3.9K 518 234
                                    


O zamanlar vaktimin çoğunu Jichu ile geçiriyordum. Ona mama yediriyor, altını temizliyor, anneliğini yapıyordum. Onunla evcilik oynamak en sevdiğim şeydi. Seul'de geçirdiğim ilk bir ayda benim her şeyim olmuştu. Onu gerçekten çok seviyordum.

Annemin durumu ise giderek daha da kötüleşiyordu. Bayan Kim ve eve gece gelen insanlar gibi gözlerinin altı şişip siyahlaşmıştı. Sağ gözü ise mosmordu. Nasıl olduğunu sorduğumda bir müsterisi ile para konusunda anlaşamadıklarını ve en sonunda dayak yediğini söylemişti. Bunu o kadar sıradan bir şeymiş gibi anlatmıştı ki bir zamandan sonra yüzündeki yara izleri arttığında artık sormayı bırakmıştım.

Jiyoon ise bazı geceler bana erkek arkadaşlarından bahsediyor, eski sevgililerinin fotoğraflarını telefonundan göstererek en yakışıklısını seçmemi söylüyordu. Bu artık aramızda bir oyun olmuştu. 13 yaşındaki Jiyoon'un çıktığı en yakışıklı erkeği tahmin et!! Ah ne zavallıca ama.. yinede o zamanlar bunu yaparken eğlenir ve komik bulurdum. Şimdi ise sadece acınası buluyorum.

Geceleri tuvaletim geldiğinde kendimi sıkıyor ve aşağı inmiyordum. Son yaşananlar gözümü gerçekten korkutmuştu. Fakat bir gece artık dayanamadım ve altıma yaptım. Annem o gün beni sopayla dövmüştü. Bu asla yapmayacağı bir şeydi fakat sanırım, hem uyuşturucu hem de kullanıldıktan sonra parasını alamamak onu agresif bir ucubeye dönüştürmüştü. Bayan Kim ve Jiyoon araya girmese beni öldürüyordu.

Dayağımı yedikten sonra Jichu'mun yanına gitmiş ve onda teselli bulmuştum. Ağlayarak kafamı göğsüne bastırdığımda kafama birkaç ıslaklığın temas etmesiyle yüzümü Jichu'ya çevirmiştim. Oyuncak bebeğimde ağlıyordu.

doll • jensoo ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin