სახლში დავბრუნდი და მაშინვე ჯონგუკათან გავიქეცი.
ჯკ: აბა რა ხდება ვიზიტმა როგორ ჩაიარა,გოგოა თუ ბიჭი?
მომაყარა კითხვები ერთიანად.
მე: სქესი ჯერ არ ვიცი მაგრამ რაც მთავარია ჩვენი პატარა ჯანმრთელია და არფერი საშიშროება არ ელის.
ჯკ: ღმერთო ჩემო მეი როგორ გამახარე ვერ წარმოიდგენ, ძალიან ძალიან მიყვარხარ.
მითხრა და მაკოცა ამ დროს, ჯიმინიც გამოჩნდა.ჯმ: აბა რა ხდება?
ჯკ: მომილოცე ძმაო ჩემი შვილი სრულიად ჯანმრთელია.
ჯმ: ღმერთო ჩემო გილოცავთ ძალიან გამახარეთ, თქვა და ჯონგუკს გადაეხვია მერე კი ჩემთან მოვიდა და მეც ჩამეხუტა.ჯმ: ვერასოდეს წარმოვიდგენდი რომ ჯონგუკს შვილი ეყოლებოდა.
ჯკ: რაა სერიოზულად? რატო?
ჯმ: არ ვიცი უბრალოდ ვერ წარმოვიდგენდი.
ჯკ:აიიშ.
ჯმ: ხო მართლა ლეა სადაა.
მე: ამმ ლეაა საჩუქრების საყიდლად წავიდა და ალბათ მალე დაბრუნდება.
ჯმ: კარგით მე კომპანიაში მივდივარ დიდი ხანია იქ აღარ ვყოფილვარ.
მე: ჯონგუკ ჩვენც წავიდეთ სახლში დიდი ხანია აღარ ვყოფილვართ მომენატრა იქაურობა.
ჯკ:კარგი წავიდეთ საყვარელო.
ჯმ: რადგან მიდიხართ ერთად წავიდეთ მე წაგიყვანთ.
ჯკ: კარგი.ჩემი ნივთები ავიღე და მანქანაში ჩავჯექით, ჯიმინმა სახლამდე მიგვიყვანა მერე კი კომპანიაში წავიდა.
ლეა prov
მე და მეი კაფიდან გამოვედით და ერთმანეთს დავშორდით, საჩუქრების საყიდლად წავედი, იქაურობა ძალიან ლამაზი იყო, საახალწლო ნათურები და მორთულობა ყველა კედელს ამშვენებდა. საჩუქრებისთვის ბევრი ვიარე და ცოტათი დავიღალე, ყველას საჩუქარი ვიყიდე, ტაქსი გავაჩერე და სახლში წავედი, სახლში მისულს კარი ჩაკეტილი დამხვდა კარზე ვაკაკუნე მაგრამ არავინ გამიღო ამტომ ამის გაკეთება ჩემით მომიწია, კარი გავაღე და სახლი ცარიელი დამხვდა, საჩუქრები სათანადოდ დავმალე და ჯიმინს დავურეკე.
YOU ARE READING
𝑯𝒂𝒏𝒅𝒔𝒐𝒎𝒆 𝑩𝒐𝒔𝒔 |𝑷.𝒋𝒎❈ (დასრულებული)
Fanfictionეს ამბავი მოგვითხრობს პირად ასისტენტზე შეყვარებული უფროსის სახალისო ისტორიას, რომელიც ყველა გზით ცდილობს გოგონას მოხიბვლას.