Rozdział 5 Wyprawa po smoki

30 3 2
                                    

(Na wstępie powiem wam że książka będzie pisana z perspektyw ponieważ łatwiej jest mi pisać wiedząc kto teraz mówi. Więc bez zbędnego gadania zaczynamy. A i jeszcze dodam że będzie to jak w Mieście: Pov. ~imie bohatera~. to ja nie przedłużam i zapraszam do czytania.Krótkie ogłoszenie: Teraz jak będą dialogi to będę wstawiała pierwsza literę imienia, żeby nie pisać ciągle odpowiedział/a powiedział/a.)

Pov. Tritsus

- A więc co chcecie wiedzieć- zapytałem niepewnie. Z jednej strony lubię tych chłopaków, ale z drugie czy mogę ufać ludziom. Chociaż widać że chcą uratować przyjaciela. Jak ja bym był w takiej sytuacji to już bym lecia pomóc Dżumanowi. 

D:- Jakie są te smoki- byliśmy w drodze do Smoczej Góry. 

T:- No smoki to smoki. Ich charaktery odpowiadają charakterom swoich właścicieli dla przykładu mój smok jest spontaniczny.

R:- Czyli jakbym miał swojego smoka to on byłby skłonny do żartów tak.

M:- Myślę, że tak. Ty zawsze jesteś pierwszy do komentowania ze śmiechem.- usłyszałem jak mój przyjaciel się śmieje. Na twarzy Dealreqa też gościł uśmiech. Miło widzieć, że potrafią w takiej sytuacji zachować powagę, a jednocześnie znaleźć powód do śmiechu. Nagle przed nami zaczął generować się Biom gór. Zobaczyłem jaskinie i z niej wyleciały dwa smoki. Jeden cały czerwony, a drugi był Niebieski z brzuszkiem fioletowym. Na grzbiecie czerwonego smoka ktoś leciał.

D:- Patrzcie.- pokazał jak jeden smok przyśpiesz. Ten niebieski nie mógł dalej lecieć ze względu na barierę która zabrania lecieć. Smok posmutniał i poleciał s powrotem.


Pov. Darkness (Doknes w złej wersji)

Mistrz kazał mi udać się na Smocze Góry. Już prawie byłem kiedy mym oczom ukazał się potężny smok. Był cały Zielony

-Czego tu szukasz śmiertelniku- nie wiedziałem że smoki potrafią mówić.

-Przyszedłem po Smoka o imieniu Rotiz.- Zmusiliśmy tego parszywca by zdradził jego imię i się udało.

-A z kim mam przyjemność- zapytał srogim tonem.

-Man na imię Darkness- jak tylko wypowiedziałem swoje imie dwa smoki podeszły do mnie. Jeden mały niebieski z jasnoniebieskim brzuchem i drugi duży Czerwony. Wybór był prosty. Podeszłem do tego Czerwonego wyciągnąłem rękę i go oswoiłem. wsiadłem na smoka i wylatując krzyknołe: Na Vestroie po mistrza Darkusa. W dole widziałem tych prostaków. Przekazałem Rotizowi żeby pocisnął w nich kulą ognia. Tak też uczynił już mieli dostać kiedy nagle zjawił się Szary smoki i odbił kule. 

-Zmywamy się stąd.- powiedziałem do Rotiza a on już leciał dalej.


Pov. Dealreq

-Na Vestroie po mistrza Darkusa- usłyszeliśmy jak ten facet krzyczy. Było widać jak centralnie na nas patrzy, po czym jego smok wypluł kule ognia. Leciała na nas, ale w ostatniej chwili odbiło ją kula światła. Tamten koleś zniknął a naszym wybawcą okazał się szary smok.

-Kieł- krzyknął Tritsus do smoka a ten do niego podleciał i się do niego przytulił. -Zjawiasz się w odpowiednim momencie jak zawsze-ciągnął dalej jeż. Smok się od niego nie odrywał. Z jaskini wyleciał kolejny zielony. Był większy od tego smoka.

-Kle chodź tu nie możesz podchodzić do każdego- krzyknął ten smok. 

D:- Zaraz to smoki mówią. Od kiedy?

L:- Odkąd się nauczałem. Czego tu szukacie.

M:- Spokojnie mamy pokojowe zamiary.

T:- No co ty Lord. Mnie nie poznajesz.- smok wytrzeszczył gały po czym powiedział

L:- Wybacz Tristus nie widziałem cię.

T:- Nie szkodzi. Kieł czy to prawda że podlatujesz do wszystkich.- smok posmutniał.

K:- To nie moja wina że każdego uważam za przyjaciela. Nie fochaj się na mnie.

T:- Nie będę jeśli obiecasz że już tak nie będziesz robił.

K:- A jak ci powiem że nie wiem czy podołam

T i L:- KIEŁ!!!

K:- Dobrze nie będę.

R:- Już jest po waszej terapii małżeńskiej.

U:- He he. To było dobre- przed nami pojawiły się kolejne smoki. Jeden był Niebieski z czerwonym brzuszkiem, który stał dumnie. He jakby się uprzeć to wygląda trochę jak MWK'a. Kolejny to był również niebieski tylko z fioletowym brzuszkiem. On właśnie się śmiał z żartu Rox'a.

- Ursus możesz czasem się pohamować- powiedział smok o niebieskiej barwie z jasnoniebieskim brzuszkiem.

-Nie moja winna że mam taki humor, a to co on powiedział to było mistrzostwo.

K:- A ty jak zwykle się ze wszystkiego śmiejesz.

U:- A zabronisz. 

K:- No nie ale...- zauważyłem pośród nich smoka który był lekko smutny. Podeszłem do niego. Był piękny. Cały Brązowy. Łuski miał jasnobrązowe, a kolce uszy i brzuszek ciemnobrązowe.

-Hej co się stało.- powiedziałem do niego spokojnym głosem

N:- Nie lubię patrzeć jak moi przyjaciele się kłócą.

D:- Ja też za tym nie przepadam. Hej jestem Dealereq.

N:- Jestem Nejsa.

L:- Dobra nie kłócić się.

E:- Popieram Lorda. Boże jesteście obrońcami, Haosu i Darkusa a kłócicie się na każdym kroku. Co z wami jest nie tak.

N:- Właśnie możecie przestać- Nejsa napięła się a ja swoją ręką pocierałem jej plecy. Lord i tamte smoki dziwnie na nas popatrzyli

D:- No co

T:- Dealereq czy ty właśnie dostałeś zgodę od Nejsy aby ją głaskać.

U:- Koleś ona nie daje nikomu się dotknąć. 

L:- Wygląda na to że i ona znalazła swojego obrąbcie.


*Hejojcia wszystkim. Witam w mojej kuchni. A raczej w salonie. Hi hi. Tak pisze to w salonie przy oknie balkonowym podczas remontu. Pozdrawiam. Jak wam się podoba rozdział do Szkoły. Trochę informacji dostaliście na samym początku, a ja wam przekaże, że wracam z regularnością. Ja

-W Piątek: Minecraft Szkoła Ciemna Strona

-W Sobotę Miasto Cieni, ale uwaga. Do miasta mam pewną informacje. Więc Słuchaj ta.

Miasto cieni w sierpniu dobiegnie końca.

Tak.

Ale dlaczego?

No nic nigdy nie trwa wiecznie. Jutro będzie rozdział z jednego artefaktu za tydzień drugiego w trzeci już będzie w sierpniu. Po zdobyciu artefaktów pójdą po miecz. Później będzie walka, ale nie powiem czy pokonają Lunę czy nie. Ale wiedzcie że zrobię jeszcze bonusowy rozdział gdzie wszystko podsumuje. Ale dość o Mieście.

-W Niedziele Minecraft Dino poza kamerami.

Dobra rozpisałam się na tej notatce końcowej okropnie. Zajmuje 1/3 tego rozdziału. 

A teraz się z wami żegnam.

Trzymajcie się i BOOOOOOYYYYAAAAAAA!!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 17, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Minecraft Szkoła Ciemna StronaWhere stories live. Discover now