C-1

747 77 16
                                    

KAIST UNIVERSITY

Kaist universiti? Nama yang sering keluar di kaca tv mahupun akhbar! Adalah tempat di mana semua pelajar yang layak sahaja dapat bertapak di situ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kaist universiti? Nama yang sering keluar di kaca tv mahupun akhbar! Adalah tempat di mana semua pelajar yang layak sahaja dapat bertapak di situ.

Tidak kira , dari keluarga yang kaya mahupun sederhana . Mereka layak menjejakkan kaki di sana asalkan mereka mendapat kelulusan yang cemerlang dari sekolah yang dimasuki sebelumnya!

Dan yang pastinya , di setiap universiti / kolej atau sekolah . Akan ada jejaka jejaka yang tampan yang mampu menarik perhatian banyak perempuan!

Tidak asing lagi untuk universiti kali ini ,

Byun Baekhyun!

Adalah seorang pelajar lelaki yang sangat tampan . Dia memiliki kulit yang cerah dan wajah ala ala jambu 😌 . In fact , ramai je perempuan yang suka lelaki muka jambu ni kan? Comel giteww , kalah yang perempuan! Haha!

k , back to normal!

Seperti yang dikatakan , Baekhyun merupakan seorang pelajar yang sangat digemari para pelajar perempuan dengan ketampanannya! Namun di sudut lain . Dia juga adalah seorang pelajar yang sangat genius dan penyayang!

Hurmmm.. Kalau macam tu gayanya! Memang patut lah ramai yang gilakan dia kan! Tapi.. Siapa je yang boleh curi hati dia? Jom baca kisah selanjutnya... 😘

Don't forget to vote and comment ya! Bukti yang korang suka cerita ni! 🐱

(づ ̄ ³ ̄)づ  o==[]::::::::::::::::>

Jam di dinding sekolah , sudah menunjukkan pukul 9 pagi . Di mana kebanyakan pelajar sudah datang memasuki kawasan kaist.

Pada masa yang sama , datang sebuah kereta sport berwarna biru memunculkan diri di hadapan pagar masuk kaist.

Terlihat ramai pelajar perempuan yang berbisik sambil melihat ke arah kereta tersebut . Tampaknya , mereka mengenali gerangan tersebut.

Oh yes! Kereta mewah itu semestinya milik Byun Baekhyun!

Dia menurunkan tingkap keretanya dan mengukir senyuman manis terhadap perlajar perempuan yang melambai tangan ke arahnya. 😊♥

Seterusnya , ketika ingin meletakkan kenderaan di tempat yang disediakan . Baekhyun malah menekan brek sebaik sahaja melihat ada halangan di depannya!

Halangannya ialah..

Entah kenapa dan dari mana , seorang pelajar perempuan boleh meletakkan basikalnya di tempat tersebut.

IT'S YOU • Where stories live. Discover now