მეი PROV
მალე სახლში დავბრუნდით ძალიან დაღლილები ვიყავით ამიტომ პირდაპირ დასაწოლად წავედი, ოთახში შევედი და დასაწოლად მოვემზადე, მალე ქუქიც მოვიდა და გვერდით მომიწვა.ქუქი: ჰუუუუჰ, ძალიან დავიღალე.
მე: მეც დავიღალე.
ქუქი: იცოდე მეორედ მაგ ბიჭ...
მე: ქუქი მაგ ბიჭს მეორედ რატომ უნდა შევხვდე.
ქუქი: არ ვიცი, მაგრამ ეცადე არსად შეგხვდეთ.
მე:კარგი არ ინერვიულო და დაიძინე.
ქუქი:კარგი ძილინებისა საყვარელო, მითხრა და ნაზად მაკოცა მერე კი მუცელზე ნელა მომეფერა
" აბა ძილინებისა მამიკოს პატარა ანგელოზო"
მე: ღმერთოოო, ქუქი ვერ წარმოიდგენ როგორ მიყვარხარ.
ქუქი: მეც მიყვარხარ, მითხრა და კიდევ ერთხელ მაკოცა მერე კი ჩამეხუტა და ისე დაიძინა.
მეც დავიძინე, უკვე ღრმად მეძინა მაგრამ ძილისგან ვიღაცამ გამომიყვანა.მე: ღმერთო ჩემო ქუქი შენ ხარ?
ქუქი: ხო მეი მე ვარ.
მე: რა ხდება საყვარელო.
ქუქი:შენ ხომ ორსულად ხარ და ვიფიქრე ხომ არაფერი უნდათქო.
მე: სულელო არა არაფერი მინდა, შეგიძლია მშვიდად დაიძინო. ქუქიმ ძილი გააგრძელა, სამაგიეროდ ახლა მე არ დამეძინა ცოტახანი საწოლზე ვიჯექი მერე კი ქუქი გავაღვიძე.ქუქი: ხომ კარგად ხარ.
მე: კი კარგად ვარ, რაღაც მინდა გთხოვო.
ქუქი:კარგი მთხოვე.
მე: ქუქი ფორთოხალი მინდა და შეგიძლია ამომიტანო.ქუქის გაეცინა და ნახევრად მძინარე დაბლა ჩავიდა, ცოტახანში კი თეფშით დაბრუნდა რომელზედაც ფორთოხალი ეწყო, ჭამა დავიწყე.
ქუქი: ერთი მეც მომე რა?
მე: არა.
ქუქი: რააა? არაა? ასე ცივად რატო მტკიცე.
მე: კარგი ხო აიღე.
მალე ჭამას მოვრჩი და დავიძინეთ ოღონდ ამჯერად მართლა.*მეორე დღე*
ჯიმინ PROV
დილით საშინელმა თავის ტკივილმა გამაღვიძა, თვალები ზანტად გავახილე და გვერდით გადავიხედე, ლეა ამდგარიყო მეც ავდექი და დაბლა ჩავედი.
YOU ARE READING
𝑯𝒂𝒏𝒅𝒔𝒐𝒎𝒆 𝑩𝒐𝒔𝒔 |𝑷.𝒋𝒎❈ (დასრულებული)
Fanfictionეს ამბავი მოგვითხრობს პირად ასისტენტზე შეყვარებული უფროსის სახალისო ისტორიას, რომელიც ყველა გზით ცდილობს გოგონას მოხიბვლას.