အပိုင္း ၂ ~ ေရေအာက္ကမာၻက ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ

1.3K 149 4
                                    


ေရေအာက္ကမာၻ~~

ေရာင္စံု သႏၲာေက်ာက္တန္းႀကီးေတြ.. ေရျမင္းေလးေတြ.. ၾကယ္ငါး.. နီမို.. ေရာင္စံုငါးေတြ...ပုဇြန္..ဂဏန္း.. ေရဘဝဲ... ငါးမန္း...ေဝလငါးႀကီးေတြအျပင္ ထိုအေကာင္ငယ္ေလးေတြကို အုပ္စိုးတဲ့ ေရသူမ်ိဳးႏြယ္ေတြ...

ထိုေရသူမ်ိဴးႏြယ္စုေတြဟာ ပင္လယ္ႀကီးကုိ အပိုင္စားရထားသလိုမ်ိဳး.. ေရေအာက္ကမာၻမွာရွိတဲ့ သက္ရွိမွန္သမ်ွကို ကာကြယ္ေပးရတယ္... အထူးသျဖင့္ သူတို႔ေရသူမ်ိဳးႏြယ္စု.. ရွားပါးမ်ိဳးႏြယ္စုျဖစ္တာေၾကာင့္ ေျခ ၂ ေခ်ာင္းသားေတြက သူတို႔ကိုလိုခ်င္ၾကတယ္..

လြန္ခဲ့တဲ့ ၁၀ ရာစုေလာက္ကတည္းက အဲ့ဒီလူသားေတြက ၿငိမ္သြားခဲ့ၿပီလို႔ထင္ခဲ့ေပမဲ့ အခုေတာ့...

     "လူသားေတြလာၿပီေလ!! ဘာလုပ္ေနၾကတာလဲ နင္တုိ႔ေသခ်င္ေနၾကတာလား!ဟမ္!!! ဘယ္မွာလဲ ေရွ႕ထြက္တိုက္မယ့္ ငါးမန္းတပ္!! က်န္တဲ့စစ္သားေတြေကာ..!!!!! "

"သခင္မႀကီး....စိတ္..စိတ္ေလ်ာ့ပါ...သူ..သူတို႔လည္း အခုလို ရာ..ရာစုေတြၾကာၿပီးမွ ဒါ..ပ...ပထမဆံုးျပန္ျဖစ္တာဆိုေတာ့..."

   "အဲ့ေတာ့ဘာျဖစ္လဲ!!! အဲ့လိုနဲ႔ဒီ သမုဒၵရာမွာရွိတဲ့ သတၲဝါေတြအကုန္ မ်ိဳးတုံးပါေစဆိုၿပီး စစ္ျပန္မတိုက္ဘဲ ေနေတာ့မွာလား!! အထူးသျဖင့္ ငါတို႔မ်ိဳးႏြယ္စု..နဂိုကတည္းက တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ရွားပါးလာတာ.. အခုငါတို႔က ငါတို႔ဘိုးေဘးေတြရဲ႕ မ်ိဳးဆက္ကို မကာကြယ္နိုင္ဘဲ အေသခံရေတာ့မွာလား!!!! ဦးေနွာက္သံုးေျပာစမ္း!!!!"

"ရွင္မ! စိတ္ေလ်ာ့!!"

 
က်န္းဖုန္းျမင့္_ေရသူမ်ိဳးႏြယ္စုတို႔၏ ဘုရင္

သူ၏ၾကင္သူမိဖုရား၏ ပခံုးအား ခပ္ဖြဖြေလး ဆုပ္ကိုင္လိုက္ၿပီး သူ႔ဘက္သို႔လွည့္၍ ၾကည့္ေစလိုက္သည္..။

"မင္းတို႔ အကုန္အဆင္သင့္ျပင္ထား.. တစ္ေအာင့္ေန တိုက္ပြဲစမယ္...ဘာဆင္ျခင္မွမယူနိုင္ေတာ့ဘူး.. အခုခ်ိန္က ေသေရးရွင္ေရးဘဲ..ခပ္ေပါ့ေပါ့မဟုတ္ဘူး..အေရးႀကီးေနၿပီ..သြားေတာ့."

"ဟုတ္ကဲ့ပါ အရွင္မင္းႀကီး..က်ေတာ္တို႔ နားလည္ပါပီ... သြားလိုက္ပါအံုးမယ္"

My Baby Merman~Where stories live. Discover now