Pers (Eliza)
Mama deci anul asta o să fie o durere de cap. Imi iau în brațe printesa și o mângâi pe cap după o las jos și ma uit la cele două personaje e care sunt în picioare. Înafara de cele care sunt ținute cu forța la pământ.
-Care din voi a participat la luptă? Zic liniștită.
-Fratele meu idiot și prost și colegul lui de cameră. Zice baiatul din fața mea care avea ditamai sabia in mana și două seturi de aripi. Dintr-o dată apare Slender și zice și el.
-Marius ce mama lui Satan mare care face dus într-un lighean cu apă sfințită și vinde nuduri cu i-a sa întâmplat în Hristosul lui tactu?
-Ho da eu ce-am făcut? Am venit, i-am găsit ce sa bat și i-am lipit de podea. Zice și zambeste dragut în timp ce se pune în fund turcește și deschide brațele spre noi și fetița mea sare la el in brațe. Cmf pitico?
Rămân uimită și confuză, ei doi se cunosc? Cred ca asta se întreabă toată lumea.
-Bine, tu cățeluș plouat? Zice și chicoteste dragut și îl ciuculete. Am fost o fată cuminte primesc clatite?
-Uite bine și eu pe aici și da primești. Zic ei scoate de la spate o farfurie de clatite care i-o da și Zoe o i-a și fuge cu ea râzând. Acum ca nu mai am explicați de dat voi face ceva.
Pers (Mary)
Se întoarce cu fata la noi și ma observa se apleacă și ma ridică de Jos după și pe Izabela după care o aruncă în brațe la Lukas și zice.
-Du-te după clatite ca după faci ca descreieratul pe aici.
Lukas parca îl injura de toți și toate și fuge cu Izabela în brațe, Awww ce draguti erau ea stătea cu capul pe umărul lui și el o ținea stil mireasa.
Trece puțin timp și fiecare își ia locurile sale... De odată se aude ultimul clopoțel și eu țâșnesc afara pe ușa unde o văd pe Izabela cum se saruta cu fratele lui Marius. Zambesc în colțul gurii și trec pe lângă ei îi dau o palma peste fund și fug zicand.
-Casa de piatră porumbeilor.
Fug așa până în bibliotecă și ma bag direct în secțiunea de cărți preferata, dragoste... Nu va luați de mine, dacă n-am noroc sa imi înec amarul în cărți măcar. Dar când trec printre rafturi zburând îl văd pe băiatul care s-a luat la bătaie cu Lukas cum și-o trăgea cu curva lui, vomit interior și imi continui drumul până ajung la o masă unde se țin lecturile și văd că este o singură persoană care stă acolo și este un demon sexy și frumos cu niște ochii excepționali de te pierzi în albul lor și un trup superb. :3
NU MA JUDECAȚI AM ȘI EU MOMENTE DE PROSTIE CÂND MA GANDESC LA ASPECTUL SEXY AL BĂIEȚILOR FETELOR CA VOI TOATE!!!!!-Știam de mult ca sunt frumos, ca și cum as fi flambat în mocirla.
Pers (Marius)
-Aaaaaa... tu ce cauti aici? Zice cu o față adorabila și parca ar fi o copila mică.
-Uite am grija de odrasla de acolo și citesc un roman în mai multe cărți, tu? Zic și arat spre Zoe (fica directoarei).
-Unu, tu citești? Doi, de unde o cunoști pe ea? Trei, am venit să ma relaxez printre cărți. Zice și se pune și ea pe un scaun lângă mine.
-Unu, da citesc, nu sunt analfabet, doi ea e Zoe și am cunoscut-o când ma plimbam într-un parc, ma oprit și m-a obligat să ma joc cu ea și încă trei fete, Sally, Zero și Katy, era să ma dirijeze și jur ca daca o faceati va decapitam imediat.
Termin de zis ma pun mai pe spate și i-au volumul 58 din 1098 și încep să îl citesc. Mary să tot juca și vb cu Zoe, tot feluri de chestii. Cam peste două ore ma ridic de la masă și pun volumul 143 joc și zic.
-Maine trebuie să continui cu volumul 144, Zoe hai cu mine să mergem la mama ta și Mary poți să mergi până la Lukas în camera și să îi zici ca peste o săptămână să vină îmbrăcat frumos și el și Izabela ca mergem într-o excursie. Zic și o i-au pe Zoe în brațe și ma dau mai departe de masă.
-Da ce sunt eu? Mesagerul tau personal? Zice și se inbufneaza. Să îi spui tu singur.
-Mary, du-te și spunele acum ca am un plan și vreau sa vad daca reușesc să îl duc la îndeplinire. Zic și fac cu ochiul. Si dupa te rasplatesc eu.
-Aaaaaa, bine, ma duc. Zice și ma ia în brațe puțin și fuge imediat spre ieșirea din bibliotecă.
După puțin timp în care mergem și eu mai încet spre ieșirea din bibliotecă Zoe ma trage de e ureche și zice râzând.
-Se pare că câinele asta dur devine o bucată de hârtie când Mary îl ia în brațe. Zice asta si o musc doar cu buzele se burta.
Ajungem la intrarea in zona profesorilor si o las pe Zoe jos si o mangai pe cap. Dupa ma teleportez in camera si imi fac un dus si ma uit la televizor. Dupa ceva timp vine Mary cu ochii prea mari si pica peste mine.
-Vreau sa-mi spal ochii.
-Ce ai vazut, Lukas si Izabela sau apucat deja sa faca copii? Zic amuzat si o pun mai bine langa mine.
Incerca sa zica ceva dar isi baga fata prea adanc in pieptul meu si ma ia in brate si incepe sa ma stranga tare.
-Nu te-am auzit ingeras. Zic cu un suras mic.
-Nu, pe drum incoace am vazut in curte o fata dintr-o specie ca slime-ul...
Uitati ca mam intors oameni buni, desi a trecut ceva timp am revenit aici si continui sa scriu la aceasta carte.
CITEȘTI
Academia Monștrilor
Science FictionDescoperiți pe parcurs lenesilor!!! Copertă de: Hell-of-a-Night