11. kapitola

1.6K 87 22
                                    

„R-Rai j-j-já s-se opra-vdu mo-c-c om-om-louvá-m pro-sím nech-ch m-mě bý-t“ koktal jsem, Rai si mě přítahl k sobě „Rai já se opravdu omlouvám... blablabla“ řekne Rai.

Přehodil si mě přes nohy měl jsem hlavu u nočního stolku kde byl položený kondom, to snad nemyslí vážně!! „R-Rai p-p-pusť m-mě!“ zařvu a snažím se vstát „Mareo nezvyšuj na mě hlas“ zavrčí Rai.

„Pro-p-pro-sím“ zakňučím „Prosim... Omlouvám se... Pusť mě... Teď bys měl držet tu svoji hubu“ zavrčí a svoji rukou mě přimáčkne víc na kolena, stáhl mi kalhoty společně s boxerkami, snažil jsem se vstát, vrtěl jsem sebou.

Najednou jsem ucítil bolest na moji pravé půlce, zachvilku i na levé byl jsem docela rád že mě jenom mlátí.

Po pár ranách rukou přešel na řadu pásek, bolelo to křičel a brečel jsem, Rai mě nešetřil a nebral v potaz i když jsem ho prosil ať přestane.

Najednou mu začal zvonit mobil, natáhl se pro něj „teď budeš mlčet rozumíš“ zavrčí na mě a zvedne hovor „Ahoj“ další rána „ne nevím kde je Oreo“ pochopil jsem že mluví s mámou.

„Mami!“ zakřičím Rai mi dal ruku na pusu „ne není to Oreo... to byli děti od sousedů, hrají si u bazénu“ řekne do telefonu, kousl jsem ho ale on na to ani nezareagoval „jo takže přijedete za čtyři dny?“ zeptá se Rai překvapeně „dobře budeme se těšit... zatím ahoj“ řekne a telefon položí na stůl.

„Oreo? Co to mělo znamenat? Ty zase neumíš poslouchat“ mluvil klidně „ty jsi mě kousl?“ proč je tak klidný, cítil jsem jak mi rozvazuje ruce a hodil mě na postel.

Nechal mě tam ležet, vstal a odešel ale zamkl... Tato noční můra ještě neskončila, asi po půl hodině tam přišel Don „běž do svého pokoje.. nechceme tě vidět dole, budou tu lidé které bys neměl znát“ řekne Don, ve futrech mě odchytil Rai „a potom si promluvime" řekne.

⭐⭐ O několik hodin později ⭐⭐

Bylo kolem desáté hodiny večer a pořád hrála hudba, byla tak hlasitá že jsem nemohl spát ani se koukat na film, navíc se mi několikrát někdo dobýval do pokoje.

Měl jsem žízeň a hlad, nakonec i když jsem měl strach co to jsou za lidi... Vyšel z pokoje a raději si ho hned zamkl šel jsem dolů kde bylo spoustu lidí, tancovali, pili, kouřili cigarety dokonce jsem viděl i iněkční jehly... Tahle party se vymkla kontroli.

Vešel jsem do kuchyně kde většina lidí používala kuchyňskou linku na sex, otevřel jsem ledničku a nemile jsem zjistil že všechna voda je pryč.

Začal jsem hledat Dona s Raiem, nakonec jsem je našel „Co tu děláš?" Vyštekne na mě Rai „m-mě-l js-jsem žíz-eň, a-ale v-vod-a u-už ne-ní mu-žů s-si pr-ro ní zaj-ít d-do obch-odů“ spíše jsem mluvil na Dona.

Protože Raiuv nasrany výraz hovořil za vše „takže voda už není?“ zeptá se Don na což zakroutim hlavou, on vstane a jde se mnou do kuchyně kde otevře ledničku a kouká „fakt máš pravdu“ řekne.

Najednou se k nám přiřítí nějaký týpek „to je kdo?“ zeptá se Dona „to je náš bráška“ řekne Don... Měl jsi na mysli hračku kterou máte nyní k dispozici každý den?

Chytil mě za bradu a otáčel mi hlavou „nejste si podobní“ přistoupil blíž a čich si k mému krku „ale musím uznat že hezký voníš“ řekne na což mu odstrčim ruku a ustoupím do zadu.

Najednou se tam objevil i Rai „na něj sahat nebudeš rozumíme si?" Zavrčí „Mareo do pokoje“ řekne „al-e j-já má-m ží-zeň“ zakoktam.

Nevím kde se tam objevili Aron a Jeremy ale oba dva mě chytli za ramena a šli se mnou ke schodů do druhého patra „běž si lehnout“ řekne Aron.

„Není to tu bezpečné“ řekne Jeremy „j-á js-em s-se ch-těl-ěl jen-om na-pít“ zakoktam „píti není jenom alkohol a to ty nemůžeš“ řekne Aron zvednu obočí.

Proč bych nemohl alkohol?

„Štěňata nesmí alkohol“ řekne Jeremy „já-já n-na vá-s ka-šlu“ řeknu chci kolem nich projít ale oni mě nepustili „běž do pokoje" zavrčí Aron, byl jsem naštvaný do koupelny jsem se nemohl dostat protože tam někdo byl zamčený a v kuchyni s kohoutku jsem to raději nechtěl riskovat.

Nakonec se nějaký pár prodíral kolem nich a já měl čas abych od nich utekl, vyšel jsem ven, cestou ven jsem si vzal do ruky boty a obul se venku, šel jsem do nejbližšího obchodu kde jsem si koupil pití a nějaké jídlo.

Po cestě domů jsem potkal Miu, která se mnou ochotně šla domů, když jsem se vrátil uviděl jsem Rai s Donem jak mluví s nějakým divnym chlapem, šel jsem pomalu po schodech, party se ještě víc rozjela takže lidé byli i na vrchním patře kde tancovali, odemkl jsem si pokoj a vešel dovnitř položil jsem si věci na postel.

Když jsem chtěl za sebou zavřít tak ve dveřích stal ten týpek „pa-rdon" řeknu a chci zavřít dveře, on se o ně zapře tak abych je nemohl zavřít „mám pro tebe dávku“ řekl „dáv-ku? Ne-vím o če-em t-o mlu-víte“ řeknu nechápavě „pro-sim o pusť-ťte tento po-koj" řeknu snažím se co nejméně koktat.

Mia někam zmizela a já nevím kam, týpek měl asi něco v sobě protože měl zvětšené vzorničky a furt si něco šeptal, nic lepšího než se schovat pod postel mě nenapadlo, když ten týpek začal lézt za mnou tak jsem vylezl ale stačil mi chytit ruku a celý obsah iněkce mi vpravil do těla.

Zamkl jsem ho v pokoji a šel dolů motala se mi hlava bylo mi navrácení ale pochvyli se ten stav změnil měl jsem tolik energie že bych ji mohl rozdávat kolem.

Moje mysl byla pryč, můj strach z lidí byl pryč, všechny zlé věci zmizeli.

Hrála hudba... Potil jsem se... Jazyk v mém krku... Tření těl na tanečním parketu... Taneční tyč tu jsem vždy chtěl zkusit...

„Doprdele slez dolů“ známí hlas je to Aron úsměv a znovu dokola, někdo vylezl za mnou k tyči „konec představení Mareo“ zavrčí Rai, dokola všichni tu stojí Rai, Aron, Don a Jaremy.

Chytili mě proč to udělali já jsem se skvěle bavili „Mareo co to má sakra znamenat?“ zařve na mě Rai, smích můj smích se ozval „Mareo" chytil mi hlavu Don a koukal se na oči.

Ten týpek, má nůž chce mě zabít „co jsi si dal?" Proč nic neudělají on se přibližuje „ne“ zařvu a snažím se utéct... Proč mě drží oni snad chtějí aby mě zabil...

Vedou mě po schodech nahoru... Berou klíče „bude tam bubák“ můj smích se znovu ozve, odemknou dveře a je tam... Vypadá naštvaně... Rai ho mlátí.

Zase ten pocit „Raiku“ zavrním „přestaň!“ zavrčí, Don na mě kroutil hlavou „Arrrrrronek“... Byl jsem v posteli moje tělo se třaslo, bolela mě hlava, hrudník jako kdybych nemohl dýchat, nějak jsem nakonec usnul.

Nová kapitola😘
Doufám že se líbila ❤️

Two Stepbrothers and MeKde žijí příběhy. Začni objevovat