פרק 2

1.6K 68 8
                                    

**(לפני 7 שנים חלק 2)**

עברו שבועיים מאז שג׳ולייט עברה לבית ודברים הולכים יותר טוב ממה שציפיתי.

הבוקר אחרי שהצלתי אותה, הלכתי למטבח כדי למצוא את אבא שלי, הבוס שמתחתיו ועוד כמה אנשים אוכלים ארוחת בוקר. הם עצרו לדבר כשראו אותי ונמנעו מקשר עין.

אבא שלי אמר שהוא קיבל שיחה משומר הראש של כריסטיאנו בערך בעשר בבוקר שאומרת שכריס ויטני מת עם עוד עשרים או יותר מהאנשים שלו. אבא שלי העמיד פנים כלא יודע כלום ושיחק אותה מופתע. הוא שאל אם באמת הרגתי את כל האנשים האלו ואמרתי שכן, ראיתי בעיניים שלו משהו שחשבתי שאני בחיים לא אראה. ראיתי פחד. הוא פחד ממני. כולם פחדו. הם פחדו מבחור בן 16.

אבא שלי הצליח איכשהו להשתלט על כל הנכסים של כריסטיאנו ועל אנשיו. לא שאלתי איך וגם לא היה לי אכפת.

אחרי ארוחת בוקר באותו היום, לקחתי את ג׳ולייט לקנות בקניון. היא לא רצתה לבזבז את הכסף שלי אבל אמרתי לה לא להתווכח ושזה בסדר. בזמן שעזבנו את הקניון בזבזנו בסביבות 20,000 דולר על בגדים, מייקאפ, נעליים, טלפון, מחשב, ועוד כמה דברים.

נינה סידרה את החדר ממול לשלי וקנינו לה דברים שתוכל לקשט את החדר עם אבל היא לא נשארה שם כל כך הרבה זמן.

בסביבות 2 בלילה השלישי שלה פה, שמעתי את דלת החדר שלי נפתחת והרגשתי אותה נכנסת מחליקה למיטה שלי. היא אמרה לי שהיה לה סיוט ושהיא לא רצתה לישון לבד. היא ישנה בחדר שלי כל לילה מאז הלילה הזה.

גם שמתי לב שהיא דיברה אליי רק כשהיינו לבד וכשהקבוצה גדולה של אנשים הייתה בסביבה היה לה התקפי חרדה. התקשרתי לדוקטור מקול (McCall) שיבוא ויבדוק אותה והוא איבחן אותה עם אילמות סלקטיבית וחרדה. הוא אמר שהאולמות נגרמה מטראומה וזה אומר שנוח לה לדבר רק עם קצת אנשים. הדוקטור אמר שיש אנשים שמתגברים על זה תוך חודש או שתיים אבל יש גם כאלה שלוקחים שנים אן שלא מתגברים על זה בכלל. הוא אמר היא תוכל להתמודד עם החרדה בעזרת כדורים אבל היא לא רצתה.

אלרי שהוא אמר לי את זה, שאלתי אותה כמה זמן היא הייתה עם כריסטיאנו ומה קרה לה בזמן הזה.

היא אמרה לי שהיא הייתה איתו במשך שנה ושהוא והאנשים שלו היו מכים אותה ואת האחרות. הוא היה מרעיב אותן אם הן היו רעות. כשהן דיברו לא ראוי הוא היה חונק אותן או מרביץ להן.
הוא נתן להן להתרחץ רק כשהן התנהגו יפה.

שאלתי אותה אם הוא אי פעם אנס אותה ותודה לאל היא אמרה לא.

היא אמרה שהוא אף פעם לא נגע או אנס מישהו מתחת לגיל 18 אבל הוא היה מסתכל עליהן ערומות ואונן והוא היה מכריח אותן להסתכל כאשר הוא והאנשים שלו אנסו את האחרות.

The Devil's angle- המלאך של השטן מתורגם Where stories live. Discover now