-Kérlek ne haragudj...én nem úgy gondoltam.-Mondta Kevin. Látszott rajta, hogy gondolkozik, hogy mit mondjon.
-Ott álltál mellettem. Igazán segíthettél volna...De igazából mostmár mindegy. Mert bevágta nekem az egyest.
Csak nézett engem. Nem mondott semmit.
-Azt mondta nekem Laurent professzor hogy vannak diákok akiket igazán szeret feleltetni. Itt rád utalt...úgyhogy tanulj a következő órára.-mondta szererinte nagyon bölcsen. Hát kösz.
A háta mögött hirtelen felbukkant egy lány.-Lányok gyertek! Megtaláltam!-szólt. Ezután másik három lány bukkant elő a lépcsőfordulóból. Cöhh...
-Menjünk Ashley.-mentem barátnőm után.
-Oké...-mondta és kiléptünk a szabadba.
Tudni kell rólam, hogy ilyenkor vagy kikelek magamból, vagy csöndesen szenvedek.
Most a jobbik eset volt.
Azon törtem a fejem, ha ilyen okos akkor miért nem segít nekem? Na mindegy...ez is csak egy futóbolond....Amikor odaértünk a kajáldához Ashley nekem kért egy gombás dupla zöldséges hambit, magának pedig egy sajtburgert.
Leültünk egy asztalhoz és elkeztünk eszegetni.
-Na gyere szépen Kevinuci! Együnk egy falatot!-hallottam meg osztálytársnőim hangját.-Jaj lányok, nekem erre most nincs időm! Kérlek engedjetek engem!-szólt Kevin, majd meglátott minket.
Én elkaptam róla a tekintetem.
-Ashley elindulunk haza? Sok a leckém.-kérleltem barátnőmet.
-Jajj, ne csináld már... hisz' olyan hejes...tudom, hogy neked is bejön!Hát nem...ezek után?
-Jó, akkor majd találkozunk otthon.-mondtam, felálltam és elindultam haza.
Miután megérkeztem ledobtam a cuccaimat és leültem a tévé elé. Nem volt kedvem, se hangulatom tanulni. Bekapcsoltam a tévét és a most kezdődő hiradót keztem el bambuli.
Épp valami új hiper szuper kocsiról volt szó ami képes 300 km/h menni amikor megcsördült a telóm.
Egy ismeretlen szám hívott.
-Haló?-szóltam bele.
-Helló Karen te vagy az?-kérdezte Kevin. Jaj...ez meg mit akar? És amúgy is...-Te honnan tudod a számomat??-kérdeztem meglepetten.
-Vannak besúgóim.-szólt és hallottam, hogy mosolyog.
-Cöhh...na és mit akarsz?-kérdeztem flegmán.-Arra gondoltam, hogy lenne e kedved velem mondjuk kávézni vagy sütini. És közben segítenék a fizikában.-mondta. Hát öhm...erre nem igazán tudok semmit sem mondani. Mert ez egy szép gesztus tőle.
De a telefon másik végéből meghallottam ahogy valaki nagyon kétségbeesetten mond valamit Kevinnek.
-Most...most le kell tennem.-szólt és mire felfogtam volna már letette.A telefon másik végén hallottam, hogy valaki kétségbeesetten szól Kevinnek.
-...Most le kell tennem, szia.
KAMU SEDANG MEMBACA
Így állunk tehát: a herceg és én
Romansa-Karen gyere már!-nyavajgott Ashley-megint miattad késünk el az óráról... -Megyek ne izgulj...-éljen a fizika-de amúgy meg nem mindegy hogy késünk e vagy nem? Minek sietni?-kérdeztem barátnőmtől miközben megmostam a kezet utána pedig kiléptünk a mos...