Samuel p.o.v
Eindelijk proef ik haar lippen op die van mij, het lijken net puzzelstukjes die perfect op elkaar passen.Nadat er een 'akward' stilte is lopen we weer naar het restaurant. Het liefst sla ik een arm om Sofie heen, maar ik doe het niet. Als we aankomen zitten de jongens er nog maar is Steffy al weg."Jongens, waar is Steffy?"vraagt Samuel. "Die is naar huis" zegt kaj droog. Nadat we hebben gegeten, gaan we naar huis.
Sofie p.o.v.
Als iedereen zit kom ik met een idee"Jongens en jai"Je hoort de rest stuk gaan,en gelukkig kan jai er ook om lachen."We gaan doen, durf of de waarheid spelen"Iedereen stemt in en we gaan in een kring zitten."dioni,Ben je wel eens vreemd gegaan?"vraagt kaj aan Dioni."Ik ben met de juiste been uit het verkeerde bed gestapt, MAAR ik heb er van geleerd."zegt dioni, je ziet dat hij zich schaamt.Na een uur of 2 is iedereen moe en gaan een film kijken:The fault in our stars. Op een gegeven moment is iedereen aan het huilen en dat ziet er best wel schattig uit.Na de film halen we mac en gaan dan naar huis.De jongens moeten morgen vroeg al naar een optreden dus dat word leuk, Dus niet!
~volgende dag
Me f*cking alarm gaat om f*cking 8 uur.Geen een van de jongens is wakker maar ik denk ook dat ze niet wakker worden, tot dat Mama Sofie hun wakker moet maken! Als eerst maak ik Samuel wakker met een kusje op z'n wang en hij word gelijk wakker.Voordat hij wat kan zeggen loop ik de kamer uit en maak kaj en cassius wakker. Voor Dioni en Jai heb ik wat leukers bedacht.Ze zijn moeilijk wakker te krijgen, ookal gebruik je een toeter.Ik wenk Sam en geef hem een emmer water.Hij kijkt me vragend aan."We gaan effe Dioni en Jai wakker maken, hahah" zeg ik en sam heeft een grijns op zijn gezicht."maar voordat we dat doen gaan we ze nog wel effe make-up'en(make-up opdoen)"zeg ik met een grijns en dan opweg naar de kamer van Dioni en Jai....