·ᴘʀᴏʟᴏɢᴏ·

7.7K 533 73
                                    

ᴘʀᴏʟᴏɢᴏ

ɑutorɑ nɑrrɑndo

ᴀɴʏ ᴇ ᴜᴍᴀ ɢᴀʀᴏᴛᴀ ᴛɪᴍɪᴅᴀ, ɴᴀᴏ ɢᴏsᴛᴀ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴅᴇ sᴇʀ ᴏs ᴄᴇɴᴛʀᴏs ᴅᴀ ᴀᴛᴇɴᴄᴏᴇs, ᴠɪᴅᴀ ᴄᴀʟᴍᴀ, ᴘᴏᴜᴄᴏs ᴀᴍɪɢᴏs ᴇ ᴜᴍ ғᴏʀᴛᴇ ʟᴀᴄᴏ ᴅᴇ ᴀᴍɪᴢᴀᴅᴇ ᴄᴏᴍ sᴜᴀ ᴍᴀᴇ. ᴇʟᴀ ᴀᴍᴀ ᴄᴀɴᴛᴀʀ, ᴍᴀs ᴘᴏʀ sᴜᴀ ᴛɪᴍɪᴅᴇᴢ sᴏ ғᴀᴢ ɪssᴏ ᴛʀᴀɴᴄᴀᴅᴀ ɴᴏ sᴇᴜ ǫᴜᴀʀᴛᴏ ᴛᴏᴄᴀɴᴅᴏ sᴇᴜ ᴠɪᴏʟᴀᴏ ɴᴀ ᴄᴀʟᴀᴅᴀ ᴅᴀ ɴᴏɪᴛᴇ, ɪssᴏ ᴘᴏᴅᴇ ᴘᴀʀᴇᴄᴇʀ ᴅᴇᴘʀɪᴍᴇɴᴛᴇ ᴇ sᴏʟɪᴛᴀʀɪᴏ, ᴍᴀs ɴᴀᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴀ, ᴇ ᴏ ǫᴜᴇ ᴀᴄᴀʟᴍᴀ ᴇ ᴅᴀ sᴇɴᴛɪᴅᴏ ᴘʀᴀ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀʀ ᴠɪᴠᴇɴᴅᴏ ᴄᴀᴅᴀ ᴅɪᴀ.

sᴜᴀ ᴍᴀᴇ sᴇᴍᴘʀᴇ ғᴏɪ sᴜᴀ ᴍᴇʟʜᴏʀ ᴀᴍɪɢᴀ, sᴇᴍᴘʀᴇ ᴀ ᴀᴘᴏɪᴏᴜ ᴇ ᴇsᴛᴇᴠᴇ ᴀᴏ sᴇᴜ ʟᴀᴅᴏ ɴᴏs ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏs ᴇᴍ ǫᴜᴇ ᴘᴇɴsᴏᴜ ᴇᴍ ᴅᴇsɪsᴛɪʀ ᴅᴇ ɪʀ ᴀ ᴇsᴄᴏʟᴀ ᴘᴏʀ ᴄᴀᴜsᴀ ᴅᴏs ᴍᴇɴɪɴᴀ ᴏs ʙᴏʙᴏs ǫᴜᴇ ᴅᴇɪxᴀᴍ ᴇʟᴇs ᴛʀɪsᴛᴇ. ғᴏɪ sᴜᴀ ᴍᴀᴇ ǫᴜᴇ ɪɴᴄᴇɴᴛɪᴠᴏᴜ ᴇʟᴀ ᴀ ᴄᴀɴᴛᴀʀ, ᴛᴇ ᴘʀᴇsᴇɴᴛᴇᴏᴜ ᴄᴏᴍ sᴇᴜ ᴄᴏᴍᴘᴀɴʜᴇɪʀᴏ ᴅᴀs ɴᴏɪᴛᴀᴅᴀs ᴅᴏ ǫᴜᴀʀᴛᴏ - sᴇᴜ ʟɪɴᴅᴏ ᴠɪᴏʟᴀᴏ -, ᴇ ǫᴜᴇ ɪɴᴄᴇɴᴛɪᴠᴀ ᴀ ғɪʟʜᴀ ᴀ ᴇsᴘᴀʟʜᴀʀ sᴜᴀ ɪɴᴄʀɪᴠᴇʟ ᴠᴏᴢ ᴘᴇʟᴏ ᴍᴜɴᴅᴏ, ᴘᴏʀᴇᴍ ᴀɴʏ ᴊᴀ ᴅᴇɪxᴏᴜ ᴄʟᴀʀᴏ ǫᴜᴇ ɪssᴏ ᴊᴀᴍᴀɪs ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇʀɪᴀ, ᴇʟᴀ ǫᴜᴇʀ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀʀ ᴏ ᴇɴsɪɴᴏ ᴍᴇᴅɪᴏ ᴇ sᴇ ғᴏʀᴍᴀʀ ᴇᴍ ᴍᴇᴅɪᴄᴀ, ᴀ ᴍᴜsɪᴄᴀ ᴇ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴜᴍ ᴀᴍᴏʀ ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ ɢᴜᴀʀᴅᴀʀᴀ ᴀ sᴇᴛᴇ ᴄʜᴀᴠᴇs, sᴏᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴘᴀssᴀʀ ᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴇ ᴅɪsᴛʀᴀɪʀ.

ᴄᴇʀᴛᴏ ᴅɪᴀ ᴀɴʏ ᴇsᴛᴀᴠᴀ sᴜᴘᴇʀ ғᴇʟɪᴢ ᴘᴏʀ ᴛᴇʀ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴅᴏ ᴛɪʀᴀʀ ᴜᴍ ʙᴏᴀ ɴᴏᴛᴀ ᴇᴍ ᴍᴀᴛᴇᴍᴀᴛɪᴄᴀ ᴇ ᴄʜᴇɢᴏᴜ ᴇᴍ ᴄᴀsᴀ sᴀʟᴛɪᴛᴀɴᴛᴇ, sᴏʀʀɪɴᴅᴏ ᴄᴏᴍᴏ sᴇ ɴᴀᴏ ʜᴏᴜᴠᴇssᴇ ᴀᴍᴀɴʜᴀ, sᴜᴀ ᴍᴀᴇ ᴇ ᴄʟᴀʀᴏ, ғɪᴄᴏᴜ ɪᴍᴇɴsᴀᴍᴇɴᴛᴇ ғᴇʟɪᴢ ᴀ ᴘᴀʀᴀʙᴇɴɪᴢᴏᴜ ᴀ ғɪʟʜᴀ ᴇ ʟᴏɢᴏ ᴀᴘᴏs ɪssᴏ ᴄᴀᴅᴀ ᴜᴍᴀ ғᴏɪ ᴘᴀʀᴀ ᴏ sᴇᴜ ǫᴜᴀʀᴛᴏ. ᴀ sᴜᴀ ᴍᴀᴇ ғᴏɪ ᴛʀᴀʙᴀʟʜᴀʀ ᴇ ᴇʟᴀ ғᴏɪ ᴄᴀɴᴛᴀʀ ᴇ ᴄᴏʟᴏᴄᴀʀ ᴀ ғᴇʟɪᴄɪᴅᴀᴅᴇ ᴘᴀʀᴀ ғᴏʀᴀ ᴇᴍ ғᴏʀᴍᴀ ᴅᴇ ᴍᴜsɪᴄᴀ. sᴜᴀ ᴠᴏᴢ ᴄᴀʟᴍᴀ ᴇ ᴅᴏᴄᴇ ᴄᴏɴᴛᴀᴍɪɴᴀʀᴀᴍ ᴏs ᴀᴍʙɪᴇɴᴛᴇs ᴅᴀ ᴄᴀsᴀ ᴇ sᴜᴀ ᴍᴀᴇ ᴛᴇᴠᴇ ᴀ ʙʀɪʟʜᴀɴᴛᴇ -ᴏᴜ ɴᴀᴏ- ɪᴅᴇɪᴀ ᴅᴇ ɢʀᴀᴠᴀʀ ᴀ ᴠᴏᴢ ɪɴᴄʀɪᴠᴇʟ ᴅᴀ ғɪʟʜᴀ.

ᴇʟᴀ ғɪᴄᴏᴜ ᴍᴀʀᴛᴇʟᴀɴᴅᴏ ᴏ ǫᴜᴇ ɪʀɪᴀ ғᴀᴢᴇʀ ᴄᴏᴍ ᴀǫᴜᴇʟᴀ ɢʀᴀᴠᴀᴄᴀᴏ ᴘᴏʀ ᴄᴇʀᴄᴀ ᴅᴇ ᴅᴜᴀs sᴇᴍᴀɴᴀs ᴀᴛᴇ ǫᴜᴇ ᴅᴇᴄɪᴅɪᴜ ᴇɴᴠɪᴀʀ ᴅᴇ ғᴏʀᴍᴀ ᴀɴᴏɴɪᴍᴀ ᴏ ᴀᴜᴅɪᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴀʟɢᴜᴍ ᴇsᴛᴜᴅᴀɴᴛᴇ ᴅᴀ ᴍᴇsᴍᴀ ᴇsᴄᴏʟᴀ ǫᴜᴇ ᴀ ғɪʟʜᴀ, ᴇʟᴀ sᴏ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴏ ᴍᴇʟʜᴏʀ ᴘᴀʀᴀ sᴜᴀ ǫᴜᴇʀɪᴅᴀ ᴍᴇɴɪɴᴀ, ǫᴜᴇʀɪᴀ ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ ᴘᴇʀᴄᴇʙᴇssᴇ ᴏ ᴘᴏᴛᴇɴᴄɪᴀʟ ᴅᴀ sᴜᴀ ᴠᴏᴢ, ᴜᴍ ᴠᴏᴢ ᴅᴀǫᴜᴇʟᴀ ɴᴀᴏ ᴘᴏᴅᴇʀɪᴀ ғɪᴄᴀʀ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴛʀᴀɴᴄᴀᴅᴀs ɴᴀǫᴜᴇʟᴀ ᴄᴀsᴀ.

ᴛʜᴇ sᴏɴɢ sᴇᴄʀᴇᴛOnde histórias criam vida. Descubra agora