Sofie p.o.v
Droom
Jai komt de kamer in en vertelt zijn verhaal, maar waarom gebeurde het? gaat het ook met mij gebeuren? Heb ik nog een toekomst met samuel?
einde droom
Ik schrik wakker doordat iemand heel hard op mijn deur bonst. "Dioni, wat moet je, laat me slapen!" roep ik kwaad. Hij komt de kamer binnen gerend en springt op mijn bed."Vandaag gaan we naar de studio, Het albummmmmm, je moet meekomen want mama en papa zijn op zakenreis en ik vertouw het niet dat ik jou hier alleen laat!" hij haalt effe adem en zegt snel" Over 10 minuten beneden" en snel vlucht hij mijn kamer uit. Echt weer zo'n actie voor dat dom kind om me 10 minuten van te voren wakker te maken. Ik zet me alarm, die over 2 minuten overgaat, en stap onder de douche. Als de alarm gaat, stap ik eruit. Ik doe mijn ripped skinny jeans aan met een crèmekleurige blouse en coverse aan. Als een kip zonder kop doe ik mijn make-up. Ik pak mijn Chanel tas, ik ben geslaagd dus why not? Ik gooi me telefoon, oplader, kauwgom, make-up tas, nagelak, portemonnee, deodorant en parfum erin en pak me jas en loop precies 10 minuten later naar beneden.Als ik naar beneden loop zie ik dioni nog in z'n short. "Gozer, moet je geen kleren aan?" vraag ik verbaasd. "Neej, we gaan pas over een half uur. Dit was een grap van de jongens om jou ook een keer op tijd klaar te hebben. " zegt hij pesterig.
Na een half uur komen de jongens. We stappen in de auto en er hangt gelijk een gespannen sfeer dus ik zeg niks over dat te vroeg wakker worden. We komen na een klein uurtje aan in Rotterdam omdat sommige mensen"kaj" wou stoppen bij de mac. De jongens hebben een half uurtje opgetreden en gaan nu hun m&g doen. Alle meisjes zijn er en ik zit maar wat op de bank. Ik voel gewoon dat samuel me in de gaten houd. "Jij bent egt een hoer" zegt het meisje iets te hard want je hoort Samuel al snel schreeuwen"Alsof JIJ perfect bent, zoek is een leven. Ga geen dingen lopen lullen als je niets weet over haar en vertrek." Het meisje kijkt samuel arrogant aan maar staat op en loopt weg. Nam Samuel het daarnet voor mij op?.....