Ik stop met huilen,droog mijn tranen en loop naar huis omdat het begint te regenen.Ik loop binnen 5 minuten naar huis maar het lijkt wel een uur te duren. Als ik weer bij het huis ben van kaj, zie ik sam al staan maar hij draait zich om als hij mij ziet. Ik voel de tranen weer opkomen maar hou me sterk want 1 zin die mijn moeder mij heeft geleerd is niet huilen om iets wat het niet waard is. Ik loop naar kaj en geef hem een knuffel van achter"gaat het babe?"vraagt kaj bezorgd, intussen zijn we al in de gang gaan staan. Door zijn bezorgdheid moet ik juist nog meer huilen."babe, Dioni is al naar huis en je hebt morgen geen school, je mag wel bij mij blijven slapen?"vraagt hij een beetje onzeker."is goed, want Dioni kan me nu toch niet ophalen"zeg ik maar terug.We gaan slapen en als een blok val ik in slaap.
~S'ochtends
Ik word wakker en kijk om me heen opeens zie ik Kaj voor me staan met ontbijt. Hij loopt naar mij toe, en dan zie ik pas dat hij geen shirt aan heeft ik kijk gelijk naar zijn sixpack en begin ik te lachen. Kaj kijkt me raar aan maar komt naast me op het bed zitten. En samen eten we het ontbijt op. Even later ga ik weg want we hebben volgende week toetsweek
~een week later
ik ga Kaj verrassen want we hadden het allebei fietsweek gehad en we werken ,je weet wel. Ik bel aan maar er doet niemand open. Ik herinner me weer dat kaj me ooit had gezegd waar de reservesleutel ligt.Ik pak de sleutel en doe de deur open , ik loop heel zachtjes naar boven. Ik ga naar de kamer van Kaj die op zolder is, ik loop de trap op en doe de deur open, maar dit kan niet, dit mag niet!"kaj, ik dacht dat we wat hadden!"zeg ik boos en kaj schrikt en draait zich gelijk om."En dan jij, sarah, ik dacht dat je het vriendinnetje bent van Dioni, nou 1 ding is zeker , neuk elkaar maar dood en durf nooit, maar dan ook nooit meer contact met me op te nemen!" zeg ik boos. Ik storm de trap af en ga naar huis.
ik denk dan terug aan de dag dat ze op aan opnemen waren voor vivj. Samuel had gezegd dat Kaj iedere keer een ander meisje heeft,toen ging ik denken Samuel had gelijk. Samuel en ik hadden het al goed gemaakt, Hij zei dat hij dat helemaal niet wilde zeggen maar het gebeurde gewoon.Ik sta op en loop dan naar beneden want ja het is vakantie . Ik zie Dioni al zitten."Zo, Zo, waar gaat meneer zo vroeg naartoe?". "Nou mervrouw, het is toevallig al 12:00 en ik ga met de jongens de stad in, wil je mee?"zegt dioni." Tuurlijk maar dan ga ik effe mijn make-up enzo doen, see you later my bro". Met deze woorden verlaat ik de woonkamer en maak me klaar. Als ik helemaal klaar ben en nog alleen me schoenen moet pakken hoor ik de bel gaan. Dioni heeft zo te zien al opengemaakt."Yoo, daar hebben we de schone slaapster!" zegt dioni plagerig.Iedereen is er al en ook een meisje met rood haar bij kaj.Egt vies dat die jongen al in 2 weken aan 20 monden gegezeten met z'n lippen. Ik hoop maar voor hem dat hij z'n ware snel vind want dit loopt slecht af. We gaan op de scooters en ik zit bij Samuel achter op. Jai bij Dioni, Cassius en Zoë en Kaj en z'n "meisje".
Eenmaal in de stad splitsen we op. Ik blijf bij Dioni,Jai en Sam. Dus Kaj en zijn "meisje, Cassius en zoë gaan de andere kant op. We gaan alseerst naar forever21 en natuurlijk loop ik gelijk naar binnen en de jongens zuchten. "moet je daar egt naar toe"vraagt Jai."jaaaaaa"roep ik. En ze lopen achter mij aan naar binnen. Even later lopen we naar buiten met 3 tassen met kleding. Natuurlijk voor mij. Hahahhaha niet dat ik mezelf egt alles vind maar toen we binnen waren kwamen de jongens iedere keer met andere kleding. Daarom hebben we nu zoveel tassen.
En nu gaan we naar de maccie.
Als we allemaal moe zijn gaan we naar huis, iedereen gaat gelijk naar binnen want hun hebben hun scooters al op slot gedaan.Samuel helpt mij nog en dan lopen we naar binnen maar dan pakt hij mijn arm beet en fluistert in mijn oor "Doe wat nieuws aan, ik haal je vanavond om 19:00 op" en dan loopt hij naar binnen alsof er niks is gebeurd. Ik sta nog buiten en glinster helemaal.