פרק 8

903 55 5
                                    

הסתכלתי על עצמי במראה בפעם המאה כדי לוודא שאני נראית בסדר.

״את מוכנה ללכת Tesoro?"

״אני חושבת. איך אני נראית?״. שאלתי מסתובבת אליו. לבשתי את השמלה השחורה שלי שירדה עד ברכיי, השרוולים והצוואר היו עשויים מתחרה.

״מהממת, כתמיד״.

היום זו ההלויה של לייסי ומרכו. לפני ארבעה ימים כאשר וינס אמר לי שלייסי הייתה בהיריון, איבדתי את זה. בכיתי כמה שנדמה לי שעות, ידעתי שהם היו ביחד, אבל שהיא תהיה בהריון...

הלכנו למטה למכונית שחיכתה לנו ונכנסו פנימה.
נסענו 20 דקות לבית ההלוויה, איפה שהרבה אנשים כבר חיכו.

״אם את צריכה לצאת החוצה בכל זמן שהוא, קחי אותי או את סטפנו איתך, אוקיי?״

״אוקיי״.

עמדתי בין וינס לסטפנו כאשר אנשים עשו את דרכם אלינו ולחצו ידיים.
לייסי הייתה ילדה יחידה, וההורים שלה מתו לפני שהיא התחילה לעבוד אצל וינס, אז לא היו הרבה אנשים שבאו בשבילה, הרוב באו בשביל מרקו כסימן של כבוד לוינס.

היינו בפנים שעה לפני שהייתי חייבת לצאת החוצה הרחק מהקהל, סטפנו הלך ביחד איתי בגלל שוינס דיבר עם כמה אנשים אז לא רציתי להפריע לו.

״את עדיין לא לוקחת כלום לחרדה שלך?״. הוא שאל כאשר נשענו נגד הצד של הבניין.

״לא, אני לא רוצה להיות על תרופות,זה נהיה יותר טוב עם השנים״.

חזרנו פנימה כמה דקות אחרי ששירות ההלוויה התחיל. ישבתי ליד וינס, ובמיידות הוא שם את ידו על ירכי.

״את בסדר?״. הוא שאל.

״אני בסדר״.

הסתכלתי על כל האנשים שם כאשר הכומר התחיל לדבר. ראיתי את אדריאנה יושבת ליד אביה ודודה. אחרי מה שאדריאנה אמרה לי בפעם האחרונה שראיתי אותה, לא הייתי מופתעת לראות את ניקולאי מריאנו יושב מאחוריה. הוא לא הקשיב לכומר. הוא בהה בראשה של אדריאנה.

״זה לא מנומס לבהות, Bambina״ . וינס לחש באזני.

״אני מודאגת לגביה״. אמרתי מסתכלת עליו.

״אין שום דבר שאת יכולה לעשות בנוגע לזה״.

״אני יודעת״.

אחרי שזה נגמר, כולנו הלכנו לטקס. כאשר אנשים הגיעו, ורדים אדומים נותנו לזרוק לקבר.

זה נראה מתאים כשהגשם התחיל כשעמדנו שם. סטפנו הוציא מטריה מהמכונית ועמד בדיוק מאחורי מחזיק אותה מעל לראשי.

The Devil's angle- המלאך של השטן מתורגם Where stories live. Discover now