Rozdział 3 Poznanie mistrza Doknesa

47 2 1
                                    

-Nie wierze! - wykrzyknął Dealereq.

- To uwierz.

- Ale jak - próbował zrozumieć Rox.

- No bo. - zaczął tłumaczyć MWK - Okazało się, że mój brat jest jakimś mędrcem tu w świecie jeży i mój ojciec był faraonem, a że ja jestem starszym synem odziedziczyłem tron Faraona.

- Dobra ogarniam, ale wciąż nie mogę uwierzyć.- powiedział Rox

- Teraz jest wszystko jasne dlaczego ciebie nie było w szkole.

- Tak Dealereq, ale do rzeczy czego szukacie w mojej piramidzie.

- Faraonie MWK 'o - zaczął mówić Rox

-Wystarczy MWK Rox jesteśmy przyjaciółmi.

- A więc musimy pomóc Doknesowi.

- Dlaczego - zastanawiał się MWK

- Bo przez wybuch który spowodował odsunął się w czeluścią czarnej yogi. Do tego nie możemy nic zrobić stał się silniejszy niż kiedykolwiek.- mówił Dealer i pochwili przerwał. - Czekaj chwile Rox czy my nie zostawiliśmy Kapitana z Damianem.

- Tak. O boże oby mu nic nie było.

Tymczasem na terenie szkoły.

- Gadaj gdzie są Rox i Dealereq mów.

-Ja nie wiem.

- Wiesz i mi to teraz powiesz. MÓW! - krzyczał Doknes.

- Doknesie to nic nie da nie zdradzi położenia swoich uczniów.

- Rozumiem mistrzu ale co teraz pozwoliłem aby oni uciekli.

- Słuchaj na pewno wybrali się do Faraona... Do mojego brata.

- Tak zapewne mistrzu Zick.

- Słuchaj jestem w 100% pewien, że będą szli do swoich smoków. Ale dobrze się skład że najmocniejszy smok jest w posiadaniu tego przegrywa. Masz się tam wybrać i zdobyć jego smoka. Musimy się dostać do vestroii a tylko można się tam dostać smokiem.

- Oczywiście mistrzu. Ale co mam zrobić jak już tam będę.

- Jak znajdziesz się na terenie vestroii musisz znaleźć mistrzów 6 domen. Ciebie interesuje mistrz Darkusa Netheo.

- Oczywiście, jak on wygląda mistrzu.

- Jest ubrany w czarno-szary strój z białymi kropkami. A jego połowa ciała jest ciemniejsza od reszty.

 A jego połowa ciała jest ciemniejsza od reszty

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Oczywiście mnie pewnie rozpoznają z daleka.

- To nie żaden problem - powiedział Zick i w mgnieniu oka zaczarował Doknesa. Jego ubranie zmieniło kolory z niebiesko-białego na czerwono-czarne oraz jego włosy zmieniły kolor. Wyglądało to tak:

 Wyglądało to tak:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Dobrze teraz nikt ciebie nie rozpozna jakby ktoś pytał na imię masz Darkness

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Dobrze teraz nikt ciebie nie rozpozna jakby ktoś pytał na imię masz Darkness. Hahahahahahahhahahaha.

*Witajcie moi drodzy wiem, że długo nie było żadnego materiału ale nie miałam ani ochoty ani czasu ani weny no bo jestem teraz w klasie strażackiej co oznacza, że mam rozszerzoną chemie i biologie. Większość osób pewnie wie, że moja mama jest nauczycielką chemii i biologii ale ja musze sama się trochę pouczyć. Ale nie martwcie się mam kilka rozdziałów na zapas napisanych więc będę publikowała je wam w określonych dniach. Mam nadzieje, że podobało wam się i jak chcecie to możecie wymyślić stroje wojowników dla głównych bohaterów i je mi nadesłać na mojego emaila i na następnym rozdziale może je pokaże. Ale nie wysyłajcie dla władców domen bo to już mam zrobione. Także do zobaczenia trzymajcie się cieplutko i BOOOOOOYAAAA.

Minecraft Szkoła Ciemna StronaWhere stories live. Discover now