ჯიმინმა ამაზე სიცილი ძლივს შეიკავა. სტუმრები წავიდნენ და სმუშაო საათებიც დამთავრდა, ტელეფონს დავხედე და დედასგან შეტყობინება დამხვდა.
დედა❤
დღეს ქალაქგარეთ გავდივარ და ორი დღით სახლში არ ვიქნები იცოდე ჭკვიანად იყავი, მიყვარხარ.
დედა ქალაქგარეთ გავიდა და სახლში მარტო დავრჩი, ვფიქრობდი რა გამეკეთებია სახლში ბოლოს კი გადავწყვიტე მეისთვის მეთქვა რომ ჩემთან დარჩენილიყო და დრო ყველაზე მაგრა გაგვეტარებია.
მეის ძებნა დავუწყე და ბოლოს დავინახე რომ ლიფტში შევიდა, მეისკენ გავექანე რომ მეთქვა მაგრამ კარი დაიხურა და კინაღამ ლიფტის კარებს შევასკდი, მიუხედავად იმისა რომ ლიფტმა გამასწრო გადავწყვიტე მეის დავწეოდი და მისთვის სიახლე მეთქვა, ისეთი სისწრაფით ჩავრბოდი კიბეზე რომ ვინმეს ეგონებოდა სიკვდილ-სიცოცხლის საკითხი წყდებოდა, ბოლო კიბე მქონდა დარჩენილი რომ ფეხი გადამიბრუნდა ტრაკით დავენარცხე და სულ რახარუხით ჩავიარე მაგრამ ამას ერთი პლიუსი ჰქონდა მეის მივისწარი და პირდაპირ ლიფტის კართან დავხვდიმეი: გოგო აქ რას აკეთებ წეღან მხუთეზე არ იყავი?
მე: კი ვიყავი მაგრამ... ვაიმე დედა ვეღარ ვსუნთქავ... ვიყავი მაგრამ ახლა აქ ვარ მთავარია , დღეს დედაჩემი ქალაქ გარეთ გავიდა და ორი დღით კიდევ არ იქნება, მოკლედ იმის თქმა მინდა, რომ ჩემთან დარჩი და მაგრა დავლიოთ და ბოლო დონემდე გამოვთვრეთ.
მეი:ვოოვ ქალო დავთვრეთ და მერე ვაგინოთ სამეზობლოს. მითხრა და ეშმაკის სახით შემომხედა. კარგი მაშინ ჯერ ჩემთან გავიდეთ და რაღაცეებს ავიღებ და მერე შენთან წავიდეთ.
მე: ოკე სისტრა, გავერთოთ?
მეი: გავერთოთ.
*რამოდენიმე საათის შემდეგ.
მეი: შვილო ეშმაკისა.
მე:გისმენ დედა.
მეი: აუწიე მუსიკასა შინა ჩვენსა და ვიგუგუნოთ .
YOU ARE READING
𝑯𝒂𝒏𝒅𝒔𝒐𝒎𝒆 𝑩𝒐𝒔𝒔 |𝑷.𝒋𝒎❈ (დასრულებული)
Fanfictionეს ამბავი მოგვითხრობს პირად ასისტენტზე შეყვარებული უფროსის სახალისო ისტორიას, რომელიც ყველა გზით ცდილობს გოგონას მოხიბვლას.