MADELYNE
O několik měsíců později...
"Nechceš si to ještě rozmyslet?" namlouvá Ethan Rainerovi.
Nesouhlasně zavrtí hlavou. "Jsem hrozně nervózní...Ale taky se těším, " svěří se mi Lilly a pohladí si břicho.
Budou se s Rainerem brát, protože neplánovaně otěhotněla.
Je to jasné, budu teta.
Lilly chce, abych jí šla za svědka. Hrozně se těším.
O dva týdny později jedeme vybírat šaty. Cesko všech vypadá nádherně, jako princezna. Přijde mi SMSka ode Ethana. Vyfotil Rainera ze slavnostním obleku. Vypadá překrásně. Někdy si tak říkám, že mám krásné dvojče.
"Mady.." špitne Lillian, "líbí se ti..?"
Podívám se na ni. Vypadá božsky.
Šaty jsou sněhově bílé, sukně je vrstvená, zkrátka nádherná.
V očích mám slzy. Takové věci mě dojímají.
Dojde ke mně. Sice se mi do nohou vrátil cit, ale chodit bez berlí nemohu.
"Vypadáš božsky.." vzlyknu.
Zadívám se na břicho, zatím není nic vidět. Svatba musí proběhnout co nejdřív.
Vybíráme šaty i mě. Šatů je tu spousta, ale horší je vybrat si. Musíme si na pomoc zavolat odbornici. Ukazuje mi různé šaty, ale žádné mi nepadly do Pokačování. Až na ty poslední. Jsou velmi podobné Lillianiným. Je to jasná volba. "Já, Rainer Rayn, se odevzdávám tobě, Lillian Williamsová a přijimám tě za svou manželku.."
"Já, Lillian Williamsová, se odevzdávám tobě, Rainere Rayne a přijimám dělat za svého muže.."
"Inu," řekne kněz " Lillian Williamsová a Rainere Williamsi, prohlašuji vás za muže a ženu.."
Rainer přijal Lillianino jméno, kvůli jejím fanouškům.
Ethan mě obejme jednou rukou a druhou chytí kytici, kterou Lilly hází. Podá mi ji.
"Taky se dočkáme.." pošeptá mi..
ČTEŠ
WTF: Write the Future
Teen FictionPříběh o krásné Madelyne a fešákovi Ethanovi. Je tu plno zápletek, napětí, ale i smíchu a pláče..:)