7. rész: Háború

957 52 18
                                    

~Kang Hera~

Namjoon átlépett egy képzeletbeli határt kettőnk között. Még hogy átlépte! Igazából átgázolt rajta, a földbe döngölte és hahotázva ugrált rajta.

Az addig rendben van, hogy nem vagyunk, és valójában soha nem is voltunk igazi házastársak, de a kapcsoltunk nem is erről szólt. A tisztelet volt a lényeg, amihez állítása szerint ő tartja magát. Hát a nagy büdös francokat!

Az viszont az én ostobaságom, hogy képtelen voltam elviselni azt, hogy ne én legyek az utolsó, akihez hozzáér, aki gyönyört ad neki, aki boldoggá teszi. Azt akarom, hogy engem akarjon. Engem! Kivételesen ne csak a testemet, a lábam közötti otthont, ahogy ő nevezi. Nehéz menet lesz, de most úgy érzem, képes leszek megnyerni ezt a csatát. Ha pedig mégsem, akkor... Hát, akkor majd visszatérünk a kufircegyességhez. Addig marad a jelenlegi hadakozás.

A bennem lévő mérhetetlen csalódottság miatt, és persze egyfajta büntetésképp, még mindig a vendégszobában alszom. Így sokkal könnyebb magamat távol tartani Namjoontól, bár a bennem lévő sóvárgás ezzel arányosan erősödik. Ami viszont az egész elkülönülés hátulütője, hogy igenis szarrá unom magamat. Még az esték is unalmasak. Nincs egy kalandos könyv, vagy egy izgalmas film, ami lekötne. Namjoon nélkül még a romantikus tini sorozatok is uncsinak tűnnek. A futáson kívül semmi elfoglaltságom nincsen, de az utóbbi hetekben azt is elhanyagoltam.

- Hoztam neked ajándékot – Namjoon minden szó nélkül benyit a szobába. Letesz az ágyra egy kék szatén masnival díszített hatalmas fehér dobozt. Odalépkedek mellé és féloldalasan rásandítok. Karba tett kézzel nézem hol a dobozt, hol a férfit magam mellett.

- Ajánlom, hogy semmi ízléstelen ne legyen benne.

- Minek nézel kicsi lány? Én jobban izgulok a meztelenségre. Inkább ne találgass, csak nyisd ki és öltözz.

- Miért érzem azt, hogy most csőbe húzol?

- Mert mindig rosszaságon jár az a csinos kis fejed.

A dobozban egy egyszerű fekete csipkeruha pihen. Kisestélyi, egy hozzá illő ugyan csak bokatörő cipellővel. Ízléses, de szexi összeállítás. A magas sarkút ledobom a földre, majd a ruhát Namjoon elé tartva szemügyre veszem.

- Szerintem egy kicsit szűk neked mellben, de megy a szemed színéhez.

- A te melledre viszont tökéletesen passzol majd – rám kacsint, majd a fenekemre csapva ellép mellőlem. - Hétkor indulunk – fordul vissza az ajtóból, aztán amilyen hirtelen jött, olyan hirtelen el is tűnik.

- Héjj! Namjoon! - kiáltok utána. – Hová megyünk?

- El. – A hangját már csak a falak verik vissza.

Hát, köszönöm szépen. Már megint úgy rendelkezik velem, mint ha a cselédje lennék. Vagy az escortja, ami azt illeti. Az egyik percben még kedves és szellemes, a másikban meg ugyan az a seggfej, mint akit az első nap megismertem.

Hétre nem készülök el, de azért a biztonság kedvéért megfürdök. Az ágyban heverészek, és azon jár az eszem, hogy miként tudnék még borsot törni az orra alá. Ha azt hiszi, hogy továbbra is csak így parancsolgathat nekem, hát nagyon téved. Ő kezdte ezt a játékot, én pedig alkalmazkodom a szabályaihoz. Ha már nincsenek határok, akkor majd megküzdünk értük. Ha kell, akkor piszkos eszközökhöz folyamodva. Kinek milyen a fegyvertára.

Ugyanis háborúzunk.

Ha ő hergel, én karmolok. Ha én karmolok, ő harap. Így megy ez közöttünk már pár hete, és be kell vallanom, baromira élvezem. Persze nem jobb, mint a szex, de annak hiányában valamennyire kárpótol.

✔️Tameless 18+ (RM FF)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang