Pers (Mary)
Ma uitam la poziția în care ma aflam, ca de obicei am inrosit instant asa ca mi-am băgat capul în pieptul lui. La ce ma gandeam oare?!?! Sunt un înger și fix în prima zi în care mi-am cunoscut colegul de cameră care ma lăsat ca să doarmă eu m-am pus deja pe el.
-Deci cu ce întrebări să continui, sau imi răspunzi la cea pe care deja ti-am pus-o? Zice el cu vocea lui groasă punându-se mai comod cu mine în brate, imi place poziția recunosc oi fi eu înger dar sunt sigur că ori ce fata s-ar topi când s-ar pune în bratele unui băiat arătos cu un corp atât de bine făcut, NU MA JUDECAȚI OAMENI BUNI MA BUCUR SI EU DE SITUAȚIE UN PIC, BINE?!?
Ma ciupeste de ficat și zice parca batjocoritor.
-Stiu ca sunt frumos ai ca arăt bine dar poti sa imi răspunzi la întrebare, sau iti pun altă întrebare baby? Zice cu un ranjet batjocoritor pe față, sigur râde de roșul meu din obraji.
-Ce întrebare? Și nu ma lua pe mine cu baby, sunt un înger și miera frig asa ca am zis ca daca am coleg de cameră din iad va fi mai călduros sa stau aici ca în cele 3 plapume subțiri care s-ar zice că sunt paturi. Zic și ma plimb cu privirea peste tot dar nu la el. Și imi poti da drumul acum?
-Oi fi eu din iad dar nu eradiez cu căldură, curcubeie și iubire prostească peste tot ca voi îngeri. Zice și scoate limba la mine. Neh nu iti dau drumul, e destul de confortabil cu un specimen atât de ciudat pelângă tu mai folosit drept perna pentru toata noaptea, acum ma bucur si eu, a da și recompensa ta ca ai salvat pe pieptul meu în noaptea asta.
Zice și ma prinde mai bine în brate și mâinile lui aterizează pe fundul meu, mama ce i-aș da o palma de s-ar roti de 7 ori, dar nu apuc sa fac nimic ca începe să ma strângă cu puterea sa de cred ca deja mi-a băgat coastele într-un cub mic și umeri la fel. Parca ma pus cineva la presă după puțin timp ma mușcat de ureche si ma aruncat în pat, de unde eu sigur că am ricoșat și am picat pe jos. El, sigur sa amuzat, și-a luat un prosop și a zis ca se duce el primul la dusul cel mare.
Până iese el de la dușul lui eu m-am schimbat și aranjat paturile, totuși de ce are atâtea arme prin cuvertura, este ticnit? Dacă se ranea cand dormea? Asa ca un înger dragut ce sunt i le-am luat din pat și i le-am aranjat în dulap. Și ca sa stiti aceasta Academie este mai ciudată, dacă eram in Rai nu aveau voie decât cu pergamentul și tocul de scris dar aici învățăm sa ne luptam pentru a ne proteja casele și tot ce ne este drag nouă, ori cum cât mai sta asta în dus, deja m-am plictisit.
Pers (Marius)
Ies din dus și vad ingerasul care ma făcut sa miros în dimineața asta a înger, nu îi detesta doar ca nu îi suport cu toate credințele lor și increderea lor ca ei sunt superiori tuturor. Totuși ingerasul asta chiar nu stie unde îi este locul? Citeste fix jurnalul meu așa ca ma duc și îl i-au din mâna.
-Nu sti ca este interzis să citești jurnalele altora?
-Era jurnalul tau? Credeam ca este un roman foarte prost scris și fără niciun sens. Zice cu o fată plictisită.
-Mda... ne vedem mai târziu ma duc sa vb cu domnul Slender, și cu nepoata sa, poate îi fac combinație cu fratele meu.
-Dacă e la fel de inganfat ca tine sigur ca nu se vor lipi. Zice și începe să râdă.
-Tot ma intreb cum ar arata un înger fără aripi, plus nu crezi ca esti cam obraznică Mary? Zic și îndrept spre gâtul ei sabia mea.
-Cei asta? Zice fără să clipească și scoate de nu stiu unde un topor imens, mai mare ca o secure cu un singur tăiș și îl îndreaptă spre mine. Vrei sa vezi din ce ascuțit sunt făcută?
-Mrrrr, cineva pe gustul meu aici. Zic si dau cu sabia într-un mod în care îi arunc toporul gigant pe podea înpreună cu sabia mea si o imobilizez pe pat. Vezi ca acest demon musca și s-ar putea să iasă puțin sânge de înger, totuși te las colega ca ma grăbesc, sper ca nu te voi prinde ca imi calaresti patul său perna.
Pers (Mary)
Ma pupa pe dosul palmei după ce termină propoziția și se teleportează nu stiu unde fix înainte să îl nimerească cuțitul meu. Mama tine ma ca când îl prind îl omor. Cum îndrăznește sa imi spune că o da îi călăresc patul său perna?!?! În seara asta îl fac în bucăți ori cum ar cam trebui să ma pregătesc de primul curs, este deja 7:56 și la 3 începe cursul... cred ca mai întâi ma apuc de citit din cărțile pe care le am de la bibliotecă...
Pers (Marius)
Ma teleportez fix în fața lui Slender și acesta nici nu ma baga în seamă. STIU CA IMI CITEȘTI MINTEA ASA CA AFARĂ ȘI TRECI LA EXPLICAȚI!!!
-Bine nu trebuie să urli așa și cum ți-ai dat seama că ti-am intrat în minte?
-Cunosc destul de multe bătrâne, asa ca hai da discutam despre Izabela, deja sti ce vreau sa fac nu?
-Vrei sa o combini pe nepoata mea cu fratele tau, i-a sa iti aud argumentele pentru decizia asta.
-Pai ca sa o luăm cu începutul, fratele meu este bun la suflet, cuminte și destul de inteligent, stiu sută la sută ca nu se descurcă cu fetele asa ca m-am gandit sa ii caut eu o fată deci...
CITEȘTI
Academia Monștrilor
Science FictionDescoperiți pe parcurs lenesilor!!! Copertă de: Hell-of-a-Night