hoofdstuk 30 harry potter

238 23 0
                                    

HOOFDSTUK 30
Na het eten, ging ik naar buiten met Jason. Ik struikelde over een boomstronk en viel bijna op de grond. Jason vangde me nog net op.
Hey doe rustig.
"Mmm s-sorry." Hij zette me op de bank. Wat is er? "N-niks." Zeg het nu. "I-ik zei toch dat er niks is." ZEG HET NU, IK WORD BOOS LAURA. "ER IS NIKS ZEI IK TOCH." LAURA ZEG HET NU, ER IS WEL IETS.
"IK ZEI DAT ER NIKS IS." Er rolde een traan over mijn wang, ik veegde hem snel weg. Ow sorry, dat ik je verdrietig maakte. Ik wil gewoon weten wat er is. Wil je het me vertellen? Ik knik oke. "I-ik hoor de hele tijd een stem in mijn hoofd." "Zoals de film van Harry potter." Wat zegt die stem dan? "H-hij zegt de hele tijd bloed dood en pas op enzo." "Ben ik gek aan het worden?" We worden gek. Roept Snowflake in mijn hoofd. Rustig Snow, alles komt wel goed. Jason en Black helpen ons wel. Hoop ik. Je moet het mischin tegen je zus en broer zegen, die zullen het mischin weten? Zegt Jason. "Ik hoop dat ze het weten." "Ik wil wel niet dat Luuk het weet." "Hij gaat ongerust worden, mischin bang." Hij knikt.
We liepen terug naar binnen, naar Max Leah en Thomas. Ik ging in de zetel zitten naast Jason en Leah. (Luuk zat boven met de auto's aan het spelen.) We moeten jullie iets belangrijks vertellen. Wat is er? "Ik hoor een stem in mijn hoofd, zoals in de film van Harry potter." Wat hoe kan dat. Zegt Max verward. Weten we niet, we wouden vragen of jullie iets er van weten. Sorry zus, ik weet het niet. Maar wat hoor je dan? Vraagt ze. "I-ik hoor een enge stem bloed dood en pas op enzo fluisteren." Ze keken me raar aan. Zijn we gek aan het worden ofwa. Roept Snowflake verward. Ik weet het niet Snow, ik denk het. Mmm, ken je die stem van ergens? "Mmm, ik weet het niet."
~Dood ze. Dood jou vrienden. Dood jou familie. Dood iedereen die je tegen komt. Dood ze.~ Mijn ogen worden groot. Ik hoorde weer zijn stem iets zegen. Ik moet van hem iedereen doden. Denkt hij echt dat ik dat ga doen? Wat is er? "Niks." Zeg ik snel. Maak me niet terug boos he. Wat heeft ze je boos gemaakt? Vraagt Max. Yep, er was iets met haar maar ze wou het niet zegen. En toen werd ik boos. Ik zucht. Zeg het, maak me niet terug boos. Er rolde een paar tranen over mijn wangen, ik veegde ze snel weg. Hopen dat ze dat niet zagen. Lau waarom ween je? Ik slik. "H-hij zei dat ik mmm jullie moest doden." Zeg ik stil, maar ze horen het goed genoeg. Weet je wie het is? Ik knik langzaam. Wie is het? Ik kijk naar beneden. Wie is het? Vraagt Jason terug. "H-het i-is L-luccas."

Omg, het is Luccas.
Spannend he.😉
Groetjes huskyzot.
21/09/2019

Mijn mate is de AlphaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu