အပိုင္း ၁၀

6.2K 555 145
                                    

"ေရွာင္က်န္း ဒီမွာ မင္းစံုစမ္းခိုင္းထားတဲ့ အခ်က္အလက္ေတြ"က်န္ခ်န္းက ကြၽန္ေတာ့္ေရွ႕မွာ ဖိုင္တစ္ခုခ်ရင္း ေျပာလိုက္သည္။

"ေအးကြာ..ေက်းဇူးပါပဲ"

"ေရွာင္က်န္း.."

"ေအး.."

"မင္းေနမေကာင္းဘူးလား?မ်က္ႏွာလည္း မေကာင္းဘူး.."

"မဟုတ္ပါဘူးကြာ..ငါေနေကာင္းပါတယ္"

"ဒါနဲ့..ငါမင္းကို တစ္ခုေလာက္ေမးလို႔ ရမလား?"

"ေအး..ေမးေလ"

"မင္း ဘာလို႔ဒီကိစၥကို ငါ့ကို စံုစမ္းခိုင္းေနရတာလဲ ဆိုတာ..အဲ့တာ ငါသိခြင့္ရိွမလား?"

"ေအး..အမွန္အတိုင္း ေျပာရရင္ ဒီNarakဆိုတဲ့ေကာင္မေလးက ခုတေလာ ရိေပၚနဲ႔ တူတူတြဲသြားတြဲလာ လုပ္ေနတာကြ။အဲ့တာ ငါရိေပၚကို စိတ္မခ်ဘူး။ငါအစ္ကိုတစ္ေယာက္အေနနဲ႔... သူ လမ္းမွားေရာက္သြားမွာ စိုးတယ္ကြာ.."

"ေအာ္..အဲ့လိုကို။ဒါဆို မင္းသူ႔ကိုတိုက္႐ိုက္ပဲေျပာလိုက္ပါလား၊အဲ့ေကာင္မေလးနဲ႔ အေပါင္းအသင္းမလုပ္ဖို႔။ရိေပၚက မင္းေျပာတာဆိုရင္ နားေထာင္မွာပါ.."

ေရွာင္က်န္း သက္ျပင္းခ်ရင္း "မဟုတ္ဘူး က်န္ခ်န္း..ရိေပၚ..သူ အရမ္း ေျပာင္းလဲသြားၿပီကြ၊အရင္လို မဟုတ္ေတာ့ဘူး..အရင္လို ငါ့စကားကိုလည္း နားမေထာင္ေတာ့ဘူး။ၿပီးေတာ့ အရင္က သူ႔ရဲ႕ အမူအက်င့္ေတြအားလံုး ေပ်ာက္ကုန္ၿပီး လူအသစ္တစ္ေယာက္လိုကို ျဖစ္ေနတာ.."

"ဟမ္..အဲ့ေလာက္ေတာင္ ႐ုတ္ခ်ည္းေျပာင္းလဲသြားရတယ္လို႔၊ဟုတ္ေကာ ဟုတ္ရဲ႕လားကြာ?"

က်န္ခ်န္းက မယံုတဲ့ ပံုစံနဲ႔ ေျပာလိုက္တယ္။

"ေအး..ဟုတ္တယ္ တကယ္ကို ေျပာင္းလဲသြားတာ။မင္းလည္း သိတဲ့အတိုင္းပဲ ငါက မၾကာခင္ လက္ထပ္ပြဲၿပီးရင္ ဒီမွာေနျဖစ္ေတာ့မွာ မဟုတ္ဘူးေလ။အဲ့တာ အခု ငါသူ႔အနားမွာရိွေနတုန္း သူ႔ကို ေကာင္းတဲ့လမ္းေၾကာင္း ေပၚမွာပဲ ရိွေနေစခ်င္တာကြ.."

"ေရွာင္က်န္း..မင္းတကယ္သြားဖို႔ ဆံုးျဖတ္ၿပီးသြားၿပီလား?"

"ေအး.."

"ေအးေလ..မင္းက ဆံုးျဖတ္ၿပီးသား ဆိုေတာ့လည္း ငါ မတားခ်င္ေတာ့ပါဘူးကြာ။ဒါေပမဲ့ ငါေတာ့ အခင္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့ မင္းကို သတိရေနရေတာ့မွာပဲ ေရွာင္က်န္းေရ.."

Absolute boyfriend [Complete]ZawgyiDove le storie prendono vita. Scoprilo ora