Ve škole mi bylo pořád špatně ale nějak jsem to zvládl, na poslední hodině se probíral školní výlet.
Pojedeme někam k moři, protože učitelka se chce opálit... Stejně nikam nepojedu rodiče nejsou doma takže se z toho perfektně vykroutim.
Dostali jsem papíry s informacemi, konečně jsem mohli odejít, i když jsem se těšil až skončí škola tak až teď mi došlo že doma na mě budou čekat moji dva nevlastní bratři.
Takže jsem šel domů pěšky abych nemusel být s němi doma, když dojdu domu tak u domu nestojí auto od Raie ani od Dona, oba dva mají auto takže se střídají.
Šel jsem domů, když jsem byl u vchodových dveří tak ke mě přiběhne Mia „t-tak pojď" řeknu a pustím Miu do domu.
Když vejdu do vnitř uslyším ženský hlas „Done?Raii?" vykulim oči na dvě brunetky které se hrnou do chodby „ty jsi jako kdo?" vyštěkne na mě „to b-bych se měl p-ptát sp-spíš já" snažím se co nejméně koktat.
„No mi jsme od Raie a Dona kamarádky a ty jsi kdo?" zavrčí znovu „Já js-em nevlastní bratr od Raie a Dona a jmenuju se Mareo..“ najednou se otevřou dveře a tam stojí oba dva „Oreo! Holky seznam te se to je náš mladší bráška“ řekne Rai „nevl-astni“ dodám.
Chci odejít ale při cestě uslyším Rai jak volá abych mu donesl pití, jdu do kuchyně „Mareo buď klidný jenom mu dáš pití a půjdeš si lehnout a potom se budeš učit“ řeknu si sám pro sebe, naliju do sklenice nějaké pití a odnesu mu to.
„Můžeš přinést všem pití a holky by si dali kafe“ řekne Rai, brunetka se na mě otočí a začne říkat co chce mít v kávě „sojo-vé mlé-ko do-šlo takž-že s-smůla a vy sna-d má-te t-taky no-hy“ zakoktam a při cestě z obýváku potkám Miu.
Jedné z brunet ji chytla a začala ji hladit ale kvůli tomu že Mia nemusí cizí lidi tak bruneta dostala po tlamě packou která ji zanechala škrábance, hned ji pustila na zem.
„Mio“ oslovím kočku která mě následuje „jsi v pořádku? To je ale zla kočka“ slyším tu druhou brunetu mluvit.
Jdu do svého pokoje kde si leham na postel a hned vedle mě si lehla Mia „viš že se náštěvi nebijou“ řeknu směrem na kočku která ještě teď hází naštvaně ocasem.
Dostalo se s ní nesouhlasné mňoukánuti pochvili jsem usnul.
Probudil jsem se kolem páté hodiny a šel jsem se učit, do mého pokoje vtrhla jedna z těch brunet „Oreo budeme grilovat takže si máš jít vybrat co chceš“ řekne „jsem Mareo" zavrčím.
Holka odešla a já šel pomalu na zahradu, všude bylo maso „js-em vege-tarián“ řeknu a chci odejít ale ve dveřích potkám Raie s taškou, no spíše do něj malém napálim.
„Vyber si sýr“ řekne a podá mi tašku, překvapilo mě to že zrovna on si to pamatuje, vzal jsem tašku a vybral si sýr na gril s nějakým kořením.
Don stál u grilu i s Raiem, nechápu je když si chcou užít tak si někoho přivedou nebo najdou v klubu, tak proč mě otravují?
Zvednu se a chci odejít, ale ta jedna bruneta na mě začala sahat začala mi masírovat záda „jsi strašně nervózní.... Uvolní se“ řekne a svoje prsty znovu zaboři do mého krku, bylo by to i příjemné ale já nesnáším doteky.
Vyletnu na nohy a otočím se na ní „nešahej na mě“ zavrčím výhružně, ani jsem nezakoktal
„Mareo!“ osloví mě Don který na mě spíše zařve automaticky se seberu a jdu nahoru, seděl jsem u stolu a znovu se ponořil do biologie která byla jednoduchá ale i tak jsem si to chtěl pořádně zopakovat.
Kvůli hluku který mě vyrušoval jsem si dal sluchátka, pochvili mě někdo chytil za vlasy a trhl mi s něma do zadu byl to Don který mi okamžitě chytil druhou rukou pod krkem a začal se mi prolamovat do úst.
Trhl jsem sebou leknutím a hned jsem se ho snažil odstrčit jeho silejici tisk na mém krku ale mě rychle přesvědčil že to není dobrý nápad.
„Done“ osloví ho Rai, Don se ode mě odlepí „nech ho aby se najedl“ řekne bez jakého koliv zájmu, Don mi pustí krk a jde z pokoje ven Rai mi dal na stůl jídlo „večer pojedeš s náma do klubu“ řekne.
„A-a-le“ snažím se vykoktat svoji myšlenku „žádné ale!“ zařve už docela nahlodaně Rai „doufám že jsi mi rozuměl“ řekne Rai a odchází z místnosti.
⭐⭐ O pár hodin později ⭐⭐
Seděl jsem na zadní sedačce auta které jelo do jiného města které bylo poblíž našeho, konečně jsme dojeli ke klubu „ty zůstaneš tady“ řekne Don „t-ak pro-č jse-m s vá-ma jez-dil?“ zeptám se vytočeně už jsem mohl spát.
„Protože jsem řekl Oreo“ řekne Rai který mě propálí pohledem, než vystoupí probliknou ještě dvě auta před náma že kterých začnou vystupovat lidi.
Oni sami vystoupí a jdou pryč se skupinkou, to na ně budu jako čekat až se opijou a potom až vystřízliví nebo co.
Nechápal jsem tuto situaci, po nějaké chvíli se kolem auta objevovali tu a tam divní lidé kteří mě znervózňovali, vylezl jsem na chvíli z auta když jsem uslyšel jak někdo volá o pomoc, vletěl jsem co černé uličky.
Kde byl muž a dívka která volala o pomoc, měla na sobě roztrhle bílé tílko a teplaty šedé barvy „hej“ křiknu a tím pádem upoutám jeho pozornost.
Věděl jsem že to neskončí dobře byl vysoký a jeho zdravotní stav byl velmi dobrý narozdíl od mého „vypadni od tuď!“ řekne rozčileně „nechte ji nebo zavolám policii“ zařvu na něj hodně jsem se snažil abych nekoktal a zatím mi to šlo.
Pustil jí, a ona zdrhne pryč „jo?“ zeptá se a jde ke mě „ano zavolám na vás policii“ řeknu a když vidím jak si z kapsy vytahuje nůž přestane ve mě proudit krev.
Měl jsem utéct, měl jsem se bránit ne jen tupě zírat tak ke mě jde a jak se napřahuje a zabodává nůž do mého břicha.
Můj výkřik byl snad slyšet až v mé rodném městě, skácel jsem se na zem jako hadrová panenka.
Ležel jsem tam jako kdybych byl paralyzovaný, krev kolem mě valila a já si myslel že je poslední co uvidím tmavá ulička která vedla k autu.
Nevím jak dlouho jsem tam ležel týpek si asi rychle uvědomil svůj čin a rychle zdrhl.
Bohužel jsem mobil nechal v autě, cítil jsem se slabý tma mě pomalu pohlcovala, teď jsem přemýšlel že moje noční můra skončí sice jinak než jsem chtěl ale i tak skončí a bude to lepší pro mámu a setkám se s tátou, myslel jsem že ho neuvidím déle.
Černé mžitky, a pohled do uličky viděl jsem dvě postavy, jdete pozdě vy dva idioti „Mareo!“ zařve Don proč křičíš já chci ticho a klid, byli u mě zvedali mě ze země „Hej! Hej! Koukej se na mě, rozumíš mi nesmíš zavřít oči“ říká Rai který mě nese.
Usnul jsem bylo krásné ticho a klid sbohem světě, ty krutá bestie.
Nová kapitola, trochu zvratova 🤯😅
Doufám že se líbila ❤️❤️❤️
ČTEŠ
Two Stepbrothers and Me
Historia CortaMůj život se mění kdyby aspoň k lepšímu ale ne on se musí změnit ještě k horšímu moje matka si vzala podnikatele s hodně prachami říkáte si to není špatný to je spíše dobrý jo kdyby ten chlap neměl syny který jsou na gymnáziu známí jako děvkaři kteř...