Prológus

2.2K 71 13
                                    




~Kim Namjoon~


Levegő.

Az emberi élet nélkülözhetetlen eleme, amit csak akkor kezdünk el értékelni, amikor már fogytán van. Amikor már az utolsókat rúgjuk, kapálózva, kétségbeesetten nyüszítve könyörgünk még egy utolsó szippantásért. Minden vagyonunkat felajánljuk, lealacsonyodva dobjuk el magunktól a méltóságunkat, mint valami rossz kokós. 

Nem vagyok dealer.

Hyunseung viszont az, és mocskos módon elárulta az apámat, így bármennyire is próbálkozik, nem eresztem el a nyakát. Guvadt szemekkel nyáladzik, ami elég undorító.

- Namjoon... - nyökögi fájdalmasan. – Nem tehettem...mást... -  Egy keveset engedek a szorításomon, majd közelebb rántom a fejemhez.

-  Csak egy nevet akarok, hát olyan kibaszott nagy kérés ez?

- Én ...khm..nem tudom, Changwook-nak jelentettem – legalább ezt kipréselte magából, de erről már tudok, így nem segít rajta.

- Egy. Nevet. Mondj. – hüvelyk-és mutató ujjam közé szorítom állát. A szemében félelem villan. Helyes, féljen is.

- Kapd be! Ugyan olyan vadállat vagy, mint az apád – köpi az arcomba.

Nem szeretek gyilkolni, de nem hagy más választást.

A számat összeszűkítve csúsztatom a kést a bordái közé. Pupillái kitágulnak, aztán tátott szájjal hörögni kezd. Amikor már az utolsó levegővétel is a tüdejébe fagy, fél térde ereszkedve a falnak döntöm a hátát. Üres tekintettel mered felém, amitől minden szőrszál feláll a hátamon. Mielőtt lecsukom a szemét, egy gyors mozdulattal kivágom a nyelvét, majd a kést a farmerjába törlöm. Ez a busani gengsztervilágban a besúgók megjelölése, így a rendőröktől nem kell tartanom. Egyébként is mind a tenyeremből eszik, de azért jobb az elővigyázatosság.

Azt ugyan nem tudtam meg, hogy ki húzta meg a ravaszt, de legalább a besúgó megkapta, amit megérdemelt. Még egy ember lekerült a listámról. Már csak kettő van hátra, de abból csak egynek tudom a nevét. Ha Ő nem fog köpni, akkor soha nem fogok megszabadulni az emésztő bosszúmtól, ami az óta pusztít engem, mióta apám a karjaim közt vérzett el. A neki tett ígéretemhez az utolsó leheletemig tartom magamat!

Mert az ígéreteimet soha nem szegem meg.

Soha.





Sziasztok^^

Ezt a történetet megírtam előre. Nem lesz sok részes, mert OS-nek szántam, viszont ahhoz túlságon hosszú lett, szóval... Mivel ma Namjoon születésnapja van, azért megosztom veletek. :D Nem kizárt, hogy ma érkezik a folytatás is. ;)

Izgulok, mert ez egy kicsit erotikusabb, és hát no...de azt vettem észre, hogy azért szeretitek az ilyesmit, szóval bátorkodom kitenni.

Mindenképpen örülnék néhány véleménynek...megöl a kíváncsiság, hogy mit gondoltok!


Love,
Semy

✔️Tameless 18+ (RM FF)Where stories live. Discover now