😞😟თ ა ვ ი 13😟😞

939 69 5
                                    

მე: არა დედა ამას არ გავაკეთებ.
დედა: კი მაგრამ შვილო.
მე: არავითარი მაგრამ, ამას არ გავაკეთებ, რომც მოვკვდე მაინც, ვუყვირე და ოთახში ავარდი, მთელი ღამე არ მეძინა, თან ვტიროდი და თვალები ძალიან დასიებული მქონდა, ცოტახანში დედაჩემი ჩემს ოთახში ამოვიდა, ჩემთან მოვიდა და საწოლზე ჩამოჯდა , მეც გავსწორდი და წამოვჯექი.

დედა: ვიცი შვილო შენთვის რა მძიმეც არის მაგრამ...
მე: რა მაგრამ დედა, რა მაგრამ, მამჩემის ვალების გამო ამას არ გავაკეთებ.
დედა: კიმაგრამ მას ხომ მოკლავენ.
მე: კი მაგრამ დედა მან რა გააკეთა შენთვის, როცა პატარა ვიყავი მიგატოვა და ვიღაც ქალთან გაიქცა , ახლა კი იმის გამო რომ უამრავი ადამიანის ვალი გაისტუმროს იმ ადამაიზე უნდა გამათხოვოს ვინც არ მიყვარს.
დედა: ვიცი შვილო რასაც განიცდი, უსიყვარულოდ გათხოვება ადვილი არ არის მაგრამ რაც არ უნდა იყოს ის მამაშენია და მას მოსაკლავად ვერ გავიმეტებთ, თან იმ ბიჭს უყვარხარ.
მე: რაში მადარდებას ვუყვარვარ თუ არ მე არ მიყვარს.
დედა: შვილო, ეს ჩემ გამო გააკეთე, რადგან...
მე: ისევ გიყვარს არა?
დედა: გთხოვ ჩემს გამო ეს შეძელი.

ვყოყმანობდი რადგან არ ვიცოდი დავთანხმებულიყავი თუ არა, მხოლოდ ორი პასუხი დამრჩა, ორივე შემთხვევაში ვიღაცის დაკარგვა მიწევდა, თუ კის ვიტყოდი ჯიმინს დავკარგავდი, თუ არას ვიტყოდი დედას ვატკენდი გულს, არჩევანი რთული გასაკეთებელი იყო, ბოლოს კი გადავწყვიტე, მძიმე გადაწყვეტილების მიუხედავად დედას დავთანხმდი, მაგრამ ახლა ჯიმინს უნდა გავუტეხო გული რომელსაც ასე ვუყვარვარ და მეც მიყვარს, ადამიანს რომლისთვისაც მსოფლიოს დათმობა შემეძლო მაგრამ დედას გულს ვერ ვატკენდი, შეიძლება სულელად ჩამთვალოთ მაგრამ არჩევნის გაკეთება ადვილი ნამდვილად არ ყოფილა.

საბოლოოდ დედასთან ჩავედი და პასუხი ვუთხარი, დედას ძალიან გაეხარდა და გადამეხვია,ვცდილობდი გამეღიმა მაგრამ ცრემლები მოდიოდა ვერ ვაკავებდი, ბოლოს ისევ ოთხში დავბრუნდი და მეის დავურეკე.

𝑯𝒂𝒏𝒅𝒔𝒐𝒎𝒆 𝑩𝒐𝒔𝒔 |𝑷.𝒋𝒎❈ (დასრულებული)Where stories live. Discover now