פרק 3

1.5K 62 1
                                    

הערת כותבת: אני מזכירה שכשאני שמה קו מתחת זה אומר שהיא מדברת בשפת הסימנים!!!

סגרתי את העיניים והקשבתי לרעשים מסביב. יכלתי לשמוע ציפורים מצייצות, מים זורמים, ואת האש באח.

״את הולכת לקפוא למוות״. לייסי, העוזרת, אמרה כאשר היא ראתה שאני עומדת במרפסת עם הדלתות פתוחות לרווחה כשהיא ראתה שאני רק בפיגמה של שורט וחולצה.

״אני בסדר״. סימנתי

״אני יודעת שאת אוהבת את החורף והשלג והקור אבל את לא יכולה לקפוא למוות״. היא אמרה מושכת אותי אחורה וסוגרת את הדלתות.
״ארוחת הבוקר מוכנה בכל מקרה״.

״אני אהיה למטה תוך דקה״.

אני גרה בהרים המושלגים של קולורדו כבר כמה שנים עכשיו ואני אוהבת את זה. אני גרה עם לייסי ושומר הראש שלי, מרקו. הבקתה שלנו היא מרחק שעה מהעיירה הכי קרובה ויש פה רק 1000 תושבים. מרשים לי לצאת החוצה לעיירה רק כל שבוע ביחד עם לייסי ומרכוס כאשר הם עושים קניות.

אחרי שאכלנו ארוחת בוקר, חזרתי בחזרה למעלה להתארגן ללכת לעיר. שמתי טייץ, מגפיים, סוודר, וצעיף לפני שחזרתי בחזרה למטה.

״מוכנה לצאת?״ מרקו שאל.

הנהנתי.

נכנסנו למכונית ונסענו לעיר. הגענו לחנות בסביבות 11 ובזבזנו את השעות האחרונות בלקחת את מה שצריך. לפני שהלכנו, עזרנו במסעדה הקרובה לארוחת צהריים.

בזמן שאכלנו, שמתי לב לשני רכבים שחורים בחנייה שמולנו.

״מרקו, הרכבים האלה היו בחנות , בקצביה, ועכשיו כאן״.

״אני יודע״. הוא אמר לוקח ביס מהסנדוויץ.

״אתה מכיר אותם?״ לייסי שאלה.

״לא, אבל אני שם עין עליהם״. הוא אמר

שום דבר אחר לא נאמר בזמן שסיימנו לאכול. בדרכנו הביתה, חשבתי שהכל היה בסדר עד שראיתי את אותם הרכבים עוקבים אחרינו.

״ג'ולייט, אני רוצה שאת ולייסי תכנסו פנימה לחדר שלך. אני רוצה שאת תארזי רק דברים קלים והכרחיים. מובן?״.

הנהנתי.

הגענו הביתה ועשינו בדיוק מה שהוא אמר. לקחתי תיק מחנאות קטן ולייסי עשתה את אותו הדבר הכי מהר שיכלנו. בדיוק באנו לרדת למטה כששמענו יריות.

״רוצי.״ לייסי אמרה וככה עשינו.

רצנו למטה לדלת האחורית. היינו הבית היחידי במשך כמה קילומטרים אז לא היה לנו לאן ללכת מלבד היער או לנסות להגיע לעיר לפני שניתפס. בדיוק הגענו ליער כשמישהו תפס לי את היד וסובב אותי. באינסטינק התחלתי לבעוט ולהעיף את הידיים שלי. פגעתי לבחור בפנים גורמת לו להתעצבן ולהעיף לי סטירה חזקה לפנים. ידעתי שהוא פגע לי בשפה כשטעמתי דם.

The Devil's angle- המלאך של השטן מתורגם Where stories live. Discover now