-Pai ca sa o luăm cu începutul, fratele meu este bun la suflet, cuminte și destul de inteligent, stiu sută la sută ca nu se descurcă cu fetele asa ca m-am gandit sa ii caut eu o fată deci am ales-o pe nepoata ta din cauza ca are fix cea ce îi cam lipsește lui Lukas. Înțeles stâlp de iluminat cu becul stricat?
Sta puțin și se uita la mine, cred, te deruteaza faptul că fata lui e complet albă, eh.
-Pai zic sa le dam o șansă asa ca...
-Stai puțin... Zic și ma duc la ușă și o scot din tatani și pica în interior fix persoane care ma va enerva la culme, Izabela. I-a zi, ce iti place tie sa tragi cu urechea, stai linistita după discuția asta aranjez eu tot și o să incepeti să vb imediat.
-Bine, dar sper ca fratele tau e frumos ca altfel vin și te violez pe tine dragutule. Zice și vine spre mine "ispititor".
I-am dat un bobarnac în creștetul capului și am trecut pe lângă ea și am zis tare ca să se audă până în partea cealaltă a Academiei.
-ASTĂZI SE DAU CLATITE GRATIS LA INTRAREA DIN FAȚĂ PENTRU CUPLURI. Chicotesc puțin și ma uit înapoi. Hai Izabela, fugi repede ca til i-a alta înainte.
Imediat după fuge ca o descreierata pe lângă mine. Mamă ce distractivi vor fi anii ăștia.
Pers (Lukas)
Am fugit imediat spre intrarea în Academie pentru clătitele gratis, chiar dacă nu sunt cu cineva poate conving vreo fata s-a se dea ca este cu mine ca să facem rost amândoi de clatite. În timp ce fug spre intrarea în liceu ma lovesc bot în bot cu Andrei. După ce ne ridicăm infige o ghiara în splina mea si ma aruncă pe jos.
-Uitate unde calci gunoiule, mi-ai murdărit pantaloni. Zice și se transformă în formă lui ciudată de vârcolac vapir.
În spatele lui era o fată destul de frumoasa, zombi cu aripi de dragon și două seturi de brațe, hai ca am dat de toți ciudați, măcar să fi fost și frate-miu pe aici s-a completeze listă de dubiosi.
-Dar ce ti-am făcut frate? Ne-am ciocnit neintenționat nu aveam de unde s-a știu că iti stric KK ăia de pantaloni. Zic și scot coasa de la spate și o îndrept spre el.
Fata din spatele lui se duce lângă el și zice cu o voce seducătoare:
-Când am căzut mi-a pus mana pe zona intimă și ma pupat pe picior. Zice și se ascunde în spatele lui Andrei.
-A, deci asa faci, te lovesti de persoane și le agresezi iubitele. Stai că vezi tu acum!
Zice și vine rapid lângă mine si ma zgârie pe față. Imediat după îi fac o rană pe piept. Amândoi ne vindecăm destul de repede, va fi o luptă interesantă.
Pers (Mary)
Ma uit uimită la lupta dintre fratele lui Marius și un băiat, juma-vârcolac juma-vampir, seamănă mai mult cu un vârcolac alfa, nu exista prea mulți pe lume. Ori cum deja sau strâns o grămadă de adolescenți în jurul lor și am format o arenă de luptă.
Între timp fratele lui Marius și acel băiat continuă și încep să se rănească destul de râu încât vindecarea automată de care dispunem este cam inutilă. O văd pe Izabela care parca se uita panicată prin jur.
-Ce faci Izabela? ea se sperie, iar când mă observă se calmează și vine lângă mine.
-Bine... ce se întâmplă acolo? Zice și arată cu degetul la lupta din spate.
-Pai fratele lui Marius s-a lovit de un tip și fata aceea din spatele vârcolacului a zis că a agresat-o așa că s-au luat la bătaie.
Odată ce termin se uita atentă la fratele lui Marius și se musca de buza.
-Chiar este frumos frati-su. zice și salvează puțin.
Rad puțin de ea și se uita urât la mine și după două minute începem să râdem amândouă. Dintr-o dată toți de acolo sunt lipiți de podea și îl văd pe Marius cum a făcut o gaură în podea și i-au ieșit coarnele care erau în forma de coroana și cercul de deasupra capului pe care îl avem numai noi îngeri și aripile la iveală și ca i s-au făcut ochii albi.
-Vă opriți acum sau vă iau gâtul capete seci? Zice cu o voce groasă și scoate sabia lui de la spate, care, recunosc, nici nu am vazut ca o avea.
-Lasă-mă frate să îi rezolv fața puțin, i-am scos decât un ochi și era să îi tai laba aia nenorocita cu care m-a rănit. Zice fratele lui care se ridică în picioare și e înconjurat de foc alb și îi apar două coarne negre.
-Dacă vă mai luptați vă rup capetele înțeles? Atunci Marius își ia sabia în mână și se transformă într-o arma ciudată, tot în formă lui de sabie dar parca arde și se topește dar și se reface în aceelași timp.
Lukas își lasa coasa jos și zice calm după ce ii da un picior în gura varcolacului.
Pers (Izabela)
Ma uit confuză la Marius și la fratele lui... Dar dintr-o dată toata liniștea este întreruptă de un urlet tare.
-CE SA ÎNTÂMPLAT AICI?!?! Era directoarea Academiei, parca Eliza un dragon zombi magician, un monstru destul de puternic.
Din spatele meu tasneste o fată catre ea și îi zice.
-Pai mami, acei doi băieți au început să se ia la bătaie după ce prietena unuia ia zis iubitului ei niște minciuni. Zice și arată către aceea persoană, dacă din cauza unei curve foitoase a început totul îi tai gâtul.
-Pai ma agresat fizic... Zice o fată în apărarea ei.
-Nu a fost așa. Zice Mary. Baieti sau ciocnit unu de altul și acea fată a zis ca a fost agresată și la acuzat pe nedrept pe Lukas. Zice și arată și ea către vinovată.
Pers (Eliza)
Mama deci anul asta....
$$$ TO BE CONTINUE $$$
AM ZIS CA LA ACEST CAPITOL SĂ VA INTREB PE CITITORI CARE ÎNCĂ MAI IMI CITITI CARTEA ȘI MA BLESTEMAȚI DE TOȚI MORȚI CA NU POSTEZ SĂ VA INTREB DACĂ MAI ESTE CINEVA AICI CU MINE SAU DACĂ SCRIU DEGEABA, A DA ȘI CUM VI SE PARE OANA ACUM CARTEA??? ASTEPT RĂSPUNSUL VOSTRU ÎN COMENTARII.
CITEȘTI
Academia Monștrilor
Science FictionDescoperiți pe parcurs lenesilor!!! Copertă de: Hell-of-a-Night