Ráno mě probudil budík, nevím čí byl, otevřel jsem oči a až teď jsem si uvědomí že jsem Raiiovy o slintal celé břicho, sednu si a protáhnu se.
„Dobré ráno" řekne Don „do-bré" zakoktám, vylezu ze stanu a jdu do chaty, vezmu si tašku a vytáhnu si věci na oblečení.
Obleču se a jdu do kuchyně kde si udělám čaj a tousty, když jsem začal jíst do místnosti vejde Rai, Don a ještě pár lidí.
„Za deset minut vyjdeme" řekne Don a opře se o linku „co to máš?" zeptá se Rai a kousne si do mého toustů „dobrej" řekne a vrátí nakousnutý toust.
„Tady se někdo dobře vyspal" řekne Jeremy a já začnu kašlat asi fakt budu nemocný, Don se na mě koukne jeho pohled byl něco mezi starostí a naštvanosti.
„Tak půjdeme ať to stíhnem" řekne a jde ke dveřím vstanu a jdu taky Don mě následuje obuju se a vyrazime tou cestou, po cestě do školy jsme se stávalo ještě doma aby si vzal batoh a učebnice.
⭐⭐⭐⭐⭐ Po škole ⭐⭐⭐⭐⭐
Bylo mi špatně, šel jsem domů u vchodových dveří na mě čekala Mia „no pojď" řeknu a začnu zase kašlat, odemknu dveře a jdu do vnitř Mia mě následuje do kuchyně kde jí dám konzervu, a jdu si lehnou do pokoje.
Zapnu si notebook a dám si tam film, Mia přijde do pokoje a já se zamknu, Mia si lehne vedle mě a já zapnu film asi po deseti minutách usnu.
⭐⭐⭐ O pár hodin později ⭐⭐⭐
Začal mi zvonit mobil když se ho snažím podat tak mi spadne na zem a přestane zvonit, spokojeně se obrátím na druhou stranu zavřu oči a znovu se zakašlu, nakonec usnu.
⭐⭐⭐ O pár minut později ⭐⭐⭐
Někdo začal lomcoval s klikou, ihned si sednu a promnu si oči „Mareo! Mareo!" začne se ozivat z poza dveří „An-o?" řeknu a začnu kašlat „otevři dveře" řekne už klidnější a mě známí hlas Don.
„J-á nik-kuck-am nej-edu zůsta-kuck-nu do-ma" řeknu a kouknu se na Miu která šla ke dveřím „mňou" ozve se pokojem „Mio ty mi v tom moc nepomahaš" zašeptam a začnu znovu kašlat.
„Tak jak chceš" uslyším Dona a potom kroky jak odchází „mňou" znovu se ozve zamňančení „Mio teď ne" řeknu a tentokrát místo kašlu se mi natáhne, no jasně že budu mít chřipku.
„Mňou" ozve se Mia znovu „fajn" řeknu a odemknu ji dveře, otevřu ji je a ona pomalu vyjde ven ve dveří se objeví ruka a Mia se koukne na levou stranu „čauky kotě" ozve se raiuv hlas a Mia dá ocas i hlavu nahoru a jde pomalu jako barbína.
Pokusím se zavřít dveře ale proti raiově síle nic nezmůžu, dveře se otevřou a Rai se na mě usměje potom mě přitlačí ke dveřím a mě se návaly, odstrčím ho a rozběhnu se ke koupelně, vlezu do vnitř, kleknu si k míse a začnu zvracet.
Po chvíli přestanu zvracet a zvednu se ze země, splachnu a opřu se o umyvadlo, ve dveřích stojí Don pochvili vejde do koupelny, chytí mě za paži a tím pádem mě otočí k němu čelem.
Po chvíli vejde Rai který napustí do sklenice vodu „napí se" řekne a já odvrátim pohled, chci jít do postele nechci žádnou blbou vodu, Rai pokrčí rameny a obsah sklenice na mě vylije.
Potom mi podá ručník, vezmu si ho a začnu si utírat hlavu když chci odejít z koupelny tak mě Don přitáhne k sobe, a Ray si stoupne za mě na což se zamračím „to tričko si dej dolů" řekne Don „j-á s-si h-h-o dá-m do-lů a-ž-ž v pok-oji" zakoktám a snažím si udělat prostor mezi němí.
„Takže naposled Oreo sundej si to tričko" řekne Don „nebo" nenechám ho domluvit „ne-bo?" zopakuju „myslim si že je na čase ti dát lekci poslušnosti“ řekne Rai a já sebou trhnu když mi něco dá na oči když si to chci sundat tak mi Don chytí ruce.
Ucítím jak mě Don začne táhnou za ruce „pojď“ řekne a vedeme mě někam i když jsem se snažil aby mě pustil nějak mi to nevycházelo najednou se zastavil a já uslyšel jak odemyká dveře.
Vešli jsme do místnosti a já si uvědomil že to budou ty dveře které jsem chtěl otevřít když jsem hledal Jullynim pokoj, šli jsme dál a nakonec zastavil „sedni si“ řekne Don který mi pomůže si sednout, když sedím chci si sundat ten šátek.
Najednou jsem ucítil prudkou bolest na zádech zasyčim bolestí „ne sundavej si to“ řekne Rai „sundej si to tričko“ řekne znovu Rai „n-ne-e“ zakoktám ucítím znovu prudkou bolest ale tentokrát na dvou místech.
Oni mají bičíky „Oreo notak sundej si to tričko“ řekne Don jenom zakroutim hlavou, po asi čtyř ranách jsem brečel jak malé dítě ale stejně jsem nechtěl podvolit.
Cítil jsem jak mi teče krev po zádech „Oreo... Oreo... Oreo“ slyšel jsem jejich hlasy všude kolem a čekal kam mě bič zasáhne, tentokrát jsem dostal ránu na břicho a potom asi dalších dvacet.
„Pro-sim“ říkal jsem potichu už jsem měl fakt dost „co jsi říkal?“ řekne Don a ucítím jeho dech před svým obličejem „j-ja u-už ne-ch-ci“ řeknu ucítím jeho dech u mého ucha „je to jednoduché sundej si tričko a mi pro dnešek odložime biče“ řekne Don „tak co bude?“ řekne Rai který mě obchází.
„Tak já ti pomůžu“ řekne Rai a švihne mě asi pětkrát na stejné místo pomalu jsme dál ruce na lem trička, mám? nemám? mám? nemám? Pořád se mi honili hlavou.
Nakonec jsem dál ruce zpátky na stehna „ty jsi paličák“ řekne Don a dostal jsem střídavě rány na záda a na břicho, když jsem cítil krev i na břichu „s-ta-či“ řeknu a sundám si tričko hned si dám ruce před svoje břicho chytí mě za vlasy nevím který s těch dvou „vítej u první lekce štěně“ řekne Rai „seznam se s tvými prvními bičíkemi“ řekne Rai a já ucítím jak po mě jede s tím bičíkem, z druhé strany ucítím i druhý bičík, oba dva byly ze stejného materiálu, ten druhý mi skončil podbradou.
„s čeho si myslíš že jsou ty bičíky?“ zeptá se Don jenom pokrčím rameny „jeden je z kůže a druhý s kůže a rakosky oba dva dokážou proříznout kůži když se pořádně rozmáchneš, zapamatuj si to“ řekne a pustí mi vlasy.
„Vstávej“ uslyším Raiuv hlas a já okamžitě vstanu Rai mi něco dál na ruce a krk potom mě vedl někam jinam slyšel jsem jak zamykáji ty dveře a jdeme pryč „pozor schody“ řekne Don a já si uvědomím že chcou abych jel s němí na chatu, kašlal jsem a snažil se vytrhnout ale nevyšlo mi to.
Sedl jsem si do auta až teď mi sundal ten šátek „ty máš červené oči“ řekne Don a Rai se začne smát „ten šátek je taky tak mokrý“ řekne, kouknu se na svůj krk a ruce mám na nich nějaké řetězy, Rai po mě hodí deku.
Don řídil a Rai seděl vedle mě posunul jsem se ke dveřím Rai se začne smát „pořad budeš bojovat že?“ řekne a jeho smích jde slyšet hlasitěji, Don se taky usměje a já se víc přimáčknu ke dveřím.
Když auto zastaví vystoupím i s dekou „chytej“ řekne Don a hodí mi tričko, tak tak ho chytím obleču si ho bolí mě záda, obmotal jsem si kolem sebe i deku, šli jsme k chatě a já rovnou zamířim do stanu kde si konečně lehnu a usnu.
Nová kapitola 🎉🎉
Doufám že se vám kapitola líbila 😍
ČTEŠ
Two Stepbrothers and Me
Krótkie OpowiadaniaMůj život se mění kdyby aspoň k lepšímu ale ne on se musí změnit ještě k horšímu moje matka si vzala podnikatele s hodně prachami říkáte si to není špatný to je spíše dobrý jo kdyby ten chlap neměl syny který jsou na gymnáziu známí jako děvkaři kteř...