ŞİMDİ OKUDUĞUN KARDEŞİME AŞIĞIM Romance iremin babasi ve tunanın annesi öldükten sonra iremin annesi ve tunanın babası evlenir böylelikle irem ve tuna kardeş olur irem ve tuna 5-6 yaslarindadir bunlar ortaokulun sonlarına doğru sevgili olurlar ve hayatları çok güzel devam eder ama ara... #aak #astepe #aşk #caglaozavci #cemkenar #denizbaysal #erenvurdem #furkanaksoy #halvet #ilaydaildır #ilaydaçevik #iremhelvacioglu #sevgi #sinan #tolgasarıtaş #tuna #tuzcu #ulrem #öykügürman #öysin duyuru 559 11 0 N123456789Karaman tarafından N123456789Karaman tarafından Takip Et Paylaş Publicar en tu perfil Compartir por correo electrónico Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Publicar en tu perfil Compartir por correo electrónico Reportar Historia Arkadaar BetulAksel yeni hesap açtı lütfen takip edin Eski sevda Deli sevdamız Üvey kardeş aşkı ulrem Ulrem Set aşkı BetAstepe BetAstepe BetAstepe Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.