MADELYNE
Jsem v šoku. To jsem nečekala. Nebo jako čekala jsem, že ho někdy potkám, ale ne teď, nebyla jsem na to připravená. Zamyšleně otevřu školní skříňku a najdu v ní tmavě růžuovou obálku. Otevřu ji a vytáhnu z jí vzkaz.
'O polení pauze se sejdeme pod stromem... Promiň, Ethan.'
Dopis jsem zase schovala do obálky a dala ho do tašky. Cestou na hodinu jsem přemýšlela, co to má znamenat. Jsem jako na trní. Nejsem schopná se soustředit, jenom pořád sleduji strom. Stromu se u nás říká staletému dubu, který stojí uprostřed kampusu. Schází se pod ním desítky párů a skupinek kamarádů denně. A hrozně by mě zajímalo, co tam chce dělat Ethan a ještě k tomu se mnou. Konečně zvoní. Najednou se mi uleví, ale zároveň přitíží. Co když se mu nebudu líbit? Pro jistotu se ještě skočím upravit na záchod. Když vycházím, téměř se srazím s nějakou holkou.
"Jsem Madelyne.." řekla jsem, když z její strany nic nepřicházelo.
"Lillian" řekla prostě.
No, moc přátelsky nevypadá.
"Ty jsi tu nová?" divím se.
Asi se jí moc nechce mluvit..
"Tak se měj.." chci už odcházet.
"Počkej," řekne prosebně.
Otočím se k jí se zdviženým obočím.
" Nevíš, kde je čtvrťák?"
Cože?! Tahle holka jde k nám do třídy?
"Ty jsi propadla?" zeptám se podezíravě.
"Ne, ne, ne..Jenom jsem zameškala školu.."
"Ale proč proboha?" jsem v šoku.
"Kvůli baletní soutěži.."
Zvednu jedno obočí. A ona mi naoplátku předvede dokonalé pas seul, už jí věřím. Řeknu jí všechno,co chtěla vědět a na konci si kamarádsky plácneme. A já musím spěchat na schůzku s Ethanem..
Pokračování příště...
ČTEŠ
WTF: Write the Future
Teen FictionPříběh o krásné Madelyne a fešákovi Ethanovi. Je tu plno zápletek, napětí, ale i smíchu a pláče..:)