#hoofdstuk 13

138 2 0
                                    

Samuel p.o.v

sofie en ik lopen de kamer van Jai en Dioni binnen. Ik ben jai aan het make-up'en en sofie is Dioni aan het make-up'en.Ik heb de perfecte make-up opgedaan bij Jai, NOT! Het is allemaal make-up die gaat lekken als je er water overheen gooit. Sofie steekt haar duim op en ik ook, dan gaan we samen de gang op en pakken allebei een emmer. We sluipen heel zachtjes naar de bedden van de jongens, maar dan pak ik snel m'n telefoon en zet die op een stoel die ik tegenover de bedden van de jongens en druk dan op ''record''. Ik pak mijn emmer en steek mijn duim op naar Sam en dan BOEM. Hmmm... dat was niet van hier en beneden is er niemand want Cassius is weg met zoë. Shitttt.... Sam hoorde het ook en liet van schrik zijn emmer vallen dus nu is de vloer nat. Als jai zijn mooie ogen opent..wacht mooie? waar ben ik mee bezig?? okay, maar toch denk ik dat ik het vriendschappelijk bedoelde. Dioni schrikt wakker en hij wil wat zeggen maar dan zet Sam al een vinger op zijn mond en dioni is gelijk stil. Jai en Dioni kleden zich aan en lopen mee naar beneden.Gelukkig hebben ze zich in hun kamer aangekleed en niet in de badkmer want anders hadden hun hun gezichten gezien en dan....Wil je niet weten.We lopen alle vier heel zachtjes naar beneden en daar krijgen we de schrik van ons leven...........

problem...Where stories live. Discover now