Jimin ismételten rápillantott a digitális órára amely Jungkook ágya melletti kis éjjeliszekrényen volt elhelyezve, majd nagyot sóhajtott, amikor tudatosult benne, hogy hajnali 1 óra van, amely azt jelentette, hogy már több mint 2 órája ott tartózkodott. A jó hír azonban az hogy most már nem kell azon aggodalmaskodnia hogyan fog feltűnés nélkül besompolyogni a szobájába, anélkül hogy egy minden lében kanál Taehyunggal összefutna.
- Ért a bajkeveréshez, nem?
Jimin meglepetten fordult a hang felé, majd szembe találta a sötétkék pólót viselő férfival, akit Minho Jongwoonként mutatott be, akiről, mint kiderült egy nagyon tehetséges orvos.
Jongwoon a kérdés feltétele után még alaposan ellenőrizte Jungkook pulzusát, pupilláját majd leült a szobában lévő kis kanapéra majd egy kis füzetbe kezdett el valamit feljegyezni.
- Biztos fontos lehetsz a számára, - szólalt meg hirtelen a férfi 10 perc folyamatos irkálás után. – Minho mondta, hogy ne hagyjam hogy elmenj amíg fel nem ébred, ne hogy megint baj legyen.
- Nem is akartam elmenni...- suttogta Jimin , majd amikor észrevette mit is mondott, megköszörülte a torkát, majd folytatta. – Nem értem őt egyáltalán, jó formán nem is ismerjük egymást...
- ...Oh...
Pár pillanatig teljes némaság uralkodott el a szobában. Jongwoon továbbra is a munkájával volt elfoglalva, míg a Jimin teljesen elveszett a gondolatai között.
Elméje megállás nélkül dolgozta fel újra, s újra az éjszakai eseményeket, és minél többet idézte fel az emlékeket annál kevésbé nem értett semmit. Mint kívülálló, nem is nagyon mert kérdezősködni, nem akart beleavatkozni más életébe és főként nem akart egy minden lében kanálnak tűnni.
- A betegségének a neve IED. – Jongwoon, mintha csak a gondolataiban olvasott volna szólalt meg hirtelen megint, majd Jimire nézett és komolyan folytatta. – Egy fajta viselkedési zavar, amely miatt, ha olyan helyzetbe találják magukat, amit nehezen kezelnek, akkor a düh és a harag egy sokkal másabb szintet ér el nálunk, mint egy normális embernél. Ezáltal sokkal veszélyesebbek is.
Viselkedési zavar?
- Ő a betegség a 4. fázisban van, ezáltal már csak stabilizátorral lehet kezelni a dühkitöréseket.
- És ez a 4. fázis....
- A második legveszélyesebb állapot a betegségben. Ahol már a düh szint annyira eléri a maximumot, hogy akár képes lenne megölni valakit.
Jimin arcából egyből kiszaladt az összes szín. Megölni valakit?
- Úgy érzem magam, mint aki mindjárt megöl valakit, úgyhogy csinálj valamit. Beszélj hozzám, üss meg, vagy bármi.
Igen, emlékszik, Jungkook többször is így jött oda hozzá, de ő mindig csak üres fenyegetésnek gondolta ezt.
- Ez egy nagyon komoly betegség, Jimin. – folytatta Jongwoo-n miután megbizonyosodott róla, hogy a Jimin minden szavát feldolgozta. – Ha elhanyagoljuk ezt a betegséget sokkal rosszabb állapotba is képes fordulni. Nem rég amikor Minho rólad mesélt, úgy éreztem mintha éppen Jungkook személyes gyógymódjáról mesélt volna, valamiért, valami oknál fogva hatással vagy rá. Ezért, tudom, hogy önző, amit kérek, de mindenáron mellette kell maradnod.
Jimin nagyot nyelt.
- Mellette maradnom? Mit kellene tennem? Én nem vagyok holmi varázsló, aki ide-oda mutogat a varázspálcájával és minden jobb lesz...
ESTÁS LEYENDO
Pied Piper || Jikook
RomanceÁtiratkozni a Norcestbe - amely egy igen híres és népszerű egyetem - rögtön a második félévben egyáltalán nem az volt amit Park Jimin tervezett. Viszont talán az új iskolába képes lesz új életet kezdeni, hátrahagyva a múltját. Igyekszik a lehető le...