-Ok copii, haideți să mergem in clasă. Zice domnul Slender.
Mergem toți ca niște babe spre calea noastră care sigur va fi una "normală" dacă înțelegeți ce vreau sa zic.
##dupa o oră##
Iei in sfarsit pauză, deja m-am plictisit de aceasta școală din fix prima oră, cine naiba se aștepta să facem ore fix din prima zi? Oricum, sunt pe holurile școlii și vad ca în partea cealaltă a holului scrie pe o ușă mare de metal "Biblioteca" hai ca măcar poate găsesc vreo carte interesantă pe acolo. După ce am intrat pe ușile imense ale biblioteci sunt întâmpinat de 4 gargui care stau la o masă și vb cu... bibliotecara cred?
-Ma scuzați dar aveti secțiuni cu tema distrugeri elementelor magice?
-Vreti o carte de magie sau una normală?
-Aș dori dacă se poate una de magie, să văd și eu dacă reușesc să o aplic.
-Stați așa. Se uita într-o oglinda si după zice. Da avem, sunt pe culoarul 1678, raftul 17 de jos în sus.
-Mulțumesc.
Zic asta și plec de lângă aceasta română bibliotecară, are o putere ciudată... stai... poate vedea prin oglinzi ori ce se pare, este ditamai oglinda fix pe tot tavanul acum se explică cum a știut dacă are. O putere interesantă și complet inutilă dacă stai sa ma intrebi pe mine.
Merg ce merg și ajung până la urmă la culoarul 1678, ok acum s-a văd și raftul. Imi scot aripile după ce ma uit în jur puțin imi iau zborul cu ele și zbor până la raftul 17, uite cartea. O i-au și când s-a cobor înapoi o văd pe cum întra pe o ușă cu un set imens de cărți. Și eu care ziceam ca eu citesc mult, dar ea dacă citeste atâtea cărți pe care a luat sigur va termina aceasta biblioteca în cam doi ani cred.
Zbor rapid până la acea ușă și când incerc cântă văd că este încuiată, poate este interzisă demonilor. Ok atunci n-am ce s-a fac și cum s-a văd ce afce acolo. Renunț și ma duc direct în camera care mi-a fost dată.
Ciudat, stiam ca a zis ca o să stăm câte 2 în cameră și eu văd că sunt singur, nu ma deranjează, chiar mai bine pot să mă întind cât vreu eu.
##dupa 6 ore##
(Și da s-ar peste timp ca nu cred ca vreti sa stiti cum s-a pus să isi pună hainele în dulap, oricum)Pers (Lukas)
Sunt în camera mea cu Andrei, este foarte enervant faptul că este foarte tăcut și nu vrea să vb cu mine despre nimic chiar dacă își va pierde următori șase ani cu mine. Ciudat, până acum nu imi dau seama ce fel de monstru este.
-Hey Andrei, ce fel de monstru esti?
-De ce mă stresezi atâta cu atâtea întrebări?
-Pai vreau sa ne cunoaștem.
-Nu-s pe invers.
-Nu la asta ma refeream idiotule.
-Nu sunt eu idiot și tu cretinule!
-De ce te ernevezi așa cap de mop? Cei cu părul ala la tine? Vrei sa te faci ingrijitor și să cureti vomă de după petreceri?
-Veti câți merge gura pe înainte fără să meargă creierul, deja te-ai făcut de râs cap de gunoi, ai noroc cu fratitu ala și cu taicatu ca altfel te-aș bate de te-aș omorâ. Zice Andrei făcându-i se părul argintiu, ochii roși și crescându-i părul ca la un vârcolac, arata extrem de ciudat, un fel de combinație între vârcolac și vampir, dar cu își permite să vb de familia mea fără voia mea???
-Atunci hai să te văd jeg ordinar ce esti, ne batem pe viață și pe moarte, peste o săptămână în celulele aeriene vârcolac vapirule. Zic eu plin de nervi și arunc după el cu o armă din metal încins.
-Dacă nu intervine nimeni o să curat pe jos cu tine bulangiu le. Zice Andrei.
Ma duc direct pe ușa și ma opresc în grădina, oare ce face frate-miu? Și de ce a zis ala aca din cauza lui și a lui tata nu imi poate face nimic? Stie el ceva ce nu stiu eu?
Ma plimb prin curte până dau de o gloata de monstri transformați care înceată va să atace cam patru fete. Ce naiba fac ăștia aicea? N-au mai văzut femei și vor să își lase urmașul în ele? Ma ridic în zbor pe o platformă din magie și când ajung sus văd că toți monștri sunt de rang josnic un fel de monstru ai pietrelor de 1- (-2) milimetri diametru la ce slabi sunt.
-Hei ce se întâmplă pe aici? Zic eu pictând intre ei și fetele acelea.
-Pai uite frate acele fete sunt agresate fizic, ce zici ne luăm la întrecere, cine bate cei mai mulți cretinologi dintre aceea își alege 2 fete, bine? Zice fratele meu super enervat Marius.
Pers (Marius)
Ma uit la Lukas cum se nerveaza și se uita la mine cu silă, odată ce toți monștri m-au văzut pe mine si pe fratele meu au împietrit de frica când vine vorba de bătaie în trei mine si Lukas.
-Dar noi ce suntem, obiecte de muzeu ca să fim câștigate? Zice una dintre fete.
-Nu nu sunteți dar vreau să bag o miza cu fratele meu și dacă va salvam dr toți astia acceptați o ieșire în oraș cu noi? Zic eu apelcanduma către ele și intindunle o mână ca să se ridice.
-Daca puneti problema așa nu, apropo pe mine m-a chema Melissa, pe ea Anabel, pe sucubus o chema Amelia și pe română zăpezilor Zilua.
-Bine, deci ai auzit frate, începe vânătoarea. Zic asta și imi chem sabia iar Lukas își ia coasa să și zice cu înganfare.
-Vezi să nu ramai prea în urmă.
-Vezi ca iar ai uitat cum se vb la persoana întâi.
CITEȘTI
Academia Monștrilor
Science FictionDescoperiți pe parcurs lenesilor!!! Copertă de: Hell-of-a-Night