Ben geldiim :)
Fazla bekletmemek adına hemen başladım.
Umarım beğenirsiniz :)
Hikayeye olan ilgi gerçekten mükemmel :*
Hepinize kocaman sevgilerimi sunuyorum. Unutmayın bu hikaye sizinle ayakta.
Ben sadece yazıyorum.
Hepte olacak işallah :*
Multi : ZeyKerin yataktaki hali :)
Kısa oldu üzgünüm ama yine yakın zamanda gelecek :)
Hepinizi seviyor ve birazda olsa desteklerinizi bekliyorum.
Sessizlik en büyük çığlık der şaiir. Öyledir de gerçekten..
Söylenecek sözleri içimize attıkça dolup taşan bir volkan gibi hisseder insan, dolar taşar. Sabreder ama biraz olsun, Oysaki suskunluğunun ona kocaman bir çığlık olarak döneceğini bilmeden susar!
Korkuyorum onu kaybetmekten korkuyorum ben.. Birdaha bırakıp gitmesinden , ondan sakladığım için benden nefret etmesinden. Gücüm yok artık tekrar en başa dönmekten gerçekten gücüm yok... Sonra ise bir gerçek yankılanıyor vücudunda acı gerçekle birkez daha yüzleşiyorum...
" Sen onu çoktan kaybettin Zeynep, O artık sana ait değil.."
Sarhoşluğumun verdiği düşüncesizlik ile belli ediyorum yıllardır sakladığım gerçeği. Bir yanım artık söyle ne bekliyorsun desede bir yanım işallah anlamaz diyor... Umarım.
" Hayatımın gerçeği mi ? " Bir o kadar şaşkın ve anlamsız bakıyor yosun yeşili gözleri gözlerimle buluşurken. Korkuyor oda vereceğim cevabımdan , beni kırmaktan korkuyordu belli. Bende en az onun kadar korkuyorum vereceğim cevabın yaratacağı etkilerden.. Korkuyorum.
" Biliyormusun.. " Diyor ve başımı omuzuna koyuyorum. " Seni çok özlemişim ama keşke gel-" Sarhoşluğun verdiği en güzel şeyse hemen uyutuyor olması herhalde.
" Zeyn- zeynep uydun mu ? " Diyor ve kafamı ona doğru egiyorum. " Uyumuş." Diyor ve tebessüm oluşuyor yanaklarında bir an olsun. Sarhoşluğun verdiği etkiden dolayı olsa bile yine benim kollarımda yine benimle! Belinden destek alıp kucaklıyorum hemen. Nereye gideceğimiz hakkında bir fikrim olmasa da arabaya yatırıp dağ evine sürüyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıllar Sonra !
DiversosYanlış bir anlaşılmaya kurban giden evliliklerinden sonra çekip giden Kerem'i Yıllar sonra ögrendiği bir gerçek ile hayat onun ve Zeynep için o zaman başlıyor.