5. kapitola

2.4K 107 7
                                    

Přijde ke mě, a chytí mě za vlasy a zakloní mi hlavu do zadu „štveš mě" řekne a pustí mi vlasy.

Do místnosti vejde Rai a hodí dvě velké tašky na zem „tak můžeme vyrazit" řekne a Don se podívá na mě „m-měj-jte se" řeknu a zvednu se ze židle.

„Ty jedeš taky" řekne Don a já se na ně kouknu „j-já mu-sím cho-dit d-do ško-ly, ale-e v-vy si-i t-to užij-te" řeknu a dám lžičku do umyvadla a vyhodím obal od jogurtů do koše.

„My taky musíme chodit do školy každý den budeme jezdit do školy a za Miou" řekne Don a pohladí Miu „no-o ale-e já stej-nak ch-c-ci zůs-tat do-ma" řeknu a zkusím projít okolo Raie.

Rai mě chytí za zápěstí a přimáčkne mě ke zdi „mysliš že nás to zajímá prostě jedeš a tečka" řekne a já se přikrčím a sklopím hlavu „doufam že si rozumíme" řekne a pustí mě.

Když mě pustí tak jdu za něma jako kdybych chtěl nastoupit, když Rai vyjde z domu a já chytím dveře a zavřu je, otočím se a chci jít do svého pokoje, přede mnou stáj nějaký kluk s úsměvem „Done můžeš si pohnout to vaše štěně zlobí" řekne.

A já vyběhnu schody, ten kluk nešel za mnou což mě udivilo, jak mile vlezu do svého pokoje, uvidím Dona na posteli drží knihu až po chvíli zvedne pohled a začne tleskat.

„Ty se nezdaš Mareo" řekne a já se automatický otočím a narazím do toho kluka, Don vstal a šel ke mě „Mareo toto je Jeremy naše starší štěně" řekne a projede mu prstem po lícní kosti.

„Byl o něco krotší než ty, ale jednou je štěně, pro nás vždycky štěně a teď je i pan svého štěněte" řekne a chytí mě za triko „a teď uvidíš jak Jeremy je poslušný i po těch letech, Jeremy odveď Mareo do auta" řekne Don a Jeremy mě chytí ze zadu za zápěstí „jistě pane" řekne a já jdu s ním ale u schodů se zastavím „jdeme" řekne Jeremy a snaží se mě dostat ze schodů.

Pod schody stal Rai „Oreo pojď ke mě" jak tohle řekl tak jsem se fakt snažil zdrhnout nahoru „Jeremy ty si neumíš poradit ze štěnětem" řekne Rai „umým pane ale nechci mu ublížit je to vaše štěně pane" řekne Jeremy „tak mi ukaž jak bys ho vedl kdyby to bylo tvoje štěně" řekne Rai.

Jeremy mi zkroutí ruku za záda, bolí to, po pár schodů se snažím si vykroutit ruku „ty jsi strašně zlobivé štěně" zavrčí Jeremy, Rai šel za Jeremym „ukaž" řekne Rai „sklamal jsem vás pane" řekne Jeremy „ne v pohodě Jeremy" řekne a poplacaho po rameni.

Rai mě chytí za vlasy a přimáčkne mě ke zdi „Oreo uklidni se" řekne Rai bojím se ho sklopím oči a snažím se uklidnit svůj dech „tak pujdeme" řekne ale já se hnedka zastavím „tak po zlím" řekne a dostanu pěsti do břicha, po tomto už jsem šel jak beranek, hodil mě do auta.

Lehl jsem si na sedačku, cítil jsem že jogurt chce ven vylezl z druhou, někdo ke mě přijde „jsi v pořádku?" zvednu pohled je to kluk možná o něco starší než já na krku má obojek, jenom mavnu rukou „Olivere kde jsi?" uslyším hlas toho kdo na mě mluvil když jsem otevřel dveře od domu.

Najednou tam stál vedle Olivera „hej Raii, Done vašemu štěněti není dobře!" zakřičí a automaticky přijdou oba dva „pojď Olivere" řekne a on ho hned poslechne, nakonec se mě vyjde celej jogurt.

Mezi tím se Rai a Don na něčem domluvili „tak pojedeme" řekne Rai a otevře kufr od auta hodí po Donovy deku a potom si sedne na řidiče Don mi pomůže do auta a sedne si vedle mě, odsunu se ke dveřím.

Don na mě dá deku a já se do ní zachumlam po pár minutách usnu, probudím se a už je tma ležím na Donovy!! V mojí hlavě zněl alarm sedl jsem si Rai byl venku z auta „nechceš jít na záchod?" zeptá se mě Don jenom zakroutim hlavou, a zakloním ji do zadu.

Najednou se otevřou dveře „Done pojď si dát cigaro" řekne Rai a Don vystoupí z auta „pojď taky ven, v tom autě je nedýchatelno" řekne Rai.

Jenom se otočím na stranu a lehnu si na dveře od auta a nakonec zavřu oči, asi po pěti minutách se otevřeli dveře na kterých jsem ležel.

Rai mě vytáhne z auta „ja jsem ti říkal ať jdeš ven" řekne „stejně musíme dojít ke chatě" řekne Don a začne vytahovat z kufru tašky, oba si vezmou tašky a po mě hodí karimatky.

Když jsme šli tím lesem tak vedle cestičky kterou jsme šli tekla řeka, bylo to krásné „Olivere pojď nazpátek" uslyším a uvidím Olivera který šel k řece.

Nakonec se otočí a jde k tomu klukovi nazpátek, jenom jsem se usmál asi po deseti kroku jsem zakopl o kořen stromů a nakonec jsem ani nevím jak skončil v řece.

Když jsem vstal celej špinavej a mokrej, tak se všichni začnou smát, vylezu z vody a trochu se otřepů.

Mezi tím ke mě přišel Don a přehodil mi přes ramena mikinu, šli jsme dál byla mi zima a cvakali mi zuby „nechceš si sundat to tričko“ řekne Rai který jde vedle mě, raději blíž k řece.

„N-Ne-e“ řeknu a trochu zrychlím do kroku, ale Don šel před námi takže mě tentokrát odchytil on „měl by sis to tričko sundat pak se rychleji zahřeješ“ řekne a chytí mě za ruku když  jsem kolem něj šel.

„V-vš-ak-k z-z-za ch-chví-li bud-eme u-u ch-cha-ty“ řeknu, nakonec mě Don nechá být asi po patnácti minutách jsme došli ke chatě.

Vešli jsme dovnitř a já okamžitě popadnu svoje oblečení a jdu do koupelny, vykoupu se a až teď si všimnu že mám odřené kolena a na žebrach.

Obleču se a jdu do kuchyně kde jsou všichni jak si říkají paničci vezmu si vodu a napiju se „už máš postavenej stan“ řekne Don „c-c-co?“ zeptám se „štěňata spí venku aby mohli spát ve vnitř tak si to musí zasloužit“ řekne Rai.

„A-ale-e j-já ne-jsem štěně-ně“ řeknu a Rai si mě přitáhne za krk k sobě „jsi štěně a jestli nechceš spát na schodech tak nebudeš dělat problémy“ řekne Rai.

Vyjdu ven a lehnu si do stanu, přikryju se a snažím se usnou ale byla  mi zima, zase mi začnou klapat zuby, asi po deseti minutách někdo zaklepal na stan „A-a-ano-o?“ řeknu a do stanu vleze Oliver.

„Donesl jsem ti ještě jednu deku“ řekne „d-d-děkuju-ju“ zakoktám a přikryju se „tak jo já už musím“ řekne a usměje se na mě.

Ta druhá deka mi stejně nepomohla a furt mi byla zima, najednou se otevřel stan a tam byl Rai s Donem, Don držel ještě dvě deky „tak to vypadá že dneska budeme spát s tebou“ řekne Don a hodí do stanu deky „p-p-pro-č?" zeptám se.

Don si lehne za mě a Rai přede mě ale dřív než si lehnou tak si sundají trička, Rai si mě přitáhne k sobě, je tak teplej, za to Don se na mě lepí ze zadu.

Přehodí svoji ruku přes můj bok možná by mi to mělo vadit ale upřímně mi to bylo jedno hlavně že mi bylo teplo, ruku po nějaké chvíli mi dal pod tričko.

A já jsem obejmul hrudník od Raie „už bude teplo“ řekne Rai a pohladí mě po hlavě, já hnedka usnu.

Nová kapitola
Všem přeju úspěšní rok 🎉2020🎉.
Doufám že se vám kapitola líbila 😍

Two Stepbrothers and MeKde žijí příběhy. Začni objevovat