U

14 1 0
                                    

Duştan çıktıktan sonra üstüme siyah eşofmanımı ve üstüne gri bol tişörtümü giyip saçlarımı taradım.Saçlarımı kurutma makinesiyle kurutmadığım için kurumasını bekliyordum. Kurutma makinesiyle kurutursam kıvırcık olduğu için hemen kabarıyordu ve ben bunu istemiyordum.Saçlarım marul gibi değildi ama kıvırcıktı işte bende çözememiştim.

Saçlarım hafif kurumaya başlarken aşağı indim ve bir sigara yaktım.Derin yokken evde içebiliyordum ama Derin varken içmezdim.Onun kötü etkilenmesini istemediğim için içmiyordum.

Tam sigaramı yakmıştım ki telefonun sesiyle telefonumu elime aldım.Bilinmeyen mesaj atmıştı.Evet onu böyle kaydetmeliydim.

Bilinmeyen:Yorucu bir gündü ha?

Balın:bu çok doğru

Bilinmeyen:kurban olduğum sen yoruldun mu?Ben sana kıyamam be

Balın:Höst ulan.Kurban falan olmak yok.Az ötede kurban ol

Bilinmeyen:aslında çok şanslıyım.Genel olarak herkese tavrın bu olduğu için erkekler sana pek yanaşamıyor.Aferin benim güzel kızıma

Balın:Bu kadar iyi bildiğine göre yakınımdasın?

Bilinmeyen:aynı zamanda akıllısın

Balın:öyle derler

Bilinmeyen:ben kaçıyorum dikkat et

Balın:nereye?

Bilinmeyen çevrimdışı

Kapının çalmasıyla irkilidim ve ayağa kalkıp kapıya gittim.Kapıyı açınca karşımda Atlas duruyordu.

"şey selam."

"selam."dedim.Daha çok soru sorar gibiydim.Neden geldiğini sorar gibi.

"annem teşekkür amaçlı seni yemeğe çağırıyor.Hem karşı komşumuzu tanımak istiyormuş."

"şey.."

"lütfen.Annem alıngan bi kadındır."

"tamam o zaman ben şu sigarayı söndüreyim.Sigara kokmamak için parfüm sıkayım,telefonumu alayım,saçıma başıma bir bakayım.."

"Balın kasma bu kadar görücüye çıkmıyorsun."diyip gülümsedi.Haklıydı ama yeni insanlarla normal şartlarda tanışırken çok gerilirdim.

"tamam o zaman bir dakikaya burdayım."diyip hızla yukarı koştum ve üstüme parfümümü sıktım.Sonra aşağıya inip telefonumu aldım ve anahtarımı da alıp ayakkabılarımı giydim.Sonra pantolon giymediğimi unutup elimle alnıma vurdum.

"pantolon giymedim ben."diyip tam ayakkabılarımı çıkaracaktım ki Atlas kolumdan tuttu ve beni dışarı çekti.Ardından kapıyı kapattı ve yürütmeye başladı.

"yahu ayıp olmaz mı?"

"Balın evde şortla geziyorum üstüme başka bir şey giymiyorum.Annemin yüreği kaldırmaz o evde pantolonla gezen birini görürse."diyince gülümsedim ve bir kaç adım sonra apartmanlarına gelince durup Atlas'ın kapıyı açmasını bekledim fakat açamıyordu elleri titriyordu.Hızla elinden anahtarı aldım.Alırken değen ellerimizi görmezden gelerek kapıyı tek hamlede açtım ve eve adımımı attım.

"aç kalma ellerin çok titriyor."dedim ve ironi yaparak kapıyı tutup ellerimle içeri gösterdim.

"lütfen kendi evin gibi rahat et."diyip içeri girmesini bekledim.Güldü ve içeri girip kapıyı kapattı.

"anne biz geldik."dedi bağırarak ve bir anda karşımda üç kişi belirdi.Annesi,babası ve kardeşi diye düşündüğüm Derin'in yaşlarında bir kız.

BİLİNMEYENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin