Sonbahar gelmiş ve okullar açılmıştı. Jichu ile artık çok fazla oynayamıyordum nedeni ise derslerdi. Fakat onu yanımdan da ayıramıyordum çünkü tek güvendiğim ve sevdiğim kişi o olmuştu. Beni umursayan tek kişide zaten oydu.Cumartesi sabahı yemek masasında oturmuş matematik öğretmenimin verdiği denklem ödevini tamamlarken bir yandan da dağınık salonu Bayan Kim ile toparlamaya çalışan annemi izliyordum. Yeni sınıfımdan iki kız ile tanışmıştım, Nayeon ve Chaeyoung. Geçen hafta pazar ayininden sonra Nayeon'ların evine gitmiştik üçümüz. Ondan önceki hafta ise Chaeyoung'ların evine. Sıra şimdi bana gelmişti ve cömert davranmak iyi bir arkadaşlığa sağlam temeller atmaya yardımcı olurdu. Annemden onları eve sadece birkaç saatliğine alabilmek için izin alacaktım.
"Anne." Cesareti kırık sesimi duyunca yüzünü bana çevirmişti. Beni sopayla dövdüğünden beri ondan felaket derecede korkuyordum. "Efendim tatlım?"
"İki kız ile arkadaş oldum."
"Çok güzel, sevindim."
"Sorun şu ki.." ucuyla oynadığım kalemden bakışlarımı çekip anneme odaklanmıştım. "Ben onların evine gittim ve şimdi karşılık olarak onlarda benim evime gelmek istiyor. Biraz kek ve gazoz yeterli olacaktır."
"Olmaz."
"Ama anne-"
"Olmaz dedim!"
Ağlayarak yukarı kata, Jiyoon ile ortak kullandığımız odaya çıktım ve kapıyı arkamdan çarptım. Sinirden saçlarımı yoluyordum. Zaten son birkaç gündür Bayan Kim eve eroin soktuğu için kafam fena uçuktu ve agresifleşmiştim. Bu ise hiç iyi olmamıştı. Daha sonra yatağımın üzerinde bana gülümseyerek bakan bir yüz gördüm. Sinirlerimin daha da gerildiğini hissediyordum. "Bana neden gülüyorsun!" Gülümseme anında yok olmuştu, sanırım hâyal görüyordum.
"Yaşadıklarım seni mutlu mu ediyor Jichu!"
Üzerine atladım ve tüm sinirimi ondan çıkardım. Çünkü benim gücüm bir tek ona yetiyordu. Suratını tırnaklarımla çizdim. Kafasını duvara vurdum. Yere atıp tekmeledim. Oyuncak bebek yerde hareketsiz uzanmaya devam ederken onu ayaklarından kavradım ve Jiyoon'un artık kullanmadığı bebek mavisi renkli ahşap oyuncak kutusuna sürükledim. Ardından kapağı suratına kapattım.
Daha sonra ise yine aşağıda esrar partisi başlamıştı. Midem bulanıyordu. Kendimi iyi hissetmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
doll • jensoo ✓
Fanfictionbabam bizi terk ettikten sonra annemle yeni zelanda'dan henüz yeni gelmiştik. annemin internet üzerinden tanışmış olduğu bir kadının evinde kalıyorduk seul'de olduğumuz zamanlar. kadının adını hatırlamıyorum ama soyadı kim'di. ondan her zaman nefret...