Part I.

21 0 0
                                    

MADELYNE

Miluji koně. Jsou celý můj život. Ale jak by si holka z města mohla dovolit koně? Miluji jejich vůňi, pocit svobody, přátelství a opory.. Zastavím se na polní cestě, po které právě jdu a naslouchám prázdnému tichu. Tvář mi ovane teplý vítr. Po chvíli ucítím zvláštní vůni. Docela dlouho mi trvá, než přijdu na to, co to je. To jsou přeci... Koně! 
"Je to jen sen, je to jen sen.."
"Ale není.." vytrhl mě jakýsi hlas z mého rozjímání.
S trhnutím otevřu oči. Přede mnou stojí krásný kluk a nabízí mi láhev vody.
"Na, voda na osvěžení dechu, když máš dlouho otevřenou pusu.." řekl a vtiskl mi láhev do ruky. Chvíli jsem na ní civěla, ale pak jsem ji popadla a vyprázdnila do dna. Byla jsem v takovém šoku, že jsem si ani neuvědomila tu žízeň.
"Co to.. Kdo.."
"Ethan," řekl prostě.
"Madelyne, taky mě těší, " odpověděla jsem sarkasticky. 
"Ehm.. Těší mě.." řekl, smekl si klobouk a podal mi ruku.
"Co na mě tak civíš?" divím se.
Usmál se a pohladil mě po tváři. Bylo to zajímavé, takový pocit jsem ještě nezažila. Byla to směsice zteku, vzrušení a hanby. Aniž bych chtěla, vlepila jsem mu facku. Seběhlo se to všechno tak rychle. 
Ethane promiň, já.." začala jsem marně koktat. 
Připadala jsem si tak trapně. 
"Já.."
ale než stihl cokoliv říct, otočila jsem se na podpatku a utíkala pryč...

WTF: Write the FutureKde žijí příběhy. Začni objevovat