ჯმ:ლეა ახლა რა უნდა ვქნათ.
მე: მე საიდან უნდა ვიცოდე რა უნდა ვქნათ.
ჯმ: ისე რო არ ჩაგერტყა თავში, ახლა მაგაზე ფიქრი არ მოგვიწევდა.
მე: გაკოცა ჯიმინ.
ჯმ:ისე ამად ღირდა, კარგი სანახაობა იყო, შენ ვერ დაინახე თორემ ისეთი სახე ქონდა თვალები რო აატრიალა კინაღამ სიცილი მოვრთე_ მეუბნებოდა სიცილით და სესილის ძლივს იკავებდა.
მე: გაჩუმდი დებილო, ვუთხარი სიცილით.ეჰჰ ადამიანი ხელში გვაკვდება ჩვენ კიდე არ ვიცით რა გავაკეთოთ და იმის მაგივრათ რომ სესილია გონს მივიყვანოთ ვდგავართ და ვიცინივართ, მალე მეი შემოვიდა კაბინეტდი, ამ სანახაობის შემხედვარეს თვალები გაუფართოვდა და პირი იმხელაზე დააღო რომ სეულში მყოფ მეის ბუსანის სტომატოლოგმა ლამის კბილები შეუმოწმა, ახლა მივხვდი რო ღრიალი უნდა დაეწყო ნანახისგან და მისკენ გავიქეცი და პირზე ხელი ავაფარე.
მე: მეი საყვარელო დამშვიდდი, დაწყნარდი, ცოცხალია, სუნთქავს.
მეი: სუნთქავს? სუნთქავს?
მე: ხო სუნთქავს.
მეი: რა... რა...რა ჭირს?!_ამბობდა გაოცებული მეი რომელიც სიტყვებს თავს ძლივს აბამდა.
ჯმ:რა და შენმა დამ თავში ლანგარი ჩაარტყა რადგან მაკოცა.
მეი: გაკოცა არაა.
ჯმ:ხოო.
მეი:მაშინ რატო სუნთქავს, იდიოტი, გამიშვი სუნთქვა უნდა შევაწყვეტინო, იძახდა მეი და ჩემგან თავის დაღწევას ცდილობდა, საბოლოოდ მეიც დავაწყნარეთ და ახლა ვფიქრობდით რა გვექნაჯმ:გოგოებო მოდი დავაწვინოთ თორე ხელები მეტკინა.
მეი: ჰმმ, კარგი იდეეა ბატონო პაკ აქამდე რატომ ვერ მოვიფიქრეთ.ჯიმინმა სესილი დააწვინა და გამოშორდა.
მეი: ქალბატონო კიმმ, დავაწვინეთ მაგრამ ახლა რა ვუყოთ.
მე: რა გავაკეთოთ ქალბატონო ბიუნ და რამე დავაფაროთ.
მეი: კი მაგრამ რატო ქალბატონო კიმმ, შესცივდება?
მე: თრაქი გამოუჩნდება, ხვდებით ქალბატონო ბიუნ.
მეი: მართალი ხართ ქალბატონო კიმმ, ბატონო პაკ რამე მოგვაწოდეთ.
ჯმ: ინებეთ ქალბატონო ბიუნ, უთხრა და პიჯაკი გრაციოზულად მიაწოდა.
მეი:მადლობა ბატონო პაკ.
YOU ARE READING
𝑯𝒂𝒏𝒅𝒔𝒐𝒎𝒆 𝑩𝒐𝒔𝒔 |𝑷.𝒋𝒎❈ (დასრულებული)
Fanfictionეს ამბავი მოგვითხრობს პირად ასისტენტზე შეყვარებული უფროსის სახალისო ისტორიას, რომელიც ყველა გზით ცდილობს გოგონას მოხიბვლას.