
♥ liked by @bucky_barnes @king_of_jotunheim @asgard_fab_queen and 25 934 235 others
@another_creepy_goddes Było bardzo miło i uroczo Bancio, szkoda że ktoś to spierdolił... (mam na myśli @the_strongest_avenger)
⭐ COMMENTS
@asgard_fab_queen Co on zrobił (widzę co zrobił, ale chcę poznać historię) xd
@banner_reklamowy Byliśmy na randce w restauracji, było super ja jadłem sałatkę, a Hela steka, aż tu nagle widzimy głowę Thora w ścianie.
@another_creepy_goddes Beszczelnie zapytał, czy dam mu kawałek...
@danversowa Co ty tam wgl robiłeś? @the_strongest_avenger
@the_strongest_avenger Czy to ważne?
@asgard_fab_queen W chuj, gadaj!
@king_of_jotunheim No odpowiedz im ty tępa pało @the_strongest_avenger
@genius_number_one Uuuu, skoro Loki jest wściekły, to chce poznać szczegóły 🤔
@wandziula Gdzie ty jesteś Loks? @king_of_jotunheim
@king_of_jotunheim No Thor zaraz opowie Ci wszystko, to się dowiesz...
@the_strongest_avenger Rozumiem, że od początku?
@king_of_jotunheim Wątpię żebyś TY co kolwiek rozumiał, ale tak od początku.
@the_strongest_avenger Po wiadomości, że Hela jest z Bannerem, byliśmy wściekli i za razem ciekawi jak to się stało. Pewnego dnia zobaczyłem jak Loki śledził ich...
@king_of_jotunheim Warto wspomnieć, że to robiłem UMIEJĘTNIE.
@the_strongest_avenger Ta, no i ja też chciałem. Poprosiłem Jelenia czy mogę z nim to robić, a on do mnie takie "Spierdalaj Barbie", a ja na to "O ty cwelu", on mi odpowiedział "Wypierdalaj ", a ja na to "Morda pizdokleszczu". Po długich rozmowach udało mi się go przekonać.
@king_of_jotunheim Groził mi, że ogoli mnie na łyso...
@the_strongest_avenger Nie pamiętam tego, ale już nie ważne. Tak no i opowiedział mi co wiedział (czuję, że rymuję), gadał coś o tej randce i kazał mi iść do restauracji, no i tam siedziałem i czekałem i słuchałem waszych rozmów z za ściany. Loki się przeobraził w kelnerkę i podsłuchiwał ze mną.
@banner_reklamowy A ja się dziwiłem czemu ta kelnerka patrzy tak na mnie z pogardą...
@king_of_jotunheim 🤷♀️
@genius_number_one Dobra, ale jak twoja głowa znalazła się w ścianie? @the_strongest_avenger
@the_strongest_avenger Już mówię! Podsłuchiwaliśmy was @another_creepy_goddes i @banner_reklamowy, co nie? No i nagle zaczeliście mnie obgadywać! Więc się zdenerwowałem i chciałem wam... (dokończ zdanie Bucky)
@bucky_barnes Wpierdolić! @the_strongest_avenger
@the_strongest_avenger Tak, bardzo ładnie Bucky. Wracając, wkurzyłem się no i już chciałem tam iść, ale Loki mnie zatrzymał, no i zaczęliśmy się bić, aż w końcu ten mną rzucił w ścianę i tak się tam znalazłem.
@banner_reklamowy Tak, a potem was zgarneła policja
@the_strongest_avenger Dokładnie, siedzę w areszcie. Loki mi podrzucił telefon
@wandziula A on gdzie?
@king_of_jotunheim Ja wracam do domu już
@genius_number_one Jak to? @king_of_jotunheim
@king_of_jotunheim Korzystając z tego, że byłem kelnerką, powiedziałem policji, że to mój psychicznie chory były chłopak, który nie pogodził się z tym, że zerwaliśmy, i że musiałem się bronić, dlatego wylądował w ścianie
@another_creepy_goddes Moja krew XD
@asgard_fab_queen XD
@the_strongest_avenger Ej @genius_number_one pomożesz?
@genius_number_one O nie, tym razem nie wpłacę kaucji... Już mnie wkurzacie... Jestem dla was tylko bankomatem...
@the_strongest_avenger Ej @black_kitty?
@the_strongest_avenger Ej widzę, że jesteś aktywny! @black_kitty
@the_strongest_avenger Ught...
CZYTASZ
Avengers Assemble - Marvel Instagram
Fiksi PenggemarAVENGERS ASSEMBLE - Mαяνєℓ Iηѕтαgяαм ~ Gdzie Clint nie lubi Harley'a ~ Wszystko jest możliwe ~ Nikt nie umarł ~ X - Meni wrócą z długiej misji ~ Shipy, shipy i jeszcze raz shipy Książka pisana razem z @Olkaaa3492 (wbijać do niej na profil i follow...