פרק 9

939 65 4
                                    

נ.מ וינצ׳נזו

עליתי במעלה המדרגות לבית המשחק עם גיספזו, ג׳יו ואנטוניו מאחורי. הסדרן שעמד מלפני הדלת מיד זז ופתח את הדלת.

״מר ביאנצ׳י״. הוא אמר עם הנהון.

נכנסו פנימה והריח של סקס,אלכוהול,זיעה וסמים הכה בנו בכל הכוח.

״ברוך הבא לבית המשחקים,מר ביאנצ׳י. האם תרצה חדר פרטי?״. אישה שלבשה כלום חוץ מחוטיני ועקבים שאלה.

״לא, נעזור לעצמנו״. אמרתי ממשיך ללכת.

הלכתי דרך המועדון עובר דרך כל חדר אבל ידעתי בדיוק איפה הוא. בסופו של דבר מצאתי את עצמי לפני חדר פרטי מספר 7. מספר הפאקינג מזל שלו.

פתחתי את הדלת בחוזקה גורם לה להתנגש בקיר. הוא קפץ מכיסאו והחל לסדר את עצמו.

״בוס,מה אתה עושה כאן?״. הוא שאל כאשר הבחורה ניגבה את פיה עם החלק האחורי של היד.

״צאי״. ציוויתי לבחורה והיא רצה החוצה.

אמרתי כלום כאשר הלכתי למיני בר ומזגתי 2 כוסות של וודקה. נתתי לו אחד כאשר אני שתיתי את השנייה.

ישבתי באחד מהכיסאות ופתחתי את כפתורי חליפת הג׳קט שלי.

״פאקינג שב. יש לנו הרבה על מה לדבר״.

עיניו חזרו בחזרה לאיפה ‏שג׳יו והאחרים עמדו לפני שחזרו אליי.

״‏אמרתי פאקינג שב!״. צעקתי.

‏הוא ישב בחזרה כשפחד מכסה את פניו.

״בוס, מה קור-״

״‏אתה לא קורא לבוס. ברגע הזה אני לא חבר שלך. אתה עכשיו מדבר אל ll Diavolo "

״‏אני לא מבין. מה-״

״‏אין הרבה אנשים באים אני בוטח אבל בטחתי בך, לוקה. אתה היית בנמל התעופה כשאני הגעתי באותו היום. אתה אמרת שאתה שמעת מה קרה ואתה רצית לבוא איתי לבדוק אותה. אני פאקינג האמנתי לך״.

״בוס-״

״‏אני האמנתי לך כי גדלנו ביחד ואתה היית אחד מהבחורים הגבוהים מאז שהשתלטתי על הכל. עכשיו אני מוצא שאתה זה שגילה את מקומה. אתה זה שגרם למרקו ולייסי להיהרג״.

‏מהר יותר מישהו יכול לחשוב, היה לי את אקדחי ביד מכוון אליו ושמתי כדור בברך שלו. הוא צעק בכאב.

‏עמדתי והלכתי אליו. תפסתי אותו בשערות והעמדתי אותו על רגליו לפני שלחצתי את אקדחי למצח שלו.

״‏אני אתן לך ‏סיכוי אחד להסביר וכדאי לך לעשות את זה טוב״.

״‏אני... לא עשיתי כלום... אני נשבע״.

The Devil's angle- המלאך של השטן מתורגם Where stories live. Discover now