Capitolul 3

14 3 0
                                    

Pers (Marius)

Ma uit la Lukas care și-a scos coasa și văd că de data asta își scoate și bluza de pe el.

-Acum imi asculti sfatul de a te lupta cu coasa distrugeri fără bluza din cauza ca te strânge la umeri. Zic eu cu un zâmbet în colțul gurii.

-Am vazut și eu până la urmă ca ma încetinește bluza. Zice Lukas cu o privire de ură în ochi.

-Hai să începem, câți sunt ăștia, au număr par sau  inpat ca să știu dacă să te las să omorî unu dau două persoane. Zic cu un amuzament în glas.

-Acum imi amintesc de ce vroiam să-ți scot capul de pe umeri. Zice Lukas dând cu coasa după mine și eu blocando cu sabia mea preferată.

-Hai sa-i omoram pe astia. Zic și dispar de lângă el omorând cam 100 dintre ei.

Lukas sare și el încercând să imi i-a din persoanele pe care le omor, chiar dacă știu că asta imi va face numai rau nu vreau să-l las pe Lukas în răutate cu școala așa că omor toate persoanele care sunt pe lângă el lăsându-l fără vreo persoană pe care să o omoare iar eu încep să imi apară coarnele în roșu și ambele aripi.

După ce i-am omorât pe toți lăsând peste tot și pe mine nu mi-a sânge încep să ma calmez și plec încet de acolo, dând print-o poartă până la mine în camera și văd de data asta încă un geamantan la celălat pat din cameră și ca baia este folosită, ce ma bucur ca am două dusuri în camera, ma duc încet în interior și imi fac un dus bun și meritat.

Când ies din  dus ies cu săbia în mână și o pun pe picior și încep să o lustruiesc ca se pusese o pată peste ea. După puțin timp în care m-am îmbrăcat doar cu pantaloni subțiri și stau pe spate uitându-mă la televizor, iese colegul...colega?

-Stai am o colega de camera? Zic uimit și rapid, imediat după ce o văd, recunosc are o față cunoscută, hmmmm... cred ca o încurcat cu cineva sînt sigur de asta.

-Da și eu ma intreb aceelași lucru, am un băiat în camera, dar nu mar supara la cum arăți, dar zi cei cu sabia și pătrățele alea, sunt adevărate? Zice și își mușcă buza inferioară și sunt sigur că salvează un pic cam mult.

-Da sunt adevărate, și sabia este sabia mea și eu sunt un demon, tu ce creatura esti? Zic și arunc sabia lângă patul meu.

-Sunt un necunoscut din CreepyPasta, adică nu sunt cunoscută cu o poveste cunoscută în spate și te poti întoarce ca să mă intrac și eu?

-Bine, ma duc în baie si sa imi iau și eu o bluza pe mine. Zic asta și ma duc în baie luând o bluza pe mine.

-Nuuu....iti sta mai bine fără bluza. Zice și o văd cum se musca de buza inferioară.

-Da e mai bine să imi iau o bluza pe mine. Zic și imi pun bluza pe mine intrând în baie și ziceam. Când termini din a te îmbrăca.

-Bine.

Întru în baie și ma uit prin ea ai văd că e plină de ceață si ca a folosit cada, eh, cred ca s-ar potrivi  cu Lukas. Au cam aceeași culoare de păr și sunt cam opuși un pic la comportament. Ea ataca mai mult persoanele și e mai directă.

Se deschide usa din spate și o văd îmbrăcată ca o femeie usuratica pregătită de distracție.

-As putea să mă bucur de seara asta cu tine? Zice și se uita la mine de Sus în jos.

O prind de talie și ma apropi de ea și o văd cu rostește și cum se mișcă în mișcări mici și strânse.

-Te-ai pootrivi cu fratele meu mai mult, teas cupla cu el. Zic și o i-au pe sus și o arunc în patul ei după ma arunc și eu în al meu.

-E dragut? Întreba curioasă.

-Îl vei vedea atunci. Dar cum te numești?

-Izabela, dar tu? Zice și se pune în patul ei turcește și se uita la mine.

-Marius, iar pe frate-miu mai mare Lukas.

-Bine... Dar...

Suntem întrerupți de bătăi în ușa. Ma duc sa o deschid și vad ca e domnul Slender, părea nervos.

-Ma scuzi Marius dar cumva ai un coleg în camera?

-Da, de ce? Zic plictisit și ma prostesc în tocul uși.

-O cheamă cumva Izabela?

-Da, de ce?

-IZABELA TRECI AICI ȘI ITI IEI TOATE HAINELE CU TINE. Este nepoata mea si a dispărut de lângă mine cand a venit tatăl tau să-l aducă pe Lukas, apropo o sa ai o colega de cameră și cred ca deja o cunosti, este Mary.

După ce zice asta iese din spatele lui acel chip angelic dragut cu părul auriu. Ma arunc în pat imediat și zic tare și răspicat.

-Nu ma trezești până maine, ai toată camera a ta până atunci. Zic și adorm imediat.

## dimineata ##

Pers (Marius)

Ma trezesc cu un peisaj splendid pentru ori cine altcineva, chiar dacă imi place ce vad, ca să înțelegeți ingerasul sta la mine în brațe si doarme cu capul pe pieptul meu, sunt curios cum a reușit să ma întoarcă pe spate, dar asta e altă poveste.

-Neața. Zice cu o voce din care iti dai seama imediat ca aici a dormit toată noaptea și mama mi-a ce mai costul de somn și-a tras, ani regilor și printelesol, zici ca e lenjeria intimă din ani 1940 la femei asa arată.

-Neața și ție, i-a zi cum ai dormit in patul meu când mai folosit pe mine ca perna?

Sa inrosit instant la față și puteai sa vezi o stanjeneala în ochi și o împiedicare în gesturi de dacă ești persoane de sex masculin nu ai cum sa nu te atragă aceasta fata.

Pers (Mary)

Ma uitam...

Academia MonștrilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum