မိတ္ဆက္~

3.8K 136 6
                                    


လေရာင္ေအာက္မွာ မထင္မွတ္ဘဲဆံုေတြ႕ခဲ့ရတဲ့ ခရမ္းေတာက္ေရာင္ အျမႇီးေလးနဲ႔ ေရသူထီးေလး...

အျမႇီးေလးရဲ႕ ေအာက္နားေလးက ဒဏ္ရာမွ ေသြးစက္တို႔က တစ္သြင္သြင္စီးက်ေနေလေတာ့ စိုးရိမ္စြာနဲ႔ ေပြ႕ခ်ီမိလိုက္တဲ့အခ်ိန္ ၾကာရနံ႔ သင္းသင္းေလးက နွာထိပ္ဖ်ားနား လာေရာက္က်ီစယ္ေလေသာအခါ....

ထိုကဲ့သို႔ေသာေတြ႕ဆံုမႈနဲ႔အစပ်ိဳးခဲ့ရတဲ့ ကိုယ္ဆိုတဲ့ လန္ရွီးခ်န္နဲ႔ ကိုယ့္ရဲ႕ Baby Mermen ေလးရဲ႕ ဇာတ္လမ္းေလးဟာဆိုရင္ျဖင့္~~

"ပင္လယ္ျပင္ႀကီးကိုတိုင္တည္ၿပီး လေရာင္ဆန္းတဲ့ေကာင္းကင္ မွိတ္တုတ္ မွိတ္တုတ္ၾကယ္ပြင့္ေလးေတြေအာက္မွာ မင္းေလးရဲ႕မ်က္ဝန္းနက္နက္ေလးကိုေသခ်ာစိုက္ၾကည့္ပီး နွလံုးသားထဲအထိစိမ့္ဝင္သြားေအာင္ သစၥာဆိုရင္း ခ်စ္စကားဆိုမယ္.. ကိုယ့္ရဲ႕ Baby Mermen ေလးကို ကိုယ္သိပ္ျမတ္နိုးတယ္~~"

ဒုတိယေျမာက္ဖန္တီးမိတဲ့ XiCheng ဇာတ္လမ္းေလးပါ.. ပထမတစ္ခုကေတာ့ Mo Dao Zu Shi Roleplay Gp Page က XiCheng Christmas Sepcial ေလး xD.. အဲ့ဟာေလးကိုလည္း Wattpad မွာေသခ်ာျပန္တင္ေပးပါ့မယ္..(အားရင္ေပါ့ 😂)

့ပထမဆံုးေျပာခ်င္တာကေတာ့ ဒီဇာတ္ေကာင္ေလးေတြကို ကိုယ္မပိုင္ပါဘူး..စာေရးဆရာ MXTX ရဲ႕လက္ရာေလးေတြပါ.. ဆရာမဖန္တီးခဲ့တဲ့ ဇာတ္ေကာင္ေလးေတြရဲ႕ ပင္ကိုယ္စရိုက္အတိုင္းဘဲ ဘာမွသိပ္မေျပာင္းလဲပါဘူး.. ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ကလည္း တအား OOC ျဖစ္တာမႀကိဳက္တာလည္းပါမယ္..😅

ဒုတိယကေတာ့ ဒီဇာတ္လမ္းေလးဟာ ကိုယ္တိုင္စဥ္းစားထားတဲ့ ဇာတ္လမ္းေလးပါ..အာ..တစ္ခ်ိဳ႕ေနရာေလးေတြက ၾကည့္ဖူးတဲ့ရုပ္ရွင္ေလးေတြ ဖတ္ဖူးတဲ့ ပံုျပင္ဝတၳဳေလးေတြထဲက တစ္ခ်ိဳ႕အေၾကာင္းအရာေလးေတြနဲနဲ အတုယူထည့္ေရးထားတာေလးေတြေတာ့ ရွိပါမယ္... mermen ဆိုေပမဲ့ အရမ္းစိတ္ကူးယဥ္လြန္ပီး ကိုယ္ေရးခ်င္ရာေရးလို႔လည္းမရဲ...

ေနာက္ဆံုးတစ္ခုကေတာ့ Update အရမ္းၾကာတတ္ပါတယ္..😣 အဲ့ဟာေလးတစ္ခု ခြၽင္းခ်က္ပါ.. တကယ့္တကယ္ကို တင္ရင္လည္း ၁ ရက္ျခား ၂ ရက္ျခား တင္သလိုမတင္ရင္လည္း ၂ လ ၃ လ လခ်ီၿပီးကိုသြားပါတယ္... အဲ့တာေၾကာင့္ ယူေလးတို႔ေပးတဲ့အားေဆးကသာ အဓိကပါ.. ဇာတ္လမ္းကိုေတာ့ စိတ္မပ်က္ေစရဘူး ဆိုတာကေတာ့ ရဲရဲႀကီးကို အာမခံပါတယ္ေနာ္.. ကဲ... စာလည္းရွည္ေရာေပါ့... ဇာတ္လမ္းေလးစလိုက္ၾကရေအာင္လားဗ်ာ~~

Unicode ver~

လရောင်အောက်မှာ မထင်မှတ်ဘဲဆုံတွေ့ခဲ့ရတဲ့ ခရမ်းတောက်ရောင် အမြှီးလေးနဲ့ ရေသူထီးလေး...

အမြှီးလေးရဲ့ အောက်နားလေးက ဒဏ်ရာမှ သွေးစက်တို့က တစ်သွင်သွင်စီးကျနေလေတော့ စိုးရိမ်စွာနဲ့ ပွေ့ချီမိလိုက်တဲ့အချိန် ကြာရနံ့ သင်းသင်းလေးက နှာထိပ်ဖျားနား လာရောက်ကျီစယ်လေသောအခါ....

ထိုကဲ့သို့သောတွေ့ဆုံမှုနဲ့အစပျိုးခဲ့ရတဲ့ ကိုယ်ဆိုတဲ့ လန်ရှီးချန်နဲ့ ကိုယ့်ရဲ့ Baby Mermen လေးရဲ့ ဇာတ်လမ်းလေးဟာဆိုရင်ဖြင့်~~

"ပင်လယ်ပြင်ကြီးကိုတိုင်တည်ပြီး လရောင်ဆန်းတဲ့ကောင်းကင် မှိတ်တုတ် မှိတ်တုတ်ကြယ်ပွင့်လေးတွေအောက်မှာ မင်းလေးရဲ့မျက်ဝန်းနက်နက်လေးကိုသေချာစိုက်ကြည့်ပီး နှလုံးသားထဲအထိစိမ့်ဝင်သွားအောင် သစ္စာဆိုရင်း ချစ်စကားဆိုမယ်.. ကိုယ့်ရဲ့ Baby Mermen လေးကို ကကိုယ်သိပ်မြတ်နိုးတယ်~~"

ဒုတိယမြောက်ဖန်တီးမိတဲ့ XiCheng ဇာတ်လမ်းလေးပါ.. ပထမတစ်ခုကတော့ Mo Dao Zu Shi Roleplay Gp Page က XiCheng Christmas Sepcial လေး xD.. အဲ့ဟာလေးကိုလည်း Wattpad မှာသေချာပြန်တင်ပေးပါ့မယ်..(အားရင်ပေါ့ 😂)

့ပထမဆုံးပြောချင်တာကတော့ ဒီဇာတ်ကောင်လေးတွေကို ကိုယ်မပိုင်ပါဘူး..စာရေးဆရာ MXTX ရဲ့လက်ရာလေးတွေပါ.. ဆရာမဖန်တီးခဲ့တဲ့ ဇာတ်ကောင်လေးတွေရဲ့ ပင်ကိုယ်စရိုက်အတိုင်းဘဲ ဘာမှသိပ်မပြောင်းလဲပါဘူး.. ကိုယ်ကိုယ်တိုင်ကလည်း တအား OOC ဖြစ်တာမကြိုက်တာလည်းပါမယ်..😅

ဒုတိယကတော့ ဒီဇာတ်လမ်းလေးဟာ ကိုယ်တိုင်စဉ်းစားထားတဲ့ ဇာတ်လမ်းလေးပါ..အာ..တစ်ချို့နေရာလေးတွေက ကြည့်ဖူးတဲ့ရုပ်ရှင်လေးတွေ ဖတ်ဖူးတဲ့ ပုံပြင်ဝတ္ထုလေးတွေထဲက တစ်ချို့အကြောင်းအရာလေးတွေနဲနဲ အတုယူထည့်ရေးထားတာလေးတွေတော့ ရှိပါမယ်... mermen ဆိုပေမဲ့စိတ်ကူးယဉ်လွန်ပီး ကိုယ်ရေးချင်ရာရေးလို့လည်းမရဲ...

နောက်ဆုံးတစ်ခုကတော့ Update အရမ်းကြာတတ်ပါတယ်..😣 အဲ့ဟာလေးတစ်ခု ချွင်းချက်ပါ.. တကယ့်တကယ်ကို တင်ရင်လည်း ၁ ရက်ခြား ၂ ရက်ခြား တင်သလိုမတင်ရင်လည်း ၂ လ ၃ လ လချီပြီးကိုသွားပါတယ်... အဲ့တာကြောင့် ယူလေးတို့ပေးတဲ့အားဆေးကသာ အဓိကပါ.. ဇာတ်လမ်းကိုတော့ စိတ်မပျက်စေရဘူး ဆိုတာကတော့ ရဲရဲကြီးကို အာမခံပါတယ်နော်.. ကဲ... စာလည်းရှည်ရောပေါ့... ဇာတ်လမ်းလေးစလိုက်ကြရအောင်လားဗျာ~~

My Baby Merman~Where stories live. Discover now