💋💋თ ა ვ ი 9💋💋

1.1K 76 6
                                    

მე: ხომ გითხარი მაგაზე არც იოცნებოთქო.
ჯმ:კარგი, მითხრა და მაშინვე  მაკოცა, მისი ტუჩები ძალიან თბილი და ტკბილი იყო.
მისმა საქციელმა გამაკვირვა, გავშეშდი ვეღარაფერს ვამბობდი,
ჯიმინმა კი კმაყოფილი სახით განაგრძო სიარული, გაშეშებული ვიყავი ვეღარაფერს ვამბობდი, უბრალოდ მეც მათ მივყვებოდი, მანქანაში ჩავჯექით, სახლში მივედით და ნივთები შევიტანეთ მეი  სახლში დარჩა მე კი ჯიმინი გავაცილე.

ჯმ:ცოტა დაბნეული ჩანხარ, არადა იძახდი რო მე არგაბნევ, ასე არ იყო?
მე:...
ჯმ:კარგი წავედი, დღეს ტკბილად დამეძინება.
მე:მოკეტე.
ჯმ: კარგი ტკბილო
მე:ჯიმინ_ვუთხარი და თვალები დავუქაჩე, თვითონ კი სიცილით ჩაჯდა მანქანაში, მერე კი ფანჯრიდან თავი გადმოყო.

ჯმ:უი ხო ხვალ გადაღებაა ამიტომ დღეს მოემზადეთ ხავლ უნდა წავიდეთ, საყვარელო.
მე: რააააა, საყვარელოოო, პაკ ჯიმინ დაგასამარებ.
ჯმ: მეც მიყვარხარ. მომაძახა და წავიდა, მე ნერვებ მოშლილი სახლში შევვარდი.

მეი: რა გჭირს გოგო, ხო კარგად ხარ?
მე: ღმერთო ის მომკლავს, ჭკუიდან გადამიყვანს.
მეი: და... რატომ?
მე: სულელია, ჯერ მაკოცა, ახლა ტკბილოო, მერე საყვარელოო და ბოლოს რო ვუთხარი დაგასამარებთქო მეც მიყვარხარო,  მგონი ვერ არის დალაგებული
მეი:მერე რა გინდა შენც ხო გიყვარს.
მე:ხო მაგრამ...
მეი: რა მაგრამ, მითხრა და ხელები გადააჯვარედინა და ცალი წარბი აწია.
მე: კარგი რა მასნაირი ბიჭები ათას გოგოებს იცვლიან, რავიცი რომ მეც ეგრე არ დამემეართება.
მეი: ღმერთო ჩემო ლეა, როდან გახდი ასეთი სულელი. ბიჭმა გითხრა ტკბილოო, საყვარელოო, მეც მიყვარხარო და შენი აზრით, რომ არ უყვარდე ასე რატომ გეტყოდა.
მე: არ ვიცი მეი.
მეი: ხოდა გაიპრანჭე და ცოტა გამომწვევად ჩაიცვი და ცოტა აეჭვიან,  მითხრა და ეშმაკური სახე მიიღო.
მე: გამომწვევად ხო.
მეი: უჰუმ.
მე: კარგი გასაგებია, მეი შენ რომ არ მყავდე არ ვიცი რა მეშველებოდა, ვუთხარი და ჩავეხუტე.
მეი: ეჰჰჰ ,არც არაფერი ჩემო დაო.
ამაზე ორივეს გაგვეცინა.

𝑯𝒂𝒏𝒅𝒔𝒐𝒎𝒆 𝑩𝒐𝒔𝒔 |𝑷.𝒋𝒎❈ (დასრულებული)Where stories live. Discover now